שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    איך להכין את הילדים למיני מרתון תל אביב
    להמליץ להם לא להתחיל מהר את הריצה, לעודד אותם לרוץ עם חברים ולהעביר את המסר שאתם מאמינים בהם. לקראת מרוץ הילדים של מרתון סמסונג תל אביב - מאמן הכושר רן שילון עם טיפים להורים
    לקראת מרוץ הילדים של מרתון סמסונג תל אביב שיתקיים ב-21 בפברואר, רן שילון, מאמן ראשי ב"אנדיור", קבוצת ספורט הסיבולת, נותן טיפים להורים ולילדים: 

     

    1. ילדים תמיד רצים. הם רצים ממקום למקום, הם רצים כשהם משחקים, בהפסקות של הלימודים ובכלל. בתור הורים, אנו צריכים להמשיך ולעודד אותם לרוץ. זה חיוני לפיתוח סיבולת לב-ריאה, קורדינציה, מהירות, גמישות תנועה וביטחון עצמי, גם אם אלו ריצות קצרות באופיין.

     

    2. מחקרים רבים מראים כי אימון גופני מרגיע ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז. ככל שהפעילות מצריכה יותר עיסוק של המחשבה, כמו מסלולים משתנים או "תחנות" עם פעילויות שונות, כך הילד מפתח ריכוז בתחלופות הצפויות לו במהלך האימון ולמעשה זה משפיע עליו גם ביומיום.

     

    3. ילדים לא באמת צריכים להתאמן לקראת מיני מרתון ילדים. כל ילד שהוא פעיל ספורטיבית יותר מעשר דקות רצוף ביום, יכול להשתתף במרוץ ובקלות יתרה.

     

     (צילום: רונן טופלברג)
    (צילום: רונן טופלברג)

    4. לילדים, בהתייחס למרתון ילדים, אין צורך בתזונה מיוחדת קדם לריצה או ביגוד, נעלי ריצה משוכללות, שעונים ושאר הגאדג'טים שאנחנו אוהבים לקנות לעצמנו.

     

    5. ילדים לא זקוקים למנוחה לפני ההשתתפות או לנסות ולרוץ את המרחק כדי לראות אם הם עומדים בו. הריצה היא קצרה ועורכת כמה דקות בודדות. הם יעמדו בזה, האמינו בהם.

     

    6. ישנם הורים שיש להם בעיות ברכיים בעקבות ריצה ממושכת ולא מבוקרת, צריך לזכור שילדים לא שוקלים הרבה, 20-30 קילו. ילד שפעיל ולא כואב לו כלום בזמן או לאחר הפעילות הגופנית, הפעילות לא תפגע בו.

     

    7. כדאי להמליץ לילדים לא להתחיל מהר את הריצה, כדי שלא יהיה קשה בהמשך. מומלץ להתחיל לאט ולהגביר את הקצב, אפשר להתחיל את הריצה גם מאחור ובאמצע, ולא בהכרח ראשונים בקבוצה.

     

    8. תיהנו ותנו לילדים ליהנות גם. עודדו אותם לרוץ עם חברים וציינו בפניהם שכדאי, אפשר ורצוי לגוון את הפעילות ולדלג ולקפוץ, כדי שלא יהיה משעמם במהלך הריצה.

     

    9. כשמגיעים לשער הסיום, כדאי לעשות פוזה נהדרת למצלמה עם המדליה.

     

    קראו עוד:

    אימון בחדר כושר לילדים: מומלץ או מסוכן?

    כושר לילדים: 7 תרגילים שיקימו אותם מהספה

    טרנד הריצה: האם זה מתאים גם לילדים?

     

    מיני מרתון קינדר+ספורט, מרוץ הילדים של מרתון סמסונג תל-אביב יתקיים במסגרת אירועי המרתון במתחם שרונה ב-21 בפברואר (ד') בין השעות 16:00-19:00 בהשתתפות כ-2,000 ילדים וילדות.

     

    האירוע יכלול מתחמי בילוי ופעילויות אקטיביות לכל המשפחה. המיני-מרתון יכלול שני מסלולים - 500 מטר ומסלול 1,000 מטר.

     

    ב-16:30 יוזנק יוזנק מרוץ ילדים בעלי צרכים ייחודיים לגילאי 5-14, ב-17:00 יוזנק מרוץ 500 מטר לגילאי 5-8 וב-17:30 יוזנק מרוץ 1,000 מטר לגילאי 9-12.

     

    ילדים המעוניינים להשתתף, יוכלו להירשם באתר המרתון בעלות של 60 שקלים ולקבל את חולצת מיני מרתון הילדים הרשמית, מספר חזה ומדליה. הכניסה למסלולי המרוץ תותר בליווי מבוגר אחד בלבד. לא תותר כניסה למסלול המרוץ עם עגלת תינוקות.

     

    חלוקת הערכות תתקיים בכיכר רבין ביום א', 18 בפברואר, בין השעות 12:00-21:00, בימים ב'-ג', 19-20 בפברואר, בשעות 11:00-21:00, ביום ד', 21 בפברואר, בשעות 11:00-12:00. בנוסף, תתקיים חלוקת ערכות בשרונה ביום ד', 21 בפברואר, החל מהשעה 16:00 ועד לסיום האירוע.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "איך להכין את הילדים למיני מרתון תל אביב"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים