שתף קטע נבחר

המיניוואן של ב.מ.וו מתעדכן - יגיע לארץ באמצע השנה

יצרנית הרכב הגרמנית חושפת את מתיחת הפנים לסדרה 2 אקטיב טורר וגרנד טורר. למרות שנמכרה בישראל ביחידות בודדות, היא תגיע שוב לארץ

ב.מ.וו חושפת מתיחת פנים לסדרה 2 אקטיב טורר וסדרה 2 גרנד טורר, מובילי הנוסעים עם חמישה ושבעה מקומות בהתאמה. הגרנד טורר הושקה בישראל באמצע השנה שעברה, אך לא זכתה להצלחה רבה עם 17 יחידות בלבד שנמכרו כאן מאז, לעומת יותר מ-380 אלף יחידות ברחבי העולם. לדברי היבואנית, דלק מוטורס, היא תנחת בישראל באמצע השנה.


השינויים הוויזואליים מסתכמים ביחידות תאורה משולבות לד, סבכת כליות קדמית גדולה יותר, פגוש קדמי אגרסיבי עם פתחי אוורור מודגשים ואחורי עם מסיט אוויר וחישוקים בעיצוב שונה בגודל שבין 16" ל-19". בפנים יש כעת שימוש בריפוד מושבים שונה בגרסאות הבסיס, שדרוג מערכת ה-iDrive ולוח מחוונים וידית הילוכים שונה. מערך הבטיחות התעדכן עם פונקציות זחילת פקקים בבקרת השיוט האדפטיבית.

 

 

היצע מנועי הטורבו בנזין נותר כבעבר, שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 109 כ"ס ב-216 (תוספת 7 כ"ס) ו-140 כ"ס ב-218 (תוספת 6 כ"ס) וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 192 כ"ס ב-220 (הגרסה היחידה שמשווקת כאן). 

 

 

ה-216 תוצע רק עם תיבת 6 הילוכים ידנית, השתיים האחרות יוצעו עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמד במקום תיבות הילוכים אוטומטית (פלנטרית של איסין) עם 6 יחסים ב-218 ו-8 יחסים ב-220 היוצאות. באופן מפתיע התיבה החדשה דווקא גורעת מעט מהביצועים (ה-218 מזנקת ל-100 קמ"ש ב-9.8 שניות, 0.3 שניות יותר) וכך גם צריכת הדלק ופליטת המזהמים גבוהות ב-3 אחוזים.


כמו כן יוצעו גם מנועי טורבו דיזל שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 116 כ"ס ב-216d וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 עם 150 כ"ס ב-218d או 190 כ"ס ב-220d. האקטיב טורר תוצע כבעבר גם בגרסה היברידית נטענת עם תפוקה משולבת של 224 כ"ס המגיעה ממנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי המניע את האחוריים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים