שתף קטע נבחר

ערים חכמות: סלקום בשת"פ עם AGT International

AGT תשמש כשותף אסטרטגי של סלקום לפיתוח יכולות, תפישות וטכנולוגיות מתקדמות עבור מערכות ניהול, שליטה, בקרה ואנליטיקות מתקדמות לערים חכמות בישראל

סלקום ו-AGT יבצעו במשותף פרויקטים טכנולוגים בערים שונות בישראל במהלך השנים הקרובות. כך הודיעו השבוע שתי החברות. בפרויקטים ייעשה שימוש במערכות ניהול התקשורת והעברת הנתונים של סלקום ובפלטפורמות איסוף, ניהול וניתוח המידע המתקדמות של AGT, הנחשבת על-ידי מומחים כאחת הפלטפורמות המתקדמות בעולם לניהול ערים חכמות. שיתוף פעולה בין החברות תואם לאסטרטגיה העסקית של סלקום בעולם ה-IOT.

 

הפרויקטים יכללו, בין היתר, שימוש במספר רב של חיישנים ומערכות מדידה ואנליטיקה כגון: תאורה חכמה, חסכון באנרגיה, מערכות מתקדמות לניהול פינוי האשפה, צמצום זיהום אוויר, חיישנים מיוחדים לניהול מערכת השקיה, חניה חכמה, מערכות לניהול התנועה, פתרונות עיר בטוחה ועוד.

 

מתי כוכבי, מנכ"ל ובעלים של AGT
מתי כוכבי, מנכ"ל ובעלים של AGT

 

מנכ"ל קבוצת סלקום, ניר שטרן, אמר: "סלקום כקבוצת תקשורת מאמינה כי פתרונות מגוונים של עולם ה-IOT יהיו במהרה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מסל השירותים של החברות העסקיות. היכולת הטכנולוגית לשלב מחשבים והתקני תקשורת זעירים בחפצים ובמערכות המשרתות אותנו - ולהפוך אותם לחכמים ומחוברים יותר - תשנה את העולם הסובב אותנו ואת השימוש שאנו עושים במידע".

 

שטרן הוסיף: "שיתוף הפעולה עם AGT, מובילה עולמית בתחומי הערים החכמות, הוא הזדמנות לנהל בצורה יעילה וחיונית את המידע העצום שמייצרות ומשגרות מערכות התקשורת".

 

מתי כוכבי, מנכ"ל ובעלים של AGT, אמר: "מדינות תיבחנה על פי איכות הערים שלהן. אנשים נוסעים ללונדון, ניו יורק וטוקיו - לערים ולא לארצות. עולם 'האינטרנט של הדברים' מאפשר בניית חיים חדשים בערים. שיתוף הפעולה שלנו עם סלקום, המובילה בתחום ניהול מערכות התקשורת בישראל, יאפשר לנו לספק יחד חיבורים באמצעות 'אינטרנט של הדברים' המשפרים את איכות החיים שלנו. מהפכת החיבוריות החדשה תאפשר את המהפכה הגדולה של כלכלה משותפת של תשתיות ומוצרים בין צרכנים. זהו עולם שובה דמיון ומרתק".

 

פלטפורמת ה-IoTA של AGT מאפשרת לתעשיות, לא רק לרשויות מקומיות, לקבל אינדיקציות ומידע ממכונות הייצור ומהסביבה ולענות על שאלות כמו: מתי צפויה להיות תקלה במכונות הייצור, מדוע קשה למצוא מוניות בשעה 3 בצהריים, האם החלב האורגני באמת מגיע מסביבה אורגנית, מתי גדל הסיכוי לשיטפון ומה מרגיש שחקן הכדורסל ברגעי מתח במשחק הגמר. פלטפורמת IoTA מסייעת גם למותגים הגדולים בעולם לנתח את רגשות לקוחותיהם ולהבין מה באמת חשוב להם ומה הם מצפים מהמותגים עצמם. AGT נבחרה על-ידי גרטנר, חברת המחקר הבינלאומית, בראש רשימת "4 החברות המלהיבות" (Cool Vendors) בתחום "האינטרנט של הדברים" לשנת 2015.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים