שתף קטע נבחר

קאדילק CT6 V ספורט - שרירים אמריקאיים

הדגם המתקדם ביותר של מותג היוקרה האמריקאי זוכה לגרסה ספורטיבית כוחנית, האמורה להתמודד - בעיקר בארה"ב - מול גרסאות מקבילות של מותגי יוקרה גרמניים. על הדרך זוכה המשפחה כולה לעדכונים קלים

קדילאק CT6 V ספורט היא מכונית השרירים העדכנית ביותר של מותג היוקרה האמריקאי, הממשיך בניסיונו רב השנים לתפוס נתח מכירות גדול יותר בקטגוריית היוקרה על חשבון מרצדס, אודי וב.מ.וו, ובמקביל להצעיר את פני המותג בעל התדמית המאוד-מבוגרת. כראוי, מנוע בעל הספק יוצא דופן תופס את מירב תשומת הלב. ב-CT6 החזקה מכולן הוא V8 מוגדש בנפח צנוע יחסית לאמריקאים - 4.2 ליטר - עם הספק מרבי של 550 כ"ס, כ-85 קג"מ ותיבת 10 הילוכים אוטומטית שמעבירה את הכוח לכל הגלגלים.

 

קאדילק CT6 V ()
קאדילק CT6 V

 

לפני כשנתיים נהגנו לראשונה ב-CT6, הדגם המתקדם ביותר של מותג היוקרה האמריקאי, שאמור היה לסמן את המפנה הגדול בגישת החברה לייצור מכוניות. מפנה שהתבטא בין היתר במעבר סופר-מתוקשר של מטה החברה לניו יורק, ואשר נועד בראש ובראשונה להעניק לקדילאק המזוהה עם נהגים מבוגרים במיוחד, גוון צעיר ומתקדם.

 

נהיגה ראשונה ב-CT6. צפו: 

 
מידותיה של ה-CT6 נותרו זהות גם בגרסתה העדכנית והכוחנית, עם בסיס גלגלים ארוך של 310 ס"מ, 518 ס"מ לאורך, 188 ס"מ לרוחב ו-147 ס"מ לגובה. אך למרות פרופורציות זהות, מראה ה-CT6 עבר שינוי מעניין, שמוצג לראשונה בגרסת V. החרטום כולל כעת את הסבכה המועדכנת של המותג, בה מחליפה מעין רשת את רצועות הכרום בעבר. יחידות התאורה הקדמיות עברו אף הם שינוי, והן כעת צרות מבעבר ומתוחות יותר לאחור.
 
קאדילק CT6 V ()
קאדילק CT6 V
 
מערך המתלים המתקדם של היצרנית עבר שדרוג מתבקש עקב תוספת הכוח וכולל גם מצב "מסלול", בלמי ברמבו ("19) אחראים על ההאטה ומערכת ההנעה הכפולה אמורה אף היא לתפקד טוב יותר בתנאים תובעניים וכך גם ההיגוי האחורי המכויל גם למסלול - לפי קאדילק. יש עם זאת להניח כי כל אלה יהיו פחות חשובים לרוכשי המכונית ממערכת המידע-בידור-נוחות-תפעול החדשה שבבסיסה מסך "10, טעינה אלחוטית לטלפון וכמובן סוללת פינוקים לנוסעים מאחור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים