שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    10 דקות ודי: כך תבצעו אימון ביתי עם גומיות לכל הגוף
    10 דקות של אימון שישרוף לכם בבטן ויחזק את השרירים, וכל מה שאתם צריכים זה סט גומיות שיעזור להפוך את האימון לאפקטיבי. וגם, איך לגרום למזון פחמימתי להתעכל לאט יותר?

    האימון הזה הוא אימון שמשלב עבודה של הרגליים, פלג הגוף העליון וכמובן שרירי הבטן. כל מה שאתם צריכים זו גומיית אימון שניתן לרכוש בכל חנות ספורט או ברשת. אתם יכולים לעשות את האימון גם ללא גומייה, אבל התרגילים יהיו ברמת קושי קלה יותר.

     

     

    עוד משהו קטן

    כידוע, אכילת פחמימות עתירות עמילן גורמת לתנודות חדות ברמת הסוכר והאינסולין בדם - מה שעלול להוביל להשמנה.

     

    איך ניתן לגרום למזון פחמימתי להתעכל לאט יותר? מסתבר שיש חומר בשם Luteolin אשר מעכב את פירוק העמילן. הוא גורם לכך שבמקום שפרוסת הלחם שאכלתם תהפוך לגלוקוז בדם תוך 10 דקות, זה ייקח לה 40 דקות.

     

    אז איפה מוצאים את החומר הזה? בירקות. הכי הרבה ממנו יש בגבעולי סלרי, ברוקולי, גזר ובפטרוזיליה.

     

    כך שאם כבר החלטתם לאכול פחמימה כמו לחם, פסטה, אורז, קינואה, שיבולת שועל או תפוחי אדמה-  איכלו זאת תמיד עם ירקות. רצוי לפחות 3 יחידות ירק טרי.

     

    עדי כהנן היא מנטורית ויזמית בתחום הכושר והתזונה ובעלת חברת TARGET BODY לאימוני כושר ותזונה נכונה. לשאלות – לחצו כאן

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים