שתף קטע נבחר

לא עוד "הוט"

חברת הטלוויזיה והתקשורת משנה את שמה ל"אלטיס" • הסיבה: מיתוג מחדש של החברה–האם הבינלאומית בבעלות פטריק דרהי, שמאחדת את מותגיה

מותג התקשורת הישראלי הוותיק הוט מסיים את דרכו אחרי 14 שנים. בתהליך מודרג, שיושלם במרוצת המחצית השנייה של 2018, החברה תקבל את שם חברת האם, אלטיס — כולל לוגו חדש, צבעים חדשים, וכן שפה פרסומית חדשה.

 

מדובר בחלק ממהלך בינלאומי בעלות של עשרות מיליוני דולרים, החובק את כל חברות התקשורת בבעלות המיליארדר היהודי־צרפתי, פטריק דרהי, שיפעלו מעתה תחת אותו מותג. מועד האימוץ ההדרגתי של המותג ישתנה ממדינה למדינה. החריג היחיד הן חברות המדיה של הקבוצה, כמו ערוץ הטלוויזיה i24, שרובן ימשיכו לשמור על שמן המקורי.

 

אתמול קיימה אלטיס אירוע רב־משתתפים לכבוד ההכרזה במטה האמריקאי החדש שלה בלונג איילנד שבארה"ב. האירוע הועבר בשידור חי למרכזי 10 החברות השונות של הקבוצה – בארה"ב, בפריז, בליסבון, בתל־אביב וברפובליקה הדומיניקנית. הלוגו החדש של אלטיס כבש לרגל המאורע גם את מסך הפרסום הענק שבטיימס סקוור בניו־יורק.

 

לדברי מנכ"ל הקבוצה, מישל קומב, אתמול, בתדריך לכתבים מכל העולם, המהלך מתחייב כיוון שאלטיס עברה ממעמד של חברת אחזקות למעצמת תקשורת, הכוללת כיום חברות בתחומי המדיה, התקשורת הסלולרית והקווית, הטלוויזיה והפרסום הדיגיטלי, שכולן חלק מקבוצה אחת, עם אסטרטגיה אחת. ברוח זו נבחרה גם סיסמת מותג חדשה, "ב'יחד' אין גבולות" (קומב: "כשאנחנו מתאחדים, אנחנו יכולים להשיג כל מה שנרצה").

 

דווקא מבחינת הוט, העיתוי רחוק מלהיות מוצלח: רק באחרונה הצליחה החברה להיחלץ מהתקופה הקשה בתולדותיה ולשקם את תדמיתה ואת מותגיה הוט והוט־מובייל, בעיקר בזכות שיפור בשירות. החלפת מותג, מעבר להוצאה הכספית העצומה, תחייב אותה עכשיו לרכוש מחדש את אמון הלקוחות ולהשקיע בפרסום וביצירת מודעות.

 

לדברי מנכ"לית הוט, טל גרנות גולדשטיין, "התכנסות תחת מותג בינלאומי תחזק את החברה ותאפשר לה להמשיך בתנופת הצמיחה. כל תוכן של HOT יעובד אוטומטית לכל השפות של החברות בקבוצה, דבר שיבטיח חשיפה גלובלית עצומה ליצירה הישראלית והרחבה משמעותית של היצע התכנים".

 

אלטיס פועלת כיום ב־10 טריטוריות, כולל ב־20 מדינות בארה"ב (שאליה נכנסה משמעותית רק באחרונה באמצעות רכישה של חברת הכבלים כייבלויז'ן), ומעניקה שירות לכ־50 מיליון לקוחות. זאת, לאחר 15 שנים של רכישות ומיזוגים ברחבי העולם.

 

ההחלטה על המעבר למותג אחיד התקבלה לפני מספר חודשים, והחברה עבדה על הפרויקט בחשאיות גמורה עם סוכנות העיצוב האמריקאית "דאקוורס" ועם משרד הפרסום הבינלאומי "פובליסיס טרנר". השלוחות המקומיות של "פובליסיס" גם ירכזו מעתה את פעולות הפרסום למותג החדש בכל מדינה.

 

israelwu@yediot.co.il

 

פורסם לראשונה 23.05.17, 20:38

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים