ריבוק משנה לוגו
ענקית הספורט העולמית, חברת ריבוק (REEBOK), משנה לוגו במטרה להקנות לחברה דימוי מודרני
ריבוק משיקה לוגו חדש במקום הלוגו הישן של החברה. חברת סקאל, יבואנית מוצרי ריבוק, תחשוף את הלוגו החדש במהלך חודש מרץ, בקמפיין שיחשוף את קולקציית אביב-קיץ של החברה. עלות הקמפיין היא 500 אלף דולר.
מטרת המהלך היא להקנות לחברה דימוי אופנתי ו"היי-טקי". הלוגו מאופיין בתנועה ודינמיות ומדגיש את הרחבת הפעילות של החברה לתחום הפנאי. בין הענפים אליהם נכנסת החברה ניתן למנות מוצרי טיפוח לגברים ולנשים ומכשירי אימון. הלוגו פונה לבני 16-30 ומשדר ערכי גבריות.
מחזור המכירות של החברה עמד בשנת 1999 על 3 מיליארד דולר ובשנת 2000 הוא ככל הנראה גדול יותר. לחברה נתח שוק של 20% ממכירת מוצרי ספורט בעולם, כשמתחריה העיקריות הן אדידס ונייקי.
פורסם לראשונה
מומלצים