שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    ניצחון ישראלי ענק בראלי רומניה

    רז הימן והלל סגל זכו במקום הראשון במירוץ השטח התובעני בעוד שי שמעוני וגדעון בן שמואל סיימו במקום השלישי בתנאים שהתגלו כקשים מדי עבור כמחצית מהמתחרים

    שני צוותים ישראלים יחזרו עם גביעים ממירוץ השטח באחה רומניה שהסתיים אתמול (שבת) בערב. בטקס הסיום שנערך היום עמדו רז הימן והלל סגל (פוינטר) על המדרגה הגבוהה של דוכן מנצחי הקטגוריה (T1 לרכבי שטח מבניה עצמית) בה השתתפו, כמו-גם על חלקו העליון של פודיום התחרות הכללי. שי שמעוני וגדעון בן שמואל (גתוס) שהגיעו למירוץ כמתחריהם הגדולים על הניצחון, סיימו לבסוף במקום השני בקטגוריה והשלישי הכללי.

    רז הימן הלל סגל שי שמעוני גדעון בן שמואל (צילום: גלעד עמקיה)
    (צילום: גלעד עמקיה)
    רז הימן הלל סגל שי שמעוני גדעון בן שמואל (צילום: דודי לזר)
    (צילום: דודי לזר)
     

    לדברי הצוותים, מהוותיקים והמנוסים ביותר בתחרויות אלה, המירוץ שנערך במתכונת "קטע דירוג" אחד באורך כ-500 ק"מ היה מהקשים בו השתתפו. גשם שוטף שירד ערב הזינוק הפך את הדרך לעיסת בוץ בוגדנית שהכניעה כמעט מחצית מהמשתתפים שנאלצו לפרוש לפני קו הסיום.

    רז הימן הלל סגל (צילום: שגיא הימן)
    (צילום: שגיא הימן)

     

    "זה היה אחד מהימים היותר קשים שלנו, מקביל ליום בדקאר. ישבנו שבע וחצי שעות רצוף בקבינה, אבל זה מה שעושה את הספורט הזה למאתגר כל-כך" אמר רז הימן ל-ynet. "זו התמודדות מול תנאי שטח ממש קשים מצד אחד, כשאת כל השעה הראשונה עשינו במהירות מוצעת של 35 קמ"ש בגלל השבילים הצרים והחלקים במעברי ההרים.

     

    "מצד שני, בגלל שהיינו מהאחרונים לזנק זה יצר התמודדות קשה מול המתחרים ובעיקר מול שי וגדעון. היה לנו איזה 150 ק"מ של קרב צמוד איתם כמו חתול ועכבר. זה מדרבן אחד את השני לדחוף עוד ועוד והופך את המירוץ למאתגר ומעניין הרבה יותר", הוסיף הימן.


    שי שמעוני גדעון בן שמואל (צילום: גלעד עמקיה)
    (צילום: גלעד עמקיה)
     

     

    "תנאי הדרך עבורנו היו קשים במיוחד בגלל שזינקנו ראשונים. היו הרבה מקומות שצריך היה לנחש איפה הדרך נמצאת כי אין קוליסים שינחו אותך" אמר שי שמעוני בסיום המירוץ. הוא הוסיף כי "הקרב עם רז והלל, כשהם יושבים לנו 15 מטר מהזנב, היה מהמהנים והמאתגרים ביותר שיצא לנו לחוות במירוץ. יש בינינו מצד אחד הרבה הערכה מקצועית אחד לשני, אבל מצד שני היריבות והתחרותיות היא ברמות הגבוהות ביותר. אני חושב שהתמודדות הזו עושה טוב לשני הצוותים. אחרי הרבה זמן שלא התחרנו אנחנו במומנטום טוב, ולמרות שזה לא היה בתוכנית המקורית, אנחנו שוקלים את המשך ההתמודדות במירוצים הבאים כחלק מהסבב".

    דני עומר פרל (צילום: נמרוד ארקליס)
    (צילום: נמרוד ארקליס)

     

    הצוותים הישראלים הנוספים במירוץ, דדי ושחר שפרונץ (מיצובישי פאג'רו T2) וגבי אברג'יל והדר מלמד (קאן-אם מאבריק X3), נאלצו לפרוש. דני ועומר פרל (פולריס RZR) סיימו במקום השישי בקטגוריית רכבי שטח SBS ו-16 מבין כלל המתחרים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: גלעד עמקיה
    רז הימן הלל סגל שי שמעוני גדעון בן שמואל
    צילום: גלעד עמקיה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים