שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    10 דקות ודי: 6 תרגילים לבית לשרירי הישבן והרגליים
    שבועיים של אימון אינטנסיבי וגם שרירי הישבן והרגליים שלכם ייראו הרבה יותר טוב. אז למה אתם מחכים?

     

    צילום: אורי דוידוביץ'

    צילום: אורי דוידוביץ'

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    כולנו רוצים להיות חטובים ושריריים, וברור לנו שבעזרת אימון מתאים, גם נוכל להשיג את המטרה. באימון הזה אתם יכולים לעבוד כנגד משקל הגוף שלכם בלבד, ואם אתם רוצים לאתגר את עצמכם קצת יותר החזיקו משקולות יד של 2-5 קילו בכל יד. שבועיים של אימון כזה וגם אתם תיראו אחרת לגמרי.

     

    עוד אימונים של עדי

    לחטב את הבטן ב-10 דקות ביום

    10 דקות ודי: אימון יומי לבית לשריפת שומנים

    רק 10 דקות: האימון שיעבוד על כל שריר בגוף

     

    עוד משהו קטן

    שימרו על בריאות מערכת העיכול שלכם על ידי כך שתוסיפו פרוביוטיקה וסיבים תזונתיים לתזונה היומית שלכם. פגיעה בחיידקי המעיים קשורה לחלק מהמחלות הכרוניות החמורות ביותר בעולם, כולל השמנת יתר.

     

    דרך טובה לשמור על חיידקי המעיים היא לאכול מזונות פרוביוטיים (כמו יוגורט חי וכרוב כבוש) או לקחת תוספי פרוביוטיקה ולאכול הרבה סיבים. סיבים הם למעשה הדלק עבור חיידקי המעיים. לצורך כך הוסיפו כף סובין פשתן/שיבולת שועל/חיטה ועוד לסלט שלכם או ליוגורט.

     

     

    עדי כהנן היא מנטורית ויזמית בתחום הכושר והתזונה ובעלת חברת TARGET BODY לאימוני כושר ותזונה נכונה. לשאלות – לחצו כאן


     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "10 דקות ודי: 6 תרגילים לבית לשרירי הישבן והרגליים "
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים