שתף קטע נבחר

פוקס מנהלת מו"מ לרכישת 50% מרשת מוצרי התינוקות שילב

ארבעה חודשים בלבד לאחר שרכש את שילב תמורת כ-75 מיליון שקל, רונן אלעד מנהל משא ומתן למכירת מחצית מהרשת להראל ויזל

ארבעה חודשים בלבד לאחר שרכש את שילב מידי מייסדי הרשת, בני הזוג שושי ואיציק אורן, רונן אלעד מנהל מו"מ למכירת 50% רשת מוצרי התינוקות לרשת פוקס תמורת 37 מיליון שקל - כך עולה מדיווח של פוקס לבורסה.

 

היזם רונן אלעד רכש את שילב ב-100 מיליון שקל

שילב מוכרת כיסא אוכל לתינוקות בלי המגש ולא הורידה את המחיר

שילב קוראת ללקוחות להחליף בורג בטיולוני easywalker

 

בחודש דצמבר האחרון רכש אלעד את מניות החברה תמורת 75 מיליון שקל, כאשר במסגרת העסקה סוכם על תמורה נוספת המותנית בביצועים של החברה בסך של 15-20 מיליון שקל, שתועבר לבני הזוג אורן.

  

בדיווח של פוקס נכתב כי היא רואה בעסקה הזדמנות עסקית בעלת פוטנציאל צמיחה אשר שתאפשר לה לחדור לתחומי פעילות חדשים. לפוקס מותג תינוקות משלה תחת השם פוקס בייבי, אך היא איננה פעילה כיום בתחום של מוצרים נילויים ומשלימים לתינוקות כגון כסאות בטיחות או ריהוט לחדרי תינוקות.

 

מבעלי קבוצת פוקס, הראל ויזל (צלם: רפי דלויה) (צלם: רפי דלויה)
מבעלי קבוצת פוקס, הראל ויזל(צלם: רפי דלויה)
 

שילב היא הרשת הגדולה ביותר למוצרי תינוקות בארץ ומונה היום 74 סניפים. הרשת עוסקת במכירה של חבילות לידה הכוללות ריהוט לחדרי תינוקות, עגלות לתינוקות ומוצרים משלימים. שתי הקטגוריות העיקריות שבהן הרשת פועלת הן אופנה לתינוקות וילדים עד גיל 7 וצעצועים לתינוקות ופעוטות.

  

הרשת, פועלת בשלושה קונספטים שונים - חנויות הריון, המתמחות בהזמנות שלפני הלידה; חנויות בתי חולים, המספקות את צרכי האם והרך הנולד בימים הראשונים לאחר הלידה, וחנויות הורים, המיועדות לתינוקות, לילדים ולרוכשי מתנות. בנוסף מפעילה שילב חנות מקוונת שמציעה למכירה עשרות אלפי פריטים.

  

היתרון של שילב, כפי שהוצג לרוכשים פוטנציאליים, הוא בקשר ההדוק עם הלקוחות. מועדון הלקוחות של שילב, שנסב על עולמות התוכן של התפתחות התינוק והסביבה החברתית־משפחתית שעוטפת אותו, כולל כיום 270 אלף חברים המפולחים לשלושה קהלי יעד שונים – נשים בהריון, הורים צעירים וסבים וסבתות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים