שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    10 דקות ודי: האימון שיוריד קלוריות בלי לקפוץ ולנתר
    אימון יעיל ואפקטיבי בלי קפיצות וניתורים. 10 דקות של אימון קרדיו בעצימות נמוכה ואתם בכושר

     

    צילום: אורי דוידוביץ'

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:


    אימון קרדיו ללא קפיצות LOW-IMPACT - הוא הפתרון האולטימטיבי לכל מי שפחות מתחבר לקפיצות וניתורים, סובל מבעיות ברכיים, חולשה ברצפת אגן או שאתן בהריון. עדיין האימון הוא בעצימות גבוהה, ומה רבה תהיה הפתעתכם כשבסופו תזיעו כאילו לא הפסקתם לקפוץ. אין צורך בשום ציוד נלווה, רק מגבת, מזרן ובקבוק מים ואפשר להתחיל להתאמן.

     

    עוד אימונים של עדי

    לחטב את הבטן ב-10 דקות ביום

    10 דקות ודי: אימון יומי לבית לשריפת שומנים

    רק 10 דקות: האימון שיעבוד על כל שריר בגוף

      

    עוד משהו קטן

    הוסיפו תבלינים וצמחי תבלין לאוכל שלכם. לדוגמה, לג'ינג'ר ולכורכום יש השפעות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות, כך שהם גם מוסיפים טעם למזון וגם מועילים לבריאות.

     

    עדי כהנן היא מנטורית ויזמית בתחום הכושר והתזונה ובעלת חברת TARGET BODY לאימוני כושר ותזונה נכונה. לשאלות – לחצו כאן

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "10 דקות ודי: האימון שיוריד קלוריות בלי לקפוץ ולנתר"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים