שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    לקסוס מעדכנת את ה-NX - בישראל בתחילת 2018

    רכב הפנאי המצליח של לקסוס עבר עדכון מראה ואבזור קל, ובמקביל זכה מערך המתלים לטיפול מוקפד שנועד לשפר את נוחות הנסיעה

    לקסוס חשפה בתערוכת שנחאי את מתיחת הפנים לרכב הפנאי NX, הדגם הנמכר ביותר של המותג בישראל. עדכון האמור לאפשר לו להתמודד טוב יותר מול מתחריו המעודכנים וולוו XC60 ואודי Q5, וב.מ.וו X3 החדש שיוצג בקרוב. לדברי היבואנית, ה-NX המחודש ינחת כאן בתחילת שנה הבאה.

     

     

    כפי שניתן היה לזהות בקדימון שחשפה לקסוס לפני מספר שבועות, העדכון העיצובי צנוע ומסתכם ביחידות תאורה צרות יותר מלפנים, פתחי אוורור נוספים בקצה הפגוש הקדמי וסבכה מודגשת יותר, עם חישוקים קלים בעיצוב שונה ובצביעה דו-גונית. בתא הנוסעים יש כעת מסך תצוגה גדול יותר ("10.3 לעומת "7 בעבר) הנשלט באמצעות משטח מגע במקום חוגה בעבר, משטח הטענה אלחוטי לסמארטפון ודלת תא מטען חשמלית הנפתחת באמצעות הסטת הרגל מתחת לפגוש האחורי.

     

     

    היצע המנועים נותר כבעבר - 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 238 כ"ס ו-2.5 היברידי עם 200 כ"ס ב-NX300h - אך הם מצוידים מעתה במערכת המדמה את רעש המנוע דרך הרמקולים, "להעצמת חווית הנהיגה", כך לקסוס.

     

     

     

    שינוי חשוב יותר נוגע לכיול מחדש של מערכת המיתלים הנוקשה יחסית, כפי שעלה במבחן הדרכים שערכנו ל-NX. קפיצים, בולמי זעזועים ומוטות מייצבים חדשים אמורים לשפר את נוחות הנסיעה, ולטענת לקסוס גם את חדות ההיגוי, תגובת המרכב והיציבות הכיוונית. למי שלא יסתפק בכך, לקסוס תציע מעתה ב-NX אפשרות לבולמי זעזועים אדפטיביים המגיעים ממכונית הקופה ה-LC.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים