שתף קטע נבחר

פולקסווגן מתאימה לאמריקה: רכב פנאי וטנדר

יצרנית הרכב הגרמנית חשפה בתערוכת ניו יורק שני אבות טיפוס הפונים ישירות למרכז הקונצנזוס בצפון אמריקה: רכב פנאי על בסיס האטלס, אחד במרכב קופה, השני בתצורת טנדר

פולקסווגן חשפה בתערוכת ניו יורק שתי גרסאות קונספט לרכב הפנאי הגדול אטלס המיועד בעיקר לשוק הרכב הצפון אמריקאי. אטלס קרוס-ספורט עם מרכב כמו-קופה במטרה להתמודד מול ב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה, והטנדר אטלס טאנואק שישתלב בקטגוריה הסופר-פופולארית בארה"ב.

 

 

הקרוס-ספורט מצויד ביחידת הנעה היברידית או היברידית-נטענת, שתיהן משלבות בין מנוע V6 בנזין בנפח 3.6 (280 כ"ס) לצמד מנועים חשמליים: קדמי עם 54 כ"ס, אחורי עם 115 כ"ס. מצברי הגרסה ההיברידית הם בקיבולת 2.0kWh ומאפשרים טווח נסיעה חשמלי זניח של 2.5 ק"מ, בעוד לגרסה הנטענת מצברים בקיבולת 18kWh המאפשרים טווח נסיעה מוצהר של 70 ק"מ.

פולקסווגן אטלס קונספט ()
האטלנס טאנואק מבוסס על פלטפורמת MQB עם מרכב אחוד ומיתלים נפרדים מלפנים ומאחור. זאת בשונה ממרבית הטנדרים המבוססים על שלדת סולם נפרדת ומתלה סרן אחורי המאפשר נשיאת משקל רב.


פולקסווגן אטלס קונספט ()
 

הטנדר גדול משמעותית מהאמרוק המשווק בארץ. הוא ארוך ממנו בכ-18.5 ס"מ (544 ס"מ), רחב ב-7.5 ס"מ (203 ס"מ) וגבוה בסנטימטר (184.5 ס"מ). הארגז ארוך ב-7.5 ס"מ (163 ס"מ), אבל צר ב-17 ס"מ. בהתאם לשוק היעד, יחידת ההנעה תהיה V6 בנפח 3.6 ליטר בנזין (280 כ"ס) ותשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה (ללא הילוך כוח). מערכת עם חמישה מצבי נהיגה שונים מתאימה את מערכות הרכב לתוואי הנבחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים