שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הכירו את Superr
    סארטאפ השבוע שלנו הוא Superr מערכת לקביעת תורים עם נותני שירות עצמאיים . הישראלית שמאחורי הרעיון עונה על השאלון שלנו

    תעודת זהות

    מייסדת: דני חץ

    שנת הקמה: 2013

    שנות עבודה בניו יורק: שנה עם שני עובדים

    הרעיון מאחורי הסטארטאפ: מערכת Superr באה להציג פתרון עכשווי לניהול עסק עצמאי, מתוך הרצון לתמוך באנשים האמיצים שבוחרים לבסס את פרנסתם על כישרונם. בשלב הראשון, המיזם מתמקד בלוחות הזמנים ותהליכי קביעת התורים של בעל העסק ולקוחותיו. במקום להתנהל בצורה איטית ומסורבלת ולרוב גם בחוסר זמינות, אפליקציית Superr מציגה פתרון מהיר ופשוט לתפעול כך שבעל העסק מקבל זמין מעתה 24/7 במענה לקביעת תורים וביטולי תורים של לקוחות. היומן מנהל את עצמו באמצעות האפליקציה וכך נחסך זמן יקר לשני הצדדים.

     

    איך נולד הרעיון?

    בתור יזמת המגיעה מעולמות היצירה והטכנולוגיה - חוסר יעילות, בזבוז זמן וחוסר צדק מביאים אותי לרצות ליצור שינוי. כלקוחה, ראיתי שנותני שירותים עצמאיים הם בעלי יכולות שאין לי, ובנוסף מדובר באנשים שבונים את הפרנסה שלהם על הכישרון שלהם - דבר הדורש אומץ ובעיני מעורר השראה. עבור אותם נותני שירות, ועבורי כלקוחה שלא רוצה להתקשר אליהם אלא פשוט לקבוע את עצמי לתוך היומן שלהם - החלטתי להקים חברה ולבנות את הפתרון המתאים והראוי לשנת 2018.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    הרגשתי שיש משהו מאוד מעניין ברעיון, ובפתרון לבעיה ובתור התחלה פניתי ליזמים מנוסים, משקיעים וחברים מתחומים שונים לשמוע מה הם חושבים על הרעיון. כמישהי שעולים לה המון רעיונות כל הזמן, זו הייתה הפעם הראשונה שכולם הבינו וחשבו שזה רעיון טוב שכדאי להתמקד בו ולנסות לפצח אותו. הדבר הראשון שעשיתי היה לראות אם המעצב שאני הכי מעריכה יסכים לעבוד איתי על זה, ולאחר מכן חיפשתי שותף טכנולוגי.

     

    0 ()
    מייסדת החברה. דני חץ

     

    לו היית מתחילה מהתחלה, מה היית עושה אחרת?

    בתהליך בניית מיזם יש חלקים שהם באחריות היזם, ויש חלקים שאין ליזם איך לשלוט בהם. מתוך ההבנה

    הזו, לא הייתי משנה כלל את החלקים שבאחריותי. הכישלונות והטעויות שהיו בדרך הן חלק מהותי מתהליך הלמידה ואם הייתי יכולה להתחיל מהתחלה ועושה משהו אחרת, לא הייתי לומדת את כל מה שלמדתי כדי להגיע לנקודה הזו. כן הייתי מייעצת לעצמי בתחילת הדרך להקשיב לעצמי יותר, ומזכירה לעצמי כל כמה חודשים שזה העסק שלי ולא של אף אחד אחר. אז עם כל הכבוד לעצות ורעיונות של אחרים - עליי תמיד למצוא מה מתאים לי בניהול החברה שלי.

     

    מה הייתה נקודת המפנה, המהלך שאחריו החלה הנסיקה האמיתית?

    האפליקציה הושקה לאחרונה וכרגע עובדת מול לקוחות ראשונים. בשלב זה אנחנו פונים ישירות לכל נותני השירות המעוניינים להצטרף, כדי לתת לכולם יחס אישי על מנת לבסס אמון ושותפות אמיתית בתהליך. נקודת המפנה תגיע בהמשך, כתוצאה מנותני שירות שיאמצו את קביעת התורים הפשוטה כדרך חיים בעסק שלהם מול לקוחותיהם הקבועים. המערכת בנויה לחסוך זמן ולייעל תהליכי קביעת תורים לשני הצדדים ומאחר והפתרון חדש, נדרש ליישם חינוך שוק - דבר הדורש התמדה וסבלנות.

     

    מדוע בחרת להעתיק את הלוקיישן דווקא לניו יורק?

    ניו יורק היא עיר בעלת נותני שירות רבים ותודעת שירות גבוהה מבשאר חלקי ארה״ב (והעולם). השילוב בין אנגלית, הבדלי שעות סבירים מול הצוות בישראל וכאמור, השוק הפוטנציאלי - הן הסיבות מדוע בחרנו להשיק בניו יורק.

     

    מתי להערכתך הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    ברגע שאפשר. כל סטארטאפ הוא אחר, כל שוק הוא אחר. אין תשובה אחת שתתאים לכולם, ולכן - אם היזם מאמין שיש לו שוק מעניין שכדאי להתמקד בו בניו יורק, שיגיע לעיר ויתחיל ללמוד אותה.

     

     http://superr.io

     

    מפת הסטארטרפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי Sosa NY

     

    Www.israeliMappedinNY.com

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים