שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הצרות הסתיימו? טסלה ייצרה 5,000 מודל 3 בשבוע
    יצרנית הרכב החשמלי המתמודדת חודשים ארוכים עם ביקורת על קצב ייצור נמוך מהמובטח, הגיעה סוף סוף לרמת ייצור מרשימה בשבוע האחרון של הרבעון השני. האם שוב מדובר במצג שווא או שהפעם תצליח לעמוד בכך?

    טסלה שדרגה את קצב ייצור מודל 3 והגיעה לכמעט 5,000 יחידות בשבוע האחרון של הרבעון השני, כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס. לפי עובדי טסלה, מודל 3 ה-5,000 ירדה מפס הייצור בפרמונט, קליפורניה, ב-05:00 של ה-1 ביולי, שעות ספורות לאחר שעת היעד שקבע היזם ובעלי החברה, אלון מאסק. סיבה מצוינת לשביעות רצון עצמית גורפת של מאסק, אשר דיווח על כך לעובדיו במייל גאה וניבא כי החברה תעבור לייצר כ-6,000 מכוניות מדי שבוע במהלך יולי.

     

    אלון מאסק מודה: טסלה מודל 3 בולמת גרוע

    אלון מאסק וארדואן נפגשו - טסלה תבנה כנראה בטורקיה

    טסלה בצרות: שורפת 9.4 מיליון דולר ביום

     

    טסלה 3 - הגיעה ל-5,000 בשבוע ()
    טסלה 3 - הגיעה ל-5,000 בשבוע

     

     

    יש להזכיר כי גם בסוף הרבעון הראשון מצאה החברה דרך להאיץ לפתע את קצב הייצור באופן ניכר, אך לא הצליחה לעמוד בו לאורך זמן. ולמאסק הייתה סיבה טובה לדאוג לזינוק של כ-2,000 מכוניות בשבוע לפתע, שכן בתחילת השנה הבטיח כי זה יהיה הרף אליו תצליח החברה להגיע עד תום הרבעון השני. לפי מאסק, בכך מוכיחה טסלה כי אינה נופלת ביכולותיה מיצרניות רכב מבוססות וגדולות ממנה.

     

    עם זאת חשוב לציין כי כדי לעמוד ביעד, הורה מאסק על פתיחת פס ייצור ארעי חדש ממש לאחרונה ועודד את עובדיו לעשות הכל כדי להצליח. בין היתר סגר חלקים שונים במפעל והעביר את העובדים בהם לפסי הייצור שעבדו ללא כל הפסקה במשך השבוע האחרון של יוני.

     

    מודל 3 מיוצרת מזה כשנה, ועד עתה נאלץ מאסק להסיט פעם אחר פעם את יעדי הייצור עקב בעיות שונות עימן נתקל. החל בתקלות שונות על פס הייצור עצמו, דרך עיכובים באספקת חלקים מספקי משנה ועוד. בסך הכל אמורה הייתה טסלה להעלות עד עתה על הכביש כמות גדולה פי כמה של מכוניות, אם להתבסס על צפי הייצור הראשוני של מאסק.

     

    בכך איבדה היצרנית הייחודית חלק מיתרון הראשוניות העצום ממנה נהנתה בתחילת הדרך, שכן מרבית יצרניות הרכב הוותיקות שיגרו לשוק, או צפויות

    לשגר בקרוב מכוניות חשמליות משלהן לצד דגמי פלאג-אין היברידיים המאפשרים לקהל להסתגל לשקע, תקע ועמדות טעינה, ובאותה עת ליצרניות ליהנות מרווחים עצומים של כלי הרכב הפופולריים והשימושיים בהרבה מאלה ללא כל מנוע בעירה פנימית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים