שתף קטע נבחר

הונדה חושפת CR-V ל-7 נוסעים. אצלנו בסוף השנה

הונדה מציגה גרסה אירופאית וחדשה לרכב הפנאי הוותיק, שהושקה לפני יותר משנה בארה"ב. ההבדל הגדול: באירופה הוא ישווק עם מקום לשבעה נוסעים

הונדה חושפת תמונות ופרטים ראשונים של CR-V חדש, לפני הופעת בכורה בתערוכת ז'נבה. זהו דור חמישי לרכב הפנאי הנמכר בעולם, שגרסתו האמריקאית נחשפה כבר לפני יותר משנה. מחברת מאיר, יבואנית המותג היפני לישראל, נמסר כי הוא צפוי לנחות כאן בסוף השנה.


העיצוב החיצוני שומר על מראה הדגם היוצא ונבדל בעיקר ביחידות תאורה שונות מלפנים ומאחור, בתי גלגלים מודגשים וסבכה קדמית עם פתחי אוורור נסגרים חשמלית להפחתת מקדם הגרר. עיצוב הפנים עודכן עם לוח מחוונים דיגיטאלי ומסך מגע שונה (כל אחד מהם בגודל "7). יש גם קורות A צרות יותר על-מנת לשפר את שדה הראיה, ובעיקר שיפור באיכות החומרים.

הדגם החדש יהיה גדול מה-CR-V היוצא, אם כי החטיבה האירופאית של הונדה לא פרסמה עדיין נתונים מדויקים. בהשוואה לדגם היוצא, הגרסה האמריקאית ארוכה ב-15 ס"מ (276 ס"מ), רחבה ב-3.5 ס"מ (185.5 ס"מ) וגבוהה בחצי ס"מ (169 ס"מ). בסיס הגלגלים, 266 ס"מ, ארוך ב-3 ס"מ. שינויים אלו יאפשרו להונדה להציע ב-CR-V החדש אופציה לשורת מושבים שלישית, לראשונה בתולדות הדגם.

בארה"ב מוצע ה-CR-V עם מערכות בטיחות מתקדמות לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ותאורה דינמית. סביר להניח שמערכות אלו יוצעו גם בגרסה שתשווק באירופה.

ה-CR-V יוצע עם שתי יחידות הנעה. הראשונה עם 1.5 ליטר טורבו-בנזין ותיבת הילוכים רציפה שתחליף את יחידת ההנעה המיושנת בדגם היוצא - 2.0 ליטר בנזין, 155 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית. בנוסף תוצע גם גרסה היברידית המבוססת על מנוע 2.0 ליטר בנזין (במחזור אטקינסון) וצמד מנועים חשמליים.

ה-CR-V יוצע עם הנעה קדמית או כפולה-קבועה חדשה. במקרה של האחרונה גם מרווח הגחון גדל ל-20.8 ס"מ, צמיחה משמעותית של 4.3 ס"מ לעומת הדגם היוצא. מערך המיתלים שומר על תצורה דומה - מקפרסון מלפנים ורב-חיבורי מאחור אך כמו תגבור ההגה החשמלי, אף הוא עבר כיול מחדש לטובת התנהגות הכביש ונוחות הנסיעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים