שתף קטע נבחר

לאחר הפרסום ב-ynet: ריקול לאבקת אפייה בשופרסל

בשבוע שעבר פורסמו ב-ynet תלונות צרכנים שגילו סוכר בשקיקי אבקת אפייה מתוצרת י.כהן, ששופרסל משווקת תחת המותג הפרטי, אולם רק כעת הוכרז ריקול רשמי. לקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לקבל החזר כספי

למעלה משבוע לאחר הפרסום ב-ynet - רשת שופרסל אוספת מהמדפים אריזות אבקת אפייה שמולאו בטעות בסוכר וניל.

 

הפתעה בשופרסל: סוכר בשקיק אבקת אפייה

 

בהודעת החברה נמסר כי ישנו חשש שמולא סוכר וניל במספר יחידות אריזה של אבקת אפייה ממותג "שופרסל" המיוצרות על-ידי חברת י. כהן בע"מ. מדובר במוצר - אבקת אפייה שופרסל 10 גרם, קוד מוצר 7296073115724 בעל תאריך תוקף אחרון לשימוש 30.9.2019 ומספר אצווה 17226.

 

הרשת מבקשת מלקוחות שרכשו את המוצר שלא לצרוך אותו, ולפנות אליה לקבלת החזר כספי. במקביל הרשת פעלה לאיסוף המוצר מהמדפים, כך נמסר.

 

"לקוחות המבחינים בתוך אריזת המוצר בתכולה שונה מאבקת אפיה, מוזמנים לעדכננו במוקד שירות הלקוחות בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה (www.shufersal.co.il) ונציגי שירות הלקוחות ישמחו לסייע", נמסר משופרסל.

תלונה של לקוחה בנושא ()
תלונה של לקוחה בנושא

מתלונן נוסף צילם את התופעה. צילום מסך מפייסבוק ()
מתלונן נוסף צילם את התופעה. צילום מסך מפייסבוק
 

 

הפתעה בדרך לאפיית העוגה

הריקול הוכרז כאמור באיחור: בשבוע שעבר פורסמו ב-ynet תלונות של צרכנים אשר גילו סוכר בשקיקי אבקת אפייה מתוצרת י.כהן, ששופרסל משווקת תחת המותג הפרטי שלה.

  

לקוחה של שופרסל סיפרה ל-ynet: "התכוונתי להכין עוגה ולפתע, הפתעה: במקום אבקת אפייה מצאתי סוכר לבן. יצא לי כבר להיתקל במוצרים פגומים אבל זה אחד הדברים המוזרים שנתקלתי בהם".

 

ככל הנראה מדובר בגליל שלם של שקיקים שמכיל 5,400 אריזות. בשופרסל טענו בשבוע שעבר כי חציו של הגליל לא יצא מהמרכז הלוגיסטי של החברה, ורוב חציו השני אותר והושמד. בכל זאת נמצאו עוד שני מתלוננים על תופעה דומה בפייסבוק, כך שמוצרים כנראה התגלגלו לצרכנים.

 

זו אינה הפעם הראשונה שבה קורות טעויות כאלה. לעתים קרובות חברות מכריזות על ריקולים בשל בלבול באריזה. בדרך כלל מדובר באריזות שונות של מוצר דומה כמו החלפת אריזה של גרסה חלבית בפרווה, או טעות בכיתוב. מקרה דומה אירע לטרה במרס השנה, עת צרכנים גילו לתדהמתם שוקו בחלק מקרטוני החלב שלה.

 

משופרסל נמסר בשבוע שעבר כי "הנושא נבדק ותוחקר לעומק מול הספק, אשר למד את הנושא והפיק את הלקחים מן האירוע".

 

מחברת י.כהן נמסר אז בתגובה: "בשל טעות אנוש עקב הדימיון הרב בין אריזת שני המוצרים, סופקו ללקוחות מספר אריזות שאמורות היו להכיל אבקת אפיה, והכילו במקום זאת סוכר וניל. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על הטעות. הופקו הלקחים הנדרשים על מנת להקפיד ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד. אנו מאחלים שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים