שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עובד מלון לישראלים: "אתם הסיבה לחזרת הנאצים לאירופה"
    "אתם היהודים לעולם אינכם מרוצים. אז אל תתלוננו אם באירופה הנאצים והפשיסטים חוזרים". זו התגובה שקיבלו שלושה זוגות ישראלים שנתנו למלון באיטליה דירוג סביר. "רעדתי כולי כשקיבלתי את המייל". בוקינג.קום סגרו את הגישה למלון באתר. בעלי המלון: "אני מבקש סליחה"

    "אתם היהודים לעולם אינכם מרוצים. אז אל תתלוננו אם באירופה הנאצים והפשיסטים חוזרים". זהו נוסח ההודעה שהתקבלה בדואר האלקטרוני השבוע של מספר ישראלים ששהו במלון בעיירה באיטליה. זאת לאחר שדירגו את השהות שלהם במלון באמצעות אתר בוקינג.קום בדירוג של חמש נקודות מתוך עשר.

     

    "כולי רעדתי שראיתי את המייל הזה," סיפרה אתמול בלה נודלמן, עובדת בכירה בבנק מזרחי-טפחות ששהתה באיטליה עם בעלה בוריס, רופא במקצועו ועוד שני זוגות חברים.

    בלה ובוריס נודלמן
    בלה ובוריס נודלמן
     

    "אל תתלוננו אם הנאצים חוזרים"

    "אנחנו היינו במלון HOTEL RESTURANTE Italia בעיירה צ'רטוזה דה פאוויה בתאריכים 8 - 9 ביוני. היינו בטיול של תשעה ימים. לילה אחד ישנו במלון הזה. המלון בהחלט טוב והיה לנו נעים בו. כאשר עזבנו את המלון קיבלנו מאתר בוקינג.קום דואר אלקטרוני שביקש לדרג את השהות שלנו. זה היה תוך כדי נסיעה ואולי בטעות, בלי לשים לב, נתתי למלון ציון חמש. זה מלון שבדרך כלל יש לו דירוגים טובים מאוד ולכן גם בחרנו בו," סיפרה.


    לדבריה, כעבור זמן מה היא קיבלה מייל מהמלון, שהועבר דרך האתר של בוקינג ובו כבר בהתחלה מצוין כיתוב כי אתר ההזמנות משמש, במקרה הזה, רק כצינור להעברת הודעות ואינו אחראי על התוכן שלהן.

     

    במייל נכתב, באנגלית: You Jews are never satisfied! Then do not complain if in Europe the Nazis and the facists are returning. A reason exist…YOU". בעברית: "אתם היהודים לעולם לא מרוצים. אז אל תתלוננו אם באירופה הנאצים והפשיזם חוזרים. הסיבה לכך: אתם!".

     

    "זה היה פשוט נורא לקבל את המייל הזה", סיפרה בלה. לדבריה, אם היו מתקשרים מהמלון ומבקשים לדעת למה היא נתנה ציון חמש למלון, היא היתה עונה להם שזה נעשה בטעות. "אבל לקחת את הנושא ולהפוך אותו לכך שהיהודים אשמים במה שקורה באירופה? שאנחנו אלה שגורמים לחזרה של הנאצים והפשיזם? זה מרחק מאד גדול. בביקורות שהיו למלון ראיתי שהיה שם איטלקי שנתן להם ציון 2.9 מעניין מאד איזה מייל הוא קיבל מהם".

    תוכן המייל המזעזע שקיבלו מהמלון באיטליה
    תוכן המייל המזעזע שקיבלו מהמלון באיטליה
     

    בלה מספרת כי היא ובעלה עושים הרבה הזמנות דרך בוקינג.קום והיא בודקת את הציונים שנותנים שם אנשים שהתארחו במלונות. יצויין כי באתר החברה, בניגוד להרבה אתרים אחרים, ניתן לרשום ביקורת או לדרג מלון רק למי שהתארח במלון ועשה את ההזמנה דרכם. "אנחנו תמיד נותנים דירוגים טובים. אנחנו מטיילים הרבה באיטליה ותמיד זוכים ליחס טוב. מה שהיה הפעם פשוט נורא", אמרה.

     

    לאחר חזרתם לארץ הם שלחו מכתב לאתר ההזמנות עם צירוף המייל שקיבלו מהמלון. "איטליה היא מדהימה ויפה עם אנשים מאד שירותיים, אנחנו טיילנו

    בה הרבה פעמים בעבר, וביקרנו כמעט כל פינה במדינה ותמיד זכינו לקבלת פנים אדיבה. מה שקרה הפעם תפס אותנו בהפתעה.

     

    "אחרי ששהינו במלון קיבלנו את התגובה הזו", כך כתבו לבוקינג והוסיפו: "אנחנו מתייחסים להמלצות של בוקינג כשאנחנו עושים הזמנות. איך אתם יכולים להמליץ על המלון הזה?", שאלו והוסיפו כי הם מצפים מהאתר להסיר את המלון הזה מהאתר שלהם. "אין מקום ואין תירוץ להערות גזעניות כלפי אף אחד ובעיקר ללקוחות משלמים" כתבו במכתב.

     

    "לעובד המלון בעיית התנהגות חמורה. מתנצלים"

    בוקינג.קום מסר אתמול בתגובה: "אנחנו לא סובלים אפליה מכל סוג שהיא. אם אנחנו מגלים כי מקום אירוח אשר רשום באתר שלנו מתנהג באופן מפלה אנחנו מפסיקים את יחסי העבודה איתו ומסירים אותו מהאתר שלנו. ברגע שנודע לנו על הדברים שנמסרו ללקוחות שלנו על ידי מקום האירוח, בדקנו את הנושא וסגרנו את הגישה לנכס המדובר באתר שלנו".

    המלון כפי שהוא מוצג באתר בוקינג.קום ()
    סגור: המלון כפי שהוא מוצג כעת באתר בוקינג.קום
      

    הבעלים של המלון אמר אתמול בתגובה כי הוא מתייחס בחומרה רבה מאד להתנהגות המבזה של העובד ששלח את המייל. "מדובר בעובד כבן 40, לא ילד, שאמור לדעת מה קוד ההתנהגות שלנו ואיך מתנהגים וחייב לדעת שדברים כאלה לא מקובלים עלינו כלל. הוא סובל מהתמוטטות עצבים כבר זמן מה וכנראה שיש לו בעיות רבות ולאחרונה הוא סבל גם מכל עניין התגובות של הלקוחות למלון.

     

    "זה כמובן לא מצדיק את תוכן המייל שלו. לא משנה אם הלקוח היה מרוצה, נתן 5 או 10 או 20 נקודות באתר בוקינג. לעובד הזה יש בעיית התנהגות חמורה והוא הוצא לחופשה, הושעה מעבודה כדי שיוכל לטפל בבעיות שלו. כל זה לא מקובל עלינו ואנחנו ניצור בהקדם קשר עם הלקוחות הישראלים ונבקש את סליחתם. אין לי כרגע משהו אחר להציע מלבד לבקש סליחה מעומק לבי ואחשוב על דרך לפצות את הלקוחות", אמר בעלי המלון האיטלקי.

     

     

     

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    הזוג נודלמן שקיבלת את המייל הפוגעני ממלון בו שהו באיטליה
    מומלצים