שתף קטע נבחר

הפקידים עדיין כאן: משרות השבוע גם בהיי טק

מנהלי משרד, טכנאים, נציגי מכירות, מנהלות סניפים, מגוון משרות בהיי טק וגם משרות המותאמות לאנשים עם מוגבלות. מחפשים עבודה? משרות השבוע

 

 

 

ZARA ישראל מחפשת מנהלי ומנהלות סניפים: נדרשת אחריות על יחידת רווח והפסד, ניהול כוח אדם, ניהול מלאי, ניהול סחורה, מלאי ומיקום בגדים בחנות עצמה. דרישות: ניסיון ניהולי / פיקודי ומכירות, ייצוג ותשוקה לאופנה, ניסיון בתחום מכירות האופנה- יתרון, עבודה במשרה מלאה, במשמרות - כולל משמרת אחת בסוף השבוע - שישי או מוצאי שבת קורות חיים למייל - jobs@mutagim.com

 

חברת טלדור מחפשת טכנאים: טכנאי/ת PC - התקנות למגזרים השונים, המשרה כוללת עבודת שטח בכל הארץ, מתן שירות התקנות/תיקון ותחזוקת ציוד מחשובי והיקפי, עמדות לשירות עצמי ותקלות חומרה שונות.יתרון לבעלי תעודת הסמכה MCSA/MCSE/MCITP, רישיון נהיגה – חובה.

 טכנאי/ת HD - באתר לקוח בטחוני ליד בית שמש, למתן תמיכה טלפונית ופרונטלית לעובדי האתר. ניסיון עם ACTIVE DIRECTORY, SQL, ניהול רשתות, הכנת IMAGE/מערכות הפעלה, טיפול בתקלות חומרה, סיווג בטחוני – יתרון, ניידות עצמאית- חובה. מגורים: בית שמש, ירושלים והסביבה, אזור השפלה. מייל לשליחת קורות חיים: hr@taldor.co.il

 

 דרושים לעבודה במוקדי השירות והמכירה של קבוצת סלקום בחיפה. מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, בעלי אוריינטציה שירותית ומכירתית

עבודה במשמרות – 4-5 בשבוע, מתאים לסטודנטים, בסיס + תמריצים, תחרויות, טיסות לחול ומגוון פרסים והטבות, סביבת עבודה צעירה ודינמית

תנאים טובים למתאימים. לשליחת קו"ח: yonatad@cellcom.co.il

 

לעבודה במרכזי השירות והמכירה של סלקום דרושים נציגי מכירות פרונטליים לכלל הארץ. בעלי אוריינטציה שירותית ומכירתית. עבודה במשרה מלאה- 6 ימים בשבוע, בסיס + תמריצים גבוהים, תחרויות, טיסות לחול ומגוון פרסים והטבות, סביבת עבודה צעירה ודינמית, תנאים טובים למתאימים לשליחת קו"ח: yonatad@cellcom.co.il

 

בדרך לעבודה (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
בדרך לעבודה(צילום: Shutterstock)

משרות בהיי טק

חברת CodeOasis, בוטיק תוכנה הפועל בשיתוף עם חברות מהגדולות במשק, מחפשת עובדים למספר תפקידים: מאפיין UX UI מוביל/ה, מפתחים /ות iOS או אנדרויד, מנהל/ת פרויקטים לתחום מערכות תוכנה, מפתח/ת דרופל, ראש/ת צוות מערכות לניהול תוכן (CMS), מפתח/ת WordPress עם ניסיון בפיתוח פלאגינים, ומפתח/ת NET Full Stack. העבודה בתל אביב, נדרש ניסיון מוקדם. לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים.

 

חברת פפרי, חברת הייטק שמתמחה בעולמות Mobile Commerce עם פתרונות למכירה B2B מחפשת 15 עובדים חדשים במשרות הבאות :

  מפתח Backend מנוסה לפיתוח בצד שרת בשפת C# ועבודה עם בסיסי נתונים. נדרשת יכולת גבוהה של תכנון ופיתוח פתרונות מקצה לקצה.

 מנהלי פרוייקטים טכניים למחלקת Customer success לליווי לקוחות בינלאומיים בתהליך ההטמעה של המערכת מבוססת ענן ( cloud ), העבודה היא באנגלית ,15% נסיעות לחו"ל . Mobile Developer עם נסיון בפיתוח ל IOS או Android לפיתוח אפליקציות.

העבודה ברעננה וניתן להגיש מועמדות כאן

 

משרות ממיזם "עסק שווה" המקדם תעסוקה של אנשים עם מוגבלות: (משרות אלה מותאמות לאנשים עם מוגבלות אך פתוחות גם למועמדים ללא מוגבלות)

חברת נס טכנולוגיות מחפשת תומך/ת Help Desk. המשרה ברמת החייל. בוגר/ת קורס מחשוב/ יוצא/ת מוקדי תמיכת לקוחות/ נסיון בתמיכה פנים ארגונית- חובה. קורסים רלוונטיים בתחום: ניהול רשתות/ ניהול רשת, MCSA, MCITP, MCSE, CISCO, CCNA.

ECI מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית Help Desk למשרה בפתח תקווה. ידע וניסיון במערכות הפעלה- Office, Exchange, Active Directory-חובה . ניסיון בעבודה במוקד תמיכת לקוחות טלפוני- יתרון. ניסיון ב-Lync יתרון. אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה - חובה. תמיכה טלפונית בלבד.

חברת מטריקס מחפשת תוכניתן/ית ASP.NET מתחיל/ה למשרה בהרצליה. קורס DOT.NET או קורס ASP.NET - חובה. תואר ראשון – יתרון. זמינות למשרה מלאה. יכולת טכנית גבוהה. אוטודידקציה והנעה עצמית.

בסיטי בנק מחפשים מפתח/ת JAVA למשרה ברמת החייל. בוגר/ת תואר טכנולוגי - ניסיון בפיתוח בשפת JAVA - חובה. ניסיון מחברת תוכנה/מוצר - יתרון משמעותי. ניסיון בפיתוח צד שרת – חובה. אנגלית ועברית – רמה גבוהה.

 

קו"ח למשרות אלה יש לשלוח ל - info@esekshave.org.il

 

משרות אדמינסטרציה

אספנו כמה משרות לפקידים שלא הוחלפו ע"י מכונות מאתר Alljobs:

 

חברת שיווק בינלאומי בכרמיאל מחפשת מנהל /ת משרד מוכשר /ת. בין תפקידי המשרד: - תיאום בין רואה החשבון (חיצוני) בנושאי הוצאות והכנסות, ניהול כח אדם, ניהול שעות ולוגיסטיקה פנימית. העלאת תוכן לאתרי החברה. דאגה לצרכי המשרד (קניות שבועיות).  תיאום גבייה עם לקוחות מחו"ל.

דרישות: אנגלית ברמה גבוהה מאוד. סדר אישי ומשמעת עצמית גבוהה. הבנה בסיסית של הנהלת חשבונות - יתרון. קו"ח ל - http://bit.ly/2sXGsmA

 

לסטודיו מיכאל אזולאי דרוש /ה מנהל /ת סטודיו למשרה מלאה. התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול לו"ז, תיאום פגישות, אירוח, הכנת הצעות מחיר.

מעקב על: פרסומים (לצורך שיווק), משימות, פגישות, סטטוס פרוייקטים, הצעות מחיר, דואר אלקטרוני וכו'. ניהול הסטודיו מבחינת עובדים, סדר, ארגון, נהלים, גבייה, תזרים ועוד. דרישות: עצמאי /ת, יכולת תעדוף משימות, מולטיטסקינג, סבלני /ת. עברית ואנגלית ברמה גבוהה, כושר ביטוי מצויין בכתב, שליטה באאוטלוק ובתוכנות אופיס בדגש על אקסל. הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות. יתרון למועמדים /ות בעלי /ות שליטה בסיסית בתוכנת "אוטוקאד". קו"ח -  http://bit.ly/2rTUA0s

 

לחברת OFRA Cosmetics המתמחה בייבוא ושיווק, דרוש /ה רכז /ת מכירות ואדמיניסטרציה לתפקיד מגוון ודינאמי, הכולל מכירות טלפוניות ופרונטאליות ללקוחות החברה (כולל יציאה לשטח), ליקוט הזמנות, איתור וגיוס לקוחות פוטנציאליים, ריכוז נושא ההדרכה בחברה ועבודות אדמיניסטרטיביות שונות. העבודה בלוד- אזור תעשיה הצפוני. משרה מלאה- ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:30 /8:30-17:00. לא חובה ניסיון, מתאים לחיילים/ ות משוחררות. דרישות: ניסיון במכירות- יתרון, ניסיון בתחום הקוסמטיקה והאיפור יתרון משמעותי. ראש גדול, תודעת שירות גבוהה, אוריינטציה מכירתית. רישיון נהיגה-חובה. קו"ח ל - http://bit.ly/2rFd8Nu

 

דרוש /ה עוזר /ת לשכת מנכ"ל למשרה בתל אביב. סיוע למנהלת לשכת המנכ"ל במשימות שונות לפי הצורך, ניהול יומנים של סמנכ"לים בקבוצה. אספקת טאבלטים לעובדים בחברה,  ניהול חדרי ישיבות ואירוח, כולל כיבוד, תיאום וכד'. מתן מענה טלפוני לפניות ללשכת מנכ"ל לקוחות, חברות, עובדים, ספקים. אספקת טלפונים ניידים בחברה וקשר מול חברת הסלולר. הדפסת מסמכים לפי הצורך. החלפת פקידת הקבלה בעת הצורך. משרה מלאה+ שעות נוספות בשעות הצורך. דרישות: נכונות וגמישות לשעות עבודה מרובות. ניסיון בניהול לשכה ובניהול יומנים של מספר גורמים, שליטה ב Outlook וכן שליטה טובה באופיס. השכלה על תיכונית -יתרון. יכולת עבודה בו זמנית על מספר מטלות, יכולת עמידה בסביבת עבודה דינמית ואינטנסיבית, חוסן נפשי גבוה, אסרטיביות, ייצוגיות, מכוונות לשירות, דיסקרטיות, דינמיות ו"תקתקנות", נכונות לקחת אחריות, רגישות. שנות נסיון: 5-6 שנים. קו"ח ל - http://bit.ly/2rXDzO6

 

 לפירמת BDO זיו האפט, עבור חברת הייעוץ הפיננסי דרוש /ה מזכיר /ה. התפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות, ניהול מאגרי מידע פנימיים, עבודה על מערכת CRM, פעילות כחלק מצוות התשתית השיווקית לפעילויות החברה. מיקום המשרה במטה החברה בתל אביב. דרישות: ניסיון של שנה ומעלה בתפקיד דומה - חובה. אנגלית ברמה טובה - חובה. תואר ראשון- יתרון. שליטה בתוכנות Excel, PPT, Word - יתרון. כישורים בינאישיים גבוהים, אוריינטציה עסקית ושיווקית. קו"ח ל - .http://bit.ly/2sSTxx4

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים