שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    "כל עסק יכול להציע חוויה אחרת ללקוח"
    העולם העסקי עובר בשנים האחרונות מהפיכה בכל מה שקשור לחווית הלקוח באמצעות ניתוח צרכים, שימושים ומיקום של כל לקוח ולקוח באמצעות Wi-Fi. "אם אני צרכן שהגיע לחנות בגדים ואני מגיע לטריטוריה מסוימת בחנות, אז אני יכול לקבל מהמערכות הודעה אישית או מסר אישי לגבי מבצע"

    בשיתוף הוט עסקים

     

    העולם העסקי מתקדם בקצב מהיר מאוד בעולם ובעיקר בישראל, הלקוחות העסקיים דורשים פתרונות טכנולוגיים כדי לשפר את חווית הלקוח שלהם ולבדל את עצמם מכולם. אז איך עושים את זה?

     

    "העולם העסקי בהחלט עובר מהפכה גדולה", אומר אילן ברוק, סמנכ"ל לקוחות עסקיים הוט עסקים בראיון באולפן ynet. "זה קורה משני כיוונים משמעותיים, אחד מכיוון הארגונים שהמודלים העסקיים שלהם בעצם משתנים והשני מכיוון חוויית המשתמשים - שהחוויה שלהם משתנה".

     

    צפו בראיון המלא

     

    צילום: אלי סגל

    צילום: אלי סגל

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    לדבריו, כל זה קורה בגלל מהפכות שכבר קרו בעולמות העסקיים בייחוד בכלל מהפכת הענן ומהפכת הביג דאטה שכבר הבשילה לשימושים בעולמות העסקיים. "הרבה מאוד טכנולוגיות שהבשילו ובעצם נמצאות בשימושם של כל סוגי הלקוחות, בין אם זה מהפכת המובייל, בסמרטפונים שכל משתמש פרטי בעצם מחזיק, בין אם זה מהירויות הגלישה שהתעצמו, גם רוחבי הפס וגם המהירויות עצמן של הרשת הקווית והרשת הסלולריות הפכו להיות גדולות ומשמעותיות מאוד".

     

    ברוק מציין כי הארגונים והעסקים בכל העולם וגם בישראל משתמשים יותר ויותר בכל העושר הטכנולוגי והחוויות החדשות שמתפתחות כמעט מידי יום. "אנחנו נראה יותר ויותר ארגונים משתמשים בזה כדי באמת לשפר את חוויית הלקוח, לעשות פרסונליזציה, אני יודע יותר על המשתמש שלי, אני יכול לתקשר איתו בצורות שונות וגם כדי לייעל את הארגון ולשפר את שורת ההכנסות שלו והרווחיות שלו, אז כן הכל כאן ונראה את זה יותר ויותר והטכנולוגיה בהחלט מתחדשת".

     

    בשיתוף הוט עסקים

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים