שתף קטע נבחר

בעקבות פרסום ynet: לא צריך להתקשר ל-yes כדי לעבור חבילה

החל ממחר ניתן יהיה להודיע ל-yes על מעבר לחבילה החדשה באמצעות אתר האינטרנט של החברה. מרגע ההרשמה באתר הלקוחות הקיימים יהיו זכאים ליהנות מהתמחור החדש, ללא צורך להתקשר לשירות הלקוחות. זאת בעקבות קריסת מוקד שירות הלקוחות הטלפוני אתמול

חברת yes השיקה אתמול (ג') חבילה הכוללת את רוב שירותי הטלוויזיה במחיר של 199 שקל, ומאז לקוחות רבים התקשו להשיג את נציגי השירות או המכירות של החברה. בעקבות פרסום ynet עדכנה החברה את הנהלים וממחר (ה') היא תאפשר הרשמה לשירות החדש דרך אתר האינטרנט שלה, ללא צורך להמתין לנציגי השירות.

 

 

בשורה ללקוחות הקיימים (צילום: יחסי ציבור yes) (צילום: יחסי ציבור yes)
בשורה ללקוחות הקיימים(צילום: יחסי ציבור yes)
  

מ-yes נמסר כי "מהלך yes ULTIMATE הוא אינו מבצע נקודתי אלא מהלך נרחב של החברה. ממחר (חמישי) תיפתח הרשמה באתר החברה שתאפשר ללקוחות חדשים וקיימים להשאיר את פרטיהם. בכך, הם יהיו זכאים ליהנות מהתמחור החדש מרגע הרשמה וללא צורך להתקשר לשירות הלקוחות".

 

נזכיר כי המסלול החדש יכלול את רוב שירותי החברה, כולל שירות VOD, חבילות וערוצי פרימיום, ממיר HD מקליט וספריות ילדים, במחיר אחיד לכל הלקוחות – חדשים וקיימים. שימו לב: עבור תכני הספורט פרימיום תצטרכו להוסיף בין 60-45 שקלים, כך שעבור חובבי הספורט מחיר החבילה יכול להגיע גם ל-259 שקלים בחודש. סרטים חדשים ותכני אירוטיקה יידרשו בתשלום נוסף גם כן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים