שתף קטע נבחר

ב.מ.וו X2 - מ-260 אלף שקלים ואבזור צנוע

רכב הפנאי המסוגנן של ב.מ.וו אשר מבוסס על ה-X1, נחת בישראל וישווק עם תג-מחיר מפתה, אך רמת אבזור נמוכה יחסית

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה את ה-X2 החדש, למעשה גרסה מעוצבת-מסוגננת ל-X1, רכב הפנאי הקומפקטי ביותר בארסנל היצרנית. תג המחיר מתחיל ב-260 אלף שקלים לגרסת הבסיס, ומגיע ל-330 אלף שקל לגרסה הבכירה, כ-25 עד 46 אלף שקלים יקר מה-X1 בהתאם לגרסה.

 

 

ה-X2 מתבסס על פלטפורמת ההנעה הקדמית (UKL) המשותפת לב.מ.וו ומיני עם בעל בסיס גלגלים זהה לדגם ה-X1 שעומד 267 ס"מ. הוא קצר ממנו בשמונה ונמוך ממנו ב-8.5 ס"מ, עם תא מטען המכיל 35 ליטר פחות (470 ליטר). כל זאת כמובן בשם העיצוב המסוגנן יותר.

 

ההיצע מנועי הטורבו-בנזין כולל שלושה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 140 כ"ס וארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 192 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד (אוטומטית רגילה ב-X1) והנעה קדמית. הביצועים: 9.6 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש ו-205 קמ"ש ל-1.5 ליטר, 7.7 שניות ו-227 קמ"ש ל-2.0 ליטר. המנוע הגדול מוצע גם עם מערכת של בלומי זעזועים אדפטיביים בעלי שני מצבי קשיחות.

גרסת האבזור הבסיסית "ווייב" ו-"M" דלות יחסית למקובל במחירים אלה ונעדרות פריטי אבזור מקובלים בקטגוריית היוקרה דוגמת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מצלמת נסיעה לאחור, מראות מתקפלות חשמלית ומפתח חכם (שני האחרונים קיימים רק ב-2.0 ליטר היקרה יותר). היא כן כוללת מסך תצוגה בגודל "6.5, ריפודים דמויי עור למושבים, כיוון חשמלי לקדמיים, חלון שמש וחישוקי קלים ("18 בוויב, "19 ב-M).

גרסת "אקסלוסיב" הבכירה שתגיע רק עם המנוע הגדול יותר ותג-מחיר גבוה יחסית, מוסיפה חיישני חניה מלפנים ומאחור, מנופים להעברת הילוכים מההגה, דלת תא מטען חשמלית, חימום למושבים הקדמיים, ומערכת שמע של הרמן קרדון. אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית, תאורה אדפטיבית והתראה על סטייה מנתיב וערנות נהג.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים