שתף קטע נבחר

נחשפה: ב.מ.וו Z4 החדשה בהסוואה חלקית

ב.מ.וו חשפה את הדור השלישי לרודסטר הגרמנית, עדיין עם מדבקות הסוואה אך קרוב לתחילת ייצור. ההבטחה: יכולת דינמית גבוהה מהדגמים הקודמים

ב.מ.וו חושפת תמונות ומידע רשמי ראשוני על ה-Z4 החדשה, במסלול הניסויים של היצרנית שבדרום צרפת. ההשקה העולמית צפויה לתחילת 2019 אך ביבואנית המותג, דלק מוטורס, עוד לא יודעים לומר מתי תנחת כאן.

 

 

הדור השלישי של ה-Z4 פותח במשותף עם יצרנית הרכב היפנית טויוטה, הצפויה להציג על אותה פלטפורמה את הסופרה החדשה. נקודה מעניינת בתמונות שפרסמה היצרנית: ב.מ.וו נוטשת מנגנון גג-קשיח מתקפל שבו צוידה ה-Z4 הקודמת, לטובת גג בד. ההבדל במשקל: לפחות 50 ק"ג.

ב.מ.וו Z4 ()
למרות מדבקות אפשר לזהות כי לעומת אב הטיפוס למכונית שהוצג לפני כשנה, גרסת הייצור מוותרת על קשתות נמוכות וכפולות מאחורי המושבים. החזית כן דומה לאב הטיפוס עם יחידות תאורה משוכות לאחור, פגוש קדמי עם פתחי אוורור גדולים וסבכת כליות אופיינית. מאחור בולטים פנסים צרים יותר, מכסה תא המטען מתרומם קלות ומייצר מעין ספוילר מסוגנן ויש צמד צינורות מפלט בולטים.


ב.מ.וו Z4 ()
ה-Z4 תוצע עם יחידות הנעה שונות אך היצרנית מפרסמת כבר עתה שהבכירה בהן תהיה ה-M40i – טורבו-בנזין עם שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר. על פי השערות, יחידה זו צפויה להפיק כ-350 כ"ס. ההנעה כמובן אחורית, הכוח יעבור דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, עם או בלי אפשרות לתיבת שישה הילוכים ידנית. בעתיד יוצעו גם גרסאות בסיס עם מנועי ארבעה צילינדר מוגדשים בנפח 2.0 ליטר.


ב.מ.וו Z4 ()
  

הגרסה הספורטיבית בהיצע תצויד בבולמי זעזועים אדפטיביים, דיפרנציאל מוגבל החלקה, בלמים גדולים יותר וצמיגי מישלין פיילוט סופרספורט דביקים. בכך מכוונת ב.מ.וו את ה-Z4 יותר כיריבה לפורשה בוקסטר מאשר מרצדס SLC.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים