שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    התקשרו אליכם ואיימו שינתקו את החשמל? אולי זאת מתיחה
    "לא שילמתם את החשבון": חברת החשמל מזהירה מאפליקציית מתיחות שמאפשרת להתחזות לנציג החברה ולאיים בניתוק החשמל בגלל חובות, לכאורה. "הגיעו אלינו לא מעט תלונות על כך שאנחנו דורשים לשלם חשבון חשמל", מספר באולפן ynet אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברה. צפו במתיחה המלחיצה

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

     

    קיבלתם שיחת טלפון מלחיצה ובה איימו עליכם בניתוק החשמל? אולי זאת מתיחה. אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל, הגיע לאולפן ynet כדי להרגיע את הציבור ולספר על גל התלונות ששטף את החברה. 

      

    "פנו לא מעט אנשים", מספר הלמן, "אחרת לא היינו מציפים את הבעיה, אבל אנחנו יודעים רק על מי שפנה אלינו. אין פה מישהו שמנסה לשאוב פרטים או לגנוב כסף אבל זה כן גורם לאי נעימות בינינו ללקוחות שלנו".

     

    "אנחנו מנתקים לך את החשמל". אפליקציית המתיחות ()
    "אנחנו מנתקים לך את החשמל". אפליקציית המתיחות

     

    "אין לנו בעיה שימתחו אנשים אבל לא בנושאים כאלה רגישים כמו חשבון החשמל, כי מתרגמים את זה אוטומטית לניתוק חשמל ואז הם פונים אלינו, לכן ההמלצה שלנו היא קודם כל אם אתם חייבים לנו כסף, אנחנו פונים, מזדהים ומעדכנים", הוא אמר והוסיף, "אני לפני שנה קיבלתי שיחת טלפון מכיוון ששכחתי לשלם את חשבון החשמל, כי אני משלם את חשבון החשמל. אני אחד מהחמישה אנשים שעובדים בחברה ומשלמים. אז פנו אלי ואמרו שלא שילמתי את שני החשבונות האחרונים, ובשביל להמנע מניתוק ביקשו שאשלם. כמובן שהם הזדהו ושילמתי. בנוסף, מי שלא בטוח לגבי עניין התשלום, יכול תמיד לפנות אליינו ב-103."

     

     

     


    פורסם לראשונה 28/12/2017 13:14

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים