שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    לקוחות פסגות זועמים: "לא מצליחים לקבל שירות"
    בעקבות העיצומים בהם נקטו עובדי בית ההשקעות, עדיין אין מענה בשירות הלקוחות, וחוסכים רבים לא מצליחים למשוך את כספם או לבצע פעולות אחרות. לקוח: "כבר שבוע אף אחד לא עונה. אין שום התייחסות. פשוט מזלזלים בלקוחות". פסגות: "מתנצלים על אי הנוחות הזמנית"

    לקוחות של בית ההשקעות פסגות לא מצליחים לקבל שירות. הסיבה: העיצומים של עובדי החברה שהחלו לפני כחודש, והוחרפו בשבועות האחרונים, במסגרתם הושבתו מוקדי שירות הלקוחות והמענה הטלפוני. העובדים הפסיקו את השביתה בסוף השבוע שעבר אך נראה כי לא מעט לקוחות עדיין לא מצליחים לקבל מענה.

     

    מפניות רבות שהגיעו ל-ynet עולה כי לקוחות לא מצליחים ליצור קשר עם החברה ולא מצליחים לבצע פעולות, בחלק מהמקרים מדובר בפעולות שהלקוח נזקק להם בדחיפות והעיכוב מסב לו הפסד כספי.

     

    "בניתי על הכסף הזה"

    "למעלה משבוע לא ניתן להשיג את שרות הלקוחות שלהם", מספרת ל-ynet אורית, שכספי החסכונות שלה מנוהלים על ידי פסגות. יש תקליט שהשירות הופסק ומקווים שיחזור בקרוב. אחרי המתנה ארוכה מגיעים לשרות הודעות חיצוני שלוקח הודעות, אך הם לא יודעים מה להגיד ואף אחד לא חוזר". אורית מוסיפה כי "גם כששולחים מיילים לשרות לקוחות ולפניות הציבור - אין תגובה".

    גבר מסתכל על הטלפון שלו כועס (צילום: Shutterstock)
    (צילום: Shutterstock)

     

    מלבד הפניות שהגיעו ל-ynet, שלל תלונות מופיעות גם בדף הפייסבוק של פסגות. כך למשל כתבה נטלי: "אני ביקשתי למשוך כסף מקרן השתלמות לפני שבועיים. מרכז השירות לא עונה. הכסף לא בחשבון. אני בצרות כי יש לי התחייבויות ובניתי על הכסף הזה".

     

    "אחרי חודש של ניסיונות לתקשר עם פסגות על עניין פעוט שעדיין לא טופל, נראה ששירות הלקוחות שלהם קיים רק למראית עין", מוסיפה ציפי. "בפועל לא עונים לא בטלפון ולא במייל". היא קוראת בפוסט שכתבה להגיש תלונה כנגד החברה, לרשות שוק ההון.

     

    רומי כותבת: "פשוט בושה. העוול שאתם מעבירים אנשים ובמיוחד אנשים מבוגרים כמו אבא שלי שאין לו גישה לפייסבוק או לאינטרנט ויכול ליצור קשר רק דרך הטלפון. כבר שבוע אתם לא עונים".

     

    גם אנחנו ניסינו את מזלנו במוקד השירות של פסגות ולאחר המתנה ממושכת במיוחד על הקו, הגענו למוקד הודעות טלפוני חיצוני, שם נאמר לנו ש"יחזרו אלינו משירות הלקוחות של החברה, בתוך 48 שעות".

     

    שביתה שניתן היה למנוע?

    בתחילת מאי הכריז וועד העובדים על סכסוך עבודה, אך בשתי ישיבות מו"מ שהתקיימו מאז לא חלה התקדמות. בוועד העובדים טענו כי ההנהלה הציבה דרישות סף נוקשות במו"מ שנמשך כבר שנתיים, ובראשן הדרישה להתנות כל עליית שכר בתוצאות הכלכליות של החברה. "לדרישה כזו אין שום מקבילה בהסכמים קיבוציים, לרבות אלה שכבר נחתמו בענף הפיננסים" אמר שלומי לוגסי, יו"ר וועד העובדים, לפני שפתחו בעיצומים.

     

    תגובת ועד עובדי פסגות המאוגדים בכוח לעובדים: "כלל עובדי פסגות חזרו לעבודה באופן מלא למספר ימים, אך טרם נענו אלפי קריאות שלא נענו בגין השביתה, שניתן היה להימנע ממנה אלמלא סרבנות ההנהלה להתקדם במו"מ. החברה מציגה עסקים כרגיל, אך הפגיעה בלקוחות היא עצומה. אנו נפגשים היום לישיבת מו"מ נוספת בתקווה למו"מ ענייני שימנע פגיעה עתידית בלקוחות, ככל שזה לא יקרה לא יהיה מנוס מלחזור לצעדים ארגוניים".

     

    מפסגות נמסר בתגובה כי "בעקבות הצעדים הארגוניים שנקט לאחרונה ועד העובדים, נגרמו שיבושים במוקד השירות. נכון להיום, מוקד השירות חזר לפעילות, אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנגרמה ללקוחות בעקבות הצעדים הארגוניים ופועלים בכל דרך להעניק שירות ללקוחותינו.

     

    "כמו בתקופת הצעדים הארגוניים, גם היום ניתן ליצור עימנו קשר באמצעות עמוד הפייסבוק, לצפות במידע ולבצע פעולות באזור האישי באתר פסגות".

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "לקוחות פסגות זועמים: "לא מצליחים לקבל שירות""
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים