שתף קטע נבחר

יגואר F טייפ מותח פנים ומוסיף אבזור

היצרנית הבריטית מעדכנת קלות את הדגם הספורטיבי עם שינויי עיצוב קלים, מסך מגע גדול יותר ומערכת הכוונת מומנט בגרסאות הבסיס. מתי בארץ? לא ברור

יגואר מעדכנת קלות את ה-F-טייפ, שנחשף לראשונה בגרסת רודסטר בסוף 2012 וכשנה לאחר מכן גם בגרסת קופה. מחברת המזרח לא נמסר מתי תגיע הגרסה המעודכנת לישראל. 

 

 

עדכוני המראה זניחים ומסתכמים ביחידות תאורה שונות מלפנים וצבעי מרכב חדשים. בתא הנוסעים מוצע כעת מסך מגע גדול מבעבר ("10 לעומת "8) וברזולוציה גבוהה יותר, עדיין ללא צימוד מתבקש לסמארטפון דרך Apple Car Play ו-Android Auto.

יגואר F-טייפ ()
היצע המנועים נותר ללא שינוי - 4 צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 2.0 ליטר עם 300 כ"ס, V6 עם מגדש על בנפח 3.0 והספק מרבי של 340 או 380 כ"ס ופסגת ההיצע V8 בנפח 5.0 ליטר עם מגדש על ו-550 כ"ס בגרסת R, או 575 כ"ס ב-SVR. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, למעט ה-V6 שמוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית. ההנעה היא אחורית במנועים הקטנים וכפולה-קבועה ב-V8.


יגואר F-טייפ ()

החידוש היחיד מבחינת יחידת ההנעה הוא תוספת בקרת הכוונת מומנט אלקטרונית (על-ידי בלימה) בדגמי הבסיס. החל מה-V6 עם 380 כ"ס מוצע כבעבר דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים