שתף קטע נבחר

הפרסומות הגרועות ביותר במשחקי מחשב

מפרסומות לפיצה, דרך הצעה לרכישת מנוי עונתי למשחק מסוים ועד שלטי חוצות המקדמים פוליטיקאים. לכבוד פסטיבל גיימרז, אירוע הגיימרים הגדול בישראל, המתקיים בחול המועד פסח בביתן 1, אספנו לכם את הפרסומות הגרועות בתולדות משחקי המחשב. אז לא ממש, אבל... תבלו

בשיתוף פסטיבל Gamerz

 

אז חשבתם שקניתם משחק והכל טוב ויפה, אבל אז מגיעה לה פרסומת של פיצה האט או איזה חלון קופץ עם אפשרות לקניית הסיזן פאס. גם ככה פרסום משחקים ותוספים אליהם וחבילות הורדה זה משהו שאפשר לראות ביום יום בכל משחק אבל מה אם זה כבר הופך לפולשני יותר מדי? אספנו בשבילכם כמה מהפרסומות הכי מוזרות והכי גרועות במשחקים אי פעם.

 

Mick and Mack: Global Gladiators

 

המשחק החמוד הזה לג'נסיס שיצא בשנת 1992 ועוקב אחרי הרפתקאותיהם של מיק ומאק. השם קצת מוזר נכון? זה מפני שמיק ומאק הם גיבורי משחק מקדונלדס. כן כן, רשת המזון המהיר עם ההמבורגרים היבשים הוציאה משחק שהוא היורש הרוחני של משחק נוסף שרשת המזון הוציאה לנינטנדו.

 

Mick and Mack: Global Gladiators (צילום: IGN ישראל)
Mick and Mack: Global Gladiators(צילום: IGN ישראל)

 

שני הבחורים, אותם מלווה פסקול קליט ביותר, נלחמים במפלצות חרדל שונות ויורים עליהן בין היתר... גם חרדל. בדרך הם אוספים את האותיות M, בכל זאת, מדובר במשחק של מקדונלדס. אך המשחק לא כל כך ידידותי, הוא מבלבל לעתים ושלוליות החרדל והנשק שיורה חרדל ומפלצות החרדל ממש מורידות חשק לשחק.

 

 

Pepsi Man

 

Pepsi Man (צילום: IGN ישראל)
Pepsi Man(צילום: IGN ישראל)

 

המשחק שיצא בסוף שנות ה-90 ביפן וכולל בתוכו את פפסי מן, גיבור על יפני המבוסס על הקמע של פפסי האמריקאי עם אותו שם. תפקידו של פפסי מן הוא... לאסוף פפסי ולהימנע מהתנגשות עם מכשולים שונים בדרך. אז אם חשבתם שקוקה קולה תמיד שלטו בשוק, טעיתם. אפילו בריטני ספירס פרסמה את פפסי. למה סיפרתי לכם את זה? לא כי אני אוהב את בריטני, או את פפסי... פשוט היא הייתה בארץ לא מזמן אז הרגשתי לא נעים.

 

 

TMNT 2

 

TMNT 2 (צילום: IGN ישראל)
TMNT 2(צילום: IGN ישראל)

 

משחק צבי הנינג'ה שיצא ב-1990 כפורט לנינטנדו ממכשירי הארקייד היה הצלחה די גדולה בזמנו. כולנו יודעים כמה הצבים אוהבים פיצה, כאשר בכל פרק אפשר היה לראות אותם יושבים על פיצה ונהנים ממנה. מאפילו אנחנו ריירנו קצת. המשחקים השתמשו בפיצה בתור שחזור חיים לצבים והפיצה הייתה מצילה אותי לא פעם ולא פעמיים, גם במשחק וגם בחיים האמיתיים. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל הפרסום של פיצה האט במשחק הספציפי הזה היה כבר מוגזם. שלטים שלהם בכל מקום רנדומלי כמו השלב המושלג. מישהו רוצה משולש?

 

 

Battlefield 4

 

Battlefield 4 (צילום: IGN ישראל)
Battlefield 4(צילום: IGN ישראל)

 

פרסומות ספורט במשחקי הספורט של EA נמצאות בכל מקום. שלטים, גדרות ומה לא. הרי EA מייצרים המון משחקי ספורט וזה נראה בסדר... עד הרגע שב-EA החליטו שבאטלפילד יקפיץ פרסומות לסרט של ניד פור ספיד באמצע התפריט. המון גיימרים לא יותר מדי שמחים לגבי החלטותיהם של EA בדרך כלל והם לא נתנו להם לשכוח את המאורע.

 

 

EverQuest II

 

EverQuest II (צילום: IGN ישראל)
EverQuest II(צילום: IGN ישראל)

 

פיצה האט ממשיכים אצלנו ברשימה ועוברים למשחקי ה- MMO. אברקווסט 2 כלל בתוכו תפריט להזמנת פיצה דרך המשחק. ללא Alt+Tab, ללא שיחת טלפון, ללא סמסים, ללא אתר משלוחים. רק להקליק ולהזמין. לא כל כך הבנתי את הכיוון איתו הם הלכו עם הפרסומת הזאת ואם הם בכל מקרה הלכו לצד של ה "גיימרים לא אוהבים לתקשר עם אנשים" אז הם כנראה שכחו שמי שהזמין את הפיצה יצטרך לפחות... לפתוח את הדלת?

 

 

Dead Rising 2

 

Dead Rising 2 (צילום: IGN ישראל)
Dead Rising 2(צילום: IGN ישראל)

 

לעומת המשחק הרביעי שיצא בדצמבר של 2016, המשחק השני כלל בתוכו המון דברים. כל כך הרבה דברים שהוא כלל בתוכו את מגזין הפלייבוי. לצד שלל הנשקים המאולתרים והזומבים למיניהם המגזין הרגיש לא כל כך במקום בערך כמו פינגווין בסאונה. המשחק לא כלל לא הומור ולא כלום והפלייבוי היה פשוט פורנו באמצע שום מקום...

 

 

Pepsi Invaders

 

Pepsi Invaders (צילום: IGN ישראל)
Pepsi Invaders(צילום: IGN ישראל)

 

הפפסי חוזרים ביחד עם פיצה האט לרשימה והפעם עם משחק ישן. אי שם בשנת 1983 כשקוקה קולה ופפסי היו במלחמה, היו אלה דווקא האדומים שיצאו עם המשחק שהיה דומה ל-Space Invaders הקלסי וכלל בתוכו את האותיות פפסי באנגלית. השחקן היה מחסל שלל פולשים ואת המילה פפסי ועל זה היה מקבל פרס, כיתוב של "קוקה קולה ניצחה". אז אולי קוקה קולה ניצחה בקרב אבל לא במלחמה מפני שהשחקן היה בוהה שעות ארוכות במילה פפסי שהייתה נחרטה לו במוח לנצח.

 

 

Splinter Cell: Chaos Theory

 

Splinter Cell: Chaos Theory (צילום: IGN ישראל)
Splinter Cell: Chaos Theory(צילום: IGN ישראל)

 

כמעט כל סרטון של המשחק כולל איפשהו את הכיתוב של המסטיקים Airwaves. הם ניסו כל כך ללכת על הקטע החשאי והנסתר שהם כמעט הצליחו. הפרסומת כל כך חשאית, בערך כמו כדור פורח ענקי. ברצינות. יש סרטון שיש את הפרסומת על צפלין ענק ממש בתחילת המשחק.

 

 

Uncharted 3

 

Uncharted 3 (צילום: IGN ישראל)
Uncharted 3(צילום: IGN ישראל)

 

כשיש בונוסים מסוימים בזמן רכישה של מוצר אחד או יותר ביחד עם המשחק כמו באירועי ה-Wallmart וכו' כשמקבלים XP או איזה סקין מיוחד, זה לא אותו דבר כמו לשים פרסומת במשחק. Subway ונוטי דוג הצליחו לשלב בין שני הדברים.

 

אם הייתם קונים Subway חודש לפני שהמשחק יצא, הייתם מקבלים את האפשרות לשחק במולטיפלייר המדורג לפני כולם ולא רק זה, הייתם יכולים גם להרוויח פריטים מיוחדים של Subway לשימוש בתוך המשחק.

 

אלה היו חלק מהפרסומות הכי מוזרות וממוקמות לא במקום במשחקים, כמובן שיש עוד כאלו והרבה. אם אתם מכירים משחק מסוים עם פרסומת ממש גרועה ולא במקום, אתם מוזמנים לספר לנו בתגובות!

 

בחול המועד פסח ייערך בגני התערוכה בתל-אביב פסטיבל גיימרז - ובמסגרתו ייחשפו חלק מהמשחקים הבולטים של 2018. לכל הפרטים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: IGN ישראל
הפרסומות הגרועות
צילום: IGN ישראל
מומלצים