שתף קטע נבחר

פיז'ו 508 גם בסטיישן - לובינסקי שוקלים ייבוא

גרסת סטיישן למשפחתית הגדולה והחדשה של פיז'ו הוצגה. לדברי היבואנית, היא עשויה להגיע לישראל

פיז'ו חושפת את ה-508SW, גרסת סטיישן למשפחתית הגדולה שנחשפה לפני כארבעה חודשים. לדברי היבואנית, חברת לובינסקי, נשקלת אפשרות שיווקה בישראל.

 

 

בדומה לסדאן, ה-SW מתבססת על פלטפורמת EMP2 המודולארית (PF3 בדגם היוצא) ומסייעת להפחתת כ-70 ק"ג במשקל. למרות הצללית שמרמזת על ממד אורך מוגדל, הוא זהה לסדאן (478 ס"מ) וכך גם ממד הרוחב (186 ס"מ), אבל לגובה נוספו 2 ס"מ (142 ס"מ) זניחים שכן מדובר בפסי גגון דקורטיביים ותו לא. תא המטען מכיל 530 ליטר, 43 ליטר יותר מהסדאן.

פיז'ו 508SW ()

גם היצע המנועים זהה לסדאן, עם טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר בשתי רמות הספק (180 או 225 כ"ס) וצמד מנועי טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 130 כ"ס, לצד 2.0 ליטר עם 160 או 180 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, למעט הדיזל הקטן שיוצע גם עם תיבת שישה הילוכים ידנית. בעתיד תצטרף להיצע גם גרסה היברידית-נטענת עם טווח נסיעה חשמלי של 32 ק"מ.


פיז'ו 508SW ()
עיצוב החרטום זהה לסדאן עם יחידות תאורה צרות ופסי תאורת לד הגולשים לפגושעל קצה החרטום מוטבע שם הדגם, כהומאז' ל-504 המיתולוגית שהושקה לפני 50 שנים כמכונית הראשונה של היצרנית בסדרת 5.

פיז'ו 508SW ()
 

עיצוב הפנים מוכר מדגמים אחרים של היצרנית עם הגה קטן קוטר, לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), בורר הילוכים בצורת ג'ויסטיק ומסך מגע ("10) עם סוללת מתגים השולטים במערכות השונות. מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, התראה על שטחים מתים וערנות נהג, תאורה דינמית ואפילו מערכת לראיית לילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים