שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הדרך החדשה להזמין חופשה
    שכחו מסוכני נסיעות עייפים וממפות וגלובוס: סוכנות הנסיעות הקלאסית הופכת לחוויה אינטראקטיבית עם מסכי וידאו ענקיים ומשקפי מציאות מדומה. רק אחרי שמצטלמים כאילו אתם שם ומעלים לרשתות החברתיות, מי צריך כבר חופשה אמיתית? קבלו הצצה ראשונה לסניף החדש של איסתא שהושק היום

     

    הצצה אל הדרך החדשה להזמין חופשה    (צילום: שי אורי)

    הצצה אל הדרך החדשה להזמין חופשה    (צילום: שי אורי)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    בעידן שבו הרבה מסוכנויות הנסיעות מוצאות עצמן פחות ופחות רלוונטיות ללקוחות, חברת הנסיעות איסתא פותחת היום (ב') סניף חדש וראשון מסוגו בארץ בניסיון לתת ללקוחות חוויה אחרת. משקפי VR ומסכי וידאו ענקיים, קפצנו להצצה ראשונה.

    איסתא ליינס (צילום: שי אורי)
    הסניף החדש של איסתא ליינס(צילום: שי אורי)
      

    איסתא ליינס (צילום: דני שדה)
    מפות וסוכנים OUTף מסכי וידאו IN?(צילום: דני שדה)

    אם בעבר היינו מתאחדים כל בני המשפחה והולכים יחד בהתרגשות גדולה לסגור את החופשה שלנו בחברת נסיעות, הרי שהיום החוויה עברה להרבה פחות גרנדיוזית והרבה יותר מהירה ואישית - באינטרנט.

     

    מה שהיה עד לפני כמה שנים נחלת הדור הצעיר יותר הפך ממזמן למשימה די פשוטה גם למבוגרים יותר - שלהם מתחמי הרשת האינטרנטית קצת פחות מוכרים ואולי קצת יותר מאיימים. להזמין חופשה בימינו הוא עסק פשוט יותר מאחר וכל אחד יכול להיכנס לכל אתר, בין אם סוכנות נסיעות שעברה לאינטרנט או ישירות באתר המלון וחברת התעופה, ולהזמין לעצמו את כל פרטי החופשה בארץ ובחו"ל.

     

    "הלקוחות לא באים". הצצה אל משרדי הנסיעות בת"א    (צילום: מתן טורקיה)

    "הלקוחות לא באים". הצצה אל משרדי הנסיעות בת"א    (צילום: מתן טורקיה)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    חברת איסתא הבינה כנראה שעליה לשנות צורה ולהפוך את הסניף שלה (האמיתי ולא האינטרנטי) למקום שיתאים יותר לשנת 2018. "סניף הקונספט החדש", כך אומרים בחברה, הושק בהשקעה של כמיליון שקלים.

     

    בסניף, שנמצא במרכז דיזנגוף סנטר בתל אביב, יוכלו הלקוחות לחוות את המוצרים של החברה בעזרת ממשקים אינטראקטיביים וגם לשחק ולצלול לעולמות תוכן בהם החברה מתמחה. כמו מה למשל? תוכלו לחוות מקרוב את החופשה כאילו אתם שם ברגע זה - על מסכי וידאו ענקיים וגם באמצעות משקפי מציאות מדומה - VR ומצלמת "קינקט", כך שתוכלו להצטלם על הרקעים השונים ולהעלות לרשתות החברתיות. רק שאחרי כל זה מי צריך חופשה אמיתית?

    איסתא ליינס (צילום: שי אורי)
    להחליט על היעד הבא לחופשה דרך מציאות מדומה(צילום: שי אורי)
     

    "בסוף אין תחליף לחוויה האמיתית, כפי שאנשים הולכים להופעות למרות שכל המוזיקה בעולם פרוסה בפנינו. מעבר לכך, האמצעים הטכנולוגיים שיש בסניף מטרתם להעביר חוויה אחרת וייחודית ללקוח, לחוש את היעד אליו הוא מעוניין לנסוע ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר", עונה לנו סמנכ"ל פיתוח עיסקי באיסתא, נבו גל.

     

    ללכת בלי ולהרגיש בסקי

    על השאלה האם סניפים כאלו יחיו כעת מחדש את סוכנויות הנסיעות שהכרנו עד היום? עונה גל "ככלל, איסתא האמינה מאז ומתמיד בשלושה ערוצי הפצה: סניפים, מוקד טלפוני ואונליין, כך שמבחינתנו השקת סניף הקונספט לא בא על מנת להחיות את תחום הסניפים, זהו ענף שבועט ומצליח גם בעידן הדיגיטל. אין ספק כי השקת סניף קונספט כזה ימשוך קהלים חדשים, כאלו שלפני כן העדיפו לבצע את ההזמנות שלהם בצורה אחרת וזו הציפייה שלנו, לפגוש קהלים חדשים".

     

    החברה, המתמחה בחבילות סקי מועדוני יוקרה, הפלגות ברחבי העולם וטיולי אופניים, מספקת לכם בסניף האינטראקטיבי להרגיש כאילו אתם מסתובבים עכשיו בטיים סקוור בניו יורק או מתרווחים על מיטה מפנקת במלון.

    איסתא ליינס (צילום: דני שדה)
    להיות בארץ - להרגיש במנהטן(צילום: דני שדה)
     

    בכניסה לסניף הנמצא בקומה השלישית של מרכז הקניות, הוצב מסך ענק שבתנועת יד תוכלו להעביר תמונות ממספר יעדים בעולם בהם אתם חפצים להיות או מהפלגה על אוניית פאר ועד אתר סקי יוקרתי. תמונה שלכם תופיע גם היא על המסך וכך תוכלו לתעד את עצמכם כאילו אתם נמצאים שם ברגע זה.

     

    מצפים לקהל הצעיר

    בנוסף, בסניף עצמו הותקנו מסכים בהם אפשר לצפות בתמונות ובצילומי וידאו של כמה מהאתרים אותם משווקת החברה. "הסניף הזה מתחבר לקהל שמגיע לאזור, הקהל הצעיר והן קהל מבוגר ואנחנו נבצע שורה ארוכה של פעילויות בשיתוף עם ה"סנטר", אומר איתי בר יוסף, מנהל הסניף החדש.

     

    "כך למשל, בעת שתושק אוניית הנוסעים החדשה של אחת מהחברות שפועלת בשיתוף עם איסתא יועבר האירוע בשידור חי באמצעות המסכים בסניף ובמקביל תיערך במקום חגיגה של אוכל איטלקי," מספר בר יוסף.

     

    לשאלה האם בכלל יש היום צורך בסניפים של חברות נסיעות הוא עונה: "כשאדם רוצה לנסוע מנקודה לנקודה, הוא יכול לעשות את זה לבד בקלות. מי שרוצה חבילה מורכבת או משהו מקצועי עדיין יגיע לסניף של חברת נסיעות. אנחנו שמנו פה את טובי הסוכנים שלנו בתחום טיולי אופניים, הפלגות וסקי וזה יהיה ערך חשוב מאד ללקוחות".

    איסתא ליינס (צילום: דני שדה)
    (צילום: דני שדה)
     

    בחברה נמסר כי הסניף, אשר תוכנן על ידי האדריכל והמעצב דניאל חסון, מתפרס על פני 120 מ"ר ועוצב כמתחם Open space, שמטרתו לייצר קרבה בכל הקשור להתנהלות של הלקוח מול סוכן הנסיעות; העמדות המסורתיות הוחלפו בשולחנות עגולים ופינות ישיבה אלטרנטיביות, המאפשרות ללקוח לשבת לצד הסוכן ולחוות חוויית שירות ידידותית יותר.

     

     

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: דני שדה
    הסניף החדש והמחדש של סוכנות איסתא
    צילום: דני שדה
    מומלצים