שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    המתנה למענה אנושי מקצועי לא תעלה על 6 דקות
    אושר במליאת הכנסת: כל החברות במשק, לרבות הבנקים וחברות הביטוח, יחויבו לקצר את זמני ההמתנה למענה אנושי. חברה שלא תעשה כן, תהיה חשופה לעיצומים כלכליים. ח"כ איתן כבל: "מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו"

    מליאת הכנסת אישרה אמש (ב') בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לקיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות. התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח, ויכנס לתוקף בעוד כ-9 חודשים.

     

    לכתבות נוספות בערוץ הצרכנות

     

      (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
    (צילום: Shutterstock)

    לפי ההצעה שאושרה ברוב של 58 חברי כנסת וללא מתנגדים, החברות יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות, וזאת בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות.

     

    ח"כ כבל אמר במליאה: "היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר, ולציבור הגיעו מים עד נפש. 10 שנים שהחוק הזה מקודם והחברות רק מצאו תירוצים איך לתת שירות גרוע. עשינו מהפכה של ממש, אני ממש מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו" .

     

    חברה אשר תפר את החוק החדש, תהיה חשופה לעיצומים כלכליים: "הפר עוסק הוראה מההוראות לפי חוק זה, כמפורט להלן, רשאי הממונה להטיל עליו עיצום כספי לפי הוראות פרק זה בסכום של 22 אלף שקלים, ואם העוסק אינו תאגיד – בסכום של 7,000 שקלים".


    פורסם לראשונה 17/07/2018 00:00

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים