שתף קטע נבחר

החופשות של רמי לוי שוברות את השוק? בדקנו

לאחר שרמי לוי הודיע אתמול על כניסתו לענף התיירות בשיתוף פעולה עם קבוצת הדקה ה-90 ולצד הבטחה כי מחירי המוצרים החדשים יהיו זולים משמעותית ממוצרים מקבילים בשוק - ערכנו השוואה מול המתחרים. אם חיכיתם לרכוש עוף בשקל וחופשה בלא הרבה יותר - נראה שתתאכזבו

אחרי הפארם והסלולר הגיע זמן התיירות: רמי לוי ()
אחרי הפארם והסלולר הגיע זמן התיירות: רמי לוי
 

חברת רמי לוי שיווק השקמה נכנסת לעולם התיירות ומבטיחה להיות זולה ממחירי השוק - האומנם? רמי לוי הודיע אתמול (יום א') כי חתם על שיתוף פעולה עם חברת הדקה ה-90 ובכך תיכנס החברה שבבעלותו גם היא לשוק התיירות בארץ. זאת לאחר שלוי כבר נכנס לוי לענף הפארם והסלולר.

 

האתר החדש של לוי והדקה ה-90 נקרא "רמי לוי תיירות" והוא כבר פתוח לקהל הרחב. מדובר באתר תיירות ייעודי שדרכו ניתן להתעדכן ולהזמין את הדילים לחופשות באופן מיידי, "במחירים בלעדיים ובאופן נגיש", כך לדברי הגורמים השונים בחברות שמוסיפים כי "לצד פעילות האתר הייעודי ומוקד ההזמנות, יתבצעו במסגרת סניפי הרשת מבצעים מיוחדים וקהל הלקוחות יוכל להזמין חופשה ספונטנית במהלך הקניות. המבצעים צפויים להציג הוזלה משמעותית ממחיר השוק".

טבלה גרפית רמי לוי תיירות הדקה ה-90 סוכנות תיירות נסיעות ()
השוואת המוצרים של רמי לוי תיירות לחברות אחרות. השורות שנצבעו בסגול מציינות מחירים גבוהים יותר יחסית לחברה המתחרה

בדקנו מספר מוצרים מהאתר החדש של לוי והדקה ה-90, כגון חבילת נופש בבוקרשט שמחירה באתר הוא 299 דולר, מול חבילת נופש זהה בחברת "איסתא". גילינו כי החברה השנייה היא הזולה יותר: 284 דולר עבור חבילת נופש לארבעה לילות בבירת רומניה כולל טיסות, לינה במלון שדרגתו אף גבוהה מזו שבחבילה של לוי וארוחת בוקר. שני הדילים מתייחסים לחודש יוני.

 

בטבלה שלמעלה ניתן לראות בבירור כי במרבית המקרים (שלוש מתוך חמש דוגמאות) מחירי המוצרים של המיזם החדש של לוי והדקה ה-90 דווקא יקרים יותר מחברות אחרות בשוק.

 

גם בהשוואה של חבילת נופש אל בורגס מטעם רמי לוי שיווק השקמה והדקה ה-90 מול חבילה זהה באתר גרופון, המחיר באתר התיירות החדש היה גבוה ובהרבה מזה של השנייה. בחבילה הראשונה המחיר שהוצע עבור ארבעה לילות בתאריכים 10.6-14.6 במלון בדרגת שלושה כוכבים וחצי על בסיס ארוחת בוקר הוא 403 דולר.

בוקרשט ב-299 דולר או 284 דולר? (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
בוקרשט ב-299 דולר או 284 דולר?(צילום: shutterstock)
 

 

באתר גרופון חבילה לאותו יעד, באותם תאריכים אך במלון בדרגת ארבעה כוכבים ועל בסיס חצי פנסיון, המחיר עמד על כ-289 דולר. נתונים דומים עולים מהשוואה עבור דיל של טיסות בלבד אל סלוניקי הלוך חזור (132 דולר עם רמי לוי תיירות מול 99 דולר מאתר חוליו).

 

עם זאת, בחבילה עבור מלון לה פלאיה באילת הכוללת שני לילות עבור זוג, רמי לוי תיירות ניצחה במחיר זול יותר - 555 שקלים מול 1,012 שקלים לאותו דיל באתר המלון.

קרב צמוד על סלוניקי ()
קרב צמוד על סלוניקי
 

כמו כן, גם בחבילת נופש ביעד הפופולרי זנזיבר הראתה חברת התיירות החדשה מחיר זול יותר מזה של חברת ארקיע, המציעה חבילת נופש זהה ב-1,234 דולר לעומת 870 דולר שמציעה הראשונה.

זנזיבר עם רמי לוי תיירות ב-870 דולר (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
זנזיבר עם רמי לוי תיירות ב-870 דולר(צילום: shutterstock)
 

מעבר למלונות בארץ וחבילות אירוח בחו"ל, תוכלו למצוא באתר החדש גם טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות, טיסות סדירות, חו"ל ברגע האחרון, דילים לסופ"ש, צימרים, וילות וחבילות ספא. כאשר חברת ישראייר היא הספק המוביל.

כאן מיזם רמי לוי ניצח במחיר: מלון לה פלאיה באילת ()
כאן מיזם רמי לוי ניצח במחיר: מלון לה פלאיה באילת
 

המחירים מיועדים לחברי מועדון רמי לוי אשר בהמשך יוכלו לרכוש את החבילות מתוך הנקודות שצברו בכרטיס האשראי של החברה, אך לא רק. גם קונים מזדמנים שירכשו בסניפי הרשת יוכלו לרכוש את מוצרי התיירות במחירים המוצעים, כך נמסר מהחברה.

 

לוי הוא לא הראשון שעשה את המעבר מענף המרכולים לענף התיירות. רשת המרכולים הגדולה בישראל שופרסל עשתה זאת בינואר האחרון כאשר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התיירות גוליבר.

מהיום: מיזם תיירות חדש מבית רמי לוי והדקה ה-90 (צילום: SHUTTERSTOCK) (צילום: SHUTTERSTOCK)
מהיום: מיזם תיירות חדש מבית רמי לוי והדקה ה-90(צילום: SHUTTERSTOCK)
  

רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה מסר אמש: "אנו גאים ושמחים לשתף פעולה עם קבוצת הדקה ה-90 המובילה בתחום התיירות בישראל. התרחבות לענף התיירות הוא הישג משמעותי באמצעותו אנו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את סל המוצרים הרחב והאיכותי ביותר וכך אנו פועלים מאז הקמת הרשת. גם בענף זה החלטנו להיכנס ולהשפיע לטובת הצרכן ולאפשר לאזרחי ישראל ליהנות מחופשה במחירי רמי לוי שלא באים על חשבון איכות ושירות".

 

דנה לביא, מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90 מסרה: "אנו שמחים לבשר על שיתוף הפעולה הייחודי עם רשת רמי לוי שהחליטה להתרחב לענף התיירות ולחולל מהפכת מחירים בתחום זה. במסגרת שיתוף הפעולה, אנו מציעים ללקוחות הרשת את הפלטפורמה הטכנולוגית הטובה ביותר שניתן לקבל בשוק תיירות.

 

"הצרכנים יוכלו לעקוב אחר מבצעים אטרקטיביים בביקור השבועי שלהם בסופר, להזמין חופשות באתר ייעודי שנגיש רק להם וכמו כן, לשוחח עם נציג אישי שיסייע להם בהזמנת החופשה הבאה וכל זה, במחירים הטובים בשוק".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים