שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הפתעה לא נעימה: פעוט מצא שקית באקטימל
    בן השנתיים, שנוהג לשתות את משקה היוגורט עם קשית מדי בוקר, התלונן שמשהו מפריע לו בתוך הבקבוקון. אמו שלפה משם לתדהמתה חתיכה ארוכה של שקית ניילון. בשטראוס פיצו ב-500 שקל והתנצלו: "מדובר בבקבוק בודד שבטעות הכיל שארית מהניילון שעטף אותו לפני שהוכנס לפס היצור"

    אמא לפעוט בן שנתיים וחצי נדהמה לגלות פיסת שקית ארוכה בתוך בקבוקון האקטימל (משקה יוגורט פרוביוטי) שבנה צורך מדי בוקר. למרות שבמקרים של תלונות צרכנים על גוף זר בתוך מוצר מזון קשה לעיתים לדעת מה מקור הפגם, בשטראוס בדקו וגילו שמקור השקית הוא במפעל של החברה.

     


    שקית באקטימל (צילום מסך מפייסבוק)
    השקית שהפעוט מצא באקטימל(צילום מסך מפייסבוק)

    שקית באקטימל (צילום מסך מפייסבוק)
    בשטראוס הודו: מקור השקית - קו הייצור שלנו(צילום מסך מפייסבוק)
     

    "כל בוקר לפני הגן בני מחורר את מכסה האקטימל עם קשית ושותה", סיפרה האם ל-ynet. "הפעם הוא הרגיש שמשהו לא בסדר והגיש את זה למטפלת. היא אמרה לו אוקיי, נפתח את המכסה ותשתה את זה ככה. אחרי שהסירה את המכסה, הוא שתה, הסתכל פנימה והבחין במשהו שלא מצא חן בעיניו, אז הוא הגיש את הבקבוקון למטפלת במחאה. היא הציצה פנימה וראתה שיש בפנים משהו מוזר.

     

    "היא מיד קראה לי. באותה העת, הכנתי את הילד השני שלי לגן. הסתכלתי על זה וחשבתי שזה קרום שנקרש בפנים. התחלתי להוציא ולמשוך את הדבר הזה החוצה ואני מגלה חתיכה ארוכה של משהו שנראה כמו שקית זבל בתוך השתייה של הבן שלי! ישר שלחתי לשטראוס מייל תלונה עם תמונות. לזכותם ייאמר שתוך 20 דקות כבר התקשרו אלי.

     

    "במהלך היום הגיע אלי נציג ואסף את המוצר. היום, כעבור יממה, התקשרו אלי והסבירו לי איך זה קרה ולמה זה קרה. הציעו לי לבוא לסיור במעבדות ובקו הייצור והציעו לי שובר של 500 שקל לרכישת מוצרים של שטראוס. הבוקר אמרתי לילד: 'אין היום אקטימל' וזה לא מצא חן בעיניו. אמשיך לתת לו אקטימל כי הוא מאוד אוהב את זה, אבל אבדוק את הבקבוק בכל פעם".

    שקית באקטימל (צילום מסך מפייסבוק)
    הפיצוי: 500 שקל(צילום מסך מפייסבוק)

     

    שטראוס: "מקרה נדיר"

    לטענת האם, אי אפשר לכמת בכסף את עוגמת הנפש שנגרמה לה בשל האירוע, משום שהוא היה יכול להסתיים באסון של שאיפת הגוף הזר או בליעתו. עם זאת, לטענתה היא מסתפקת בהסבר ובפיצוי של שטראוס.

     

    "לא נעים לי שפרסמתי את זה בפייסבוק, אבל מפחיד אותי שיש עוד מוצרים כאלה שיצאו מאותו פס ייצור", היא מסבירה, "שאלתי אותם: 'איך אתם יודעים שחלק מהשקית לא נכנס לבקבוקים אחרים'? וענו לי: 'לא קיבלנו עוד תלונות'.

     

    "אמנם הוא שתה מקשית, אבל מספיק שחתיכה אחת עוברת בתוך הקשית ואנחנו יודעים למה היא יכולה לגרום (סיכון לחנק מ.ק), למרות שאני משתמשת בקשיות דקיקות. להגיד שמה שניתן לי מספק אותי? ממש לא. מצד שני, אני לא יודעת מה כן יכול לפצות על מה שקרה. לזכותם אומר שיש להם שירות מדהים".

     

    משטראוס נמסר בתגובה: "מדובר במקרה נדיר של בקבוק בודד שבטעות הכיל שארית מהניילון שעטף אותו לפני שהוכנס לפס הייצור. כל בקבוקי האקטימל נשטפים היטב לפני השימוש ומבדיקות שערכנו על בקבוקים אחרים מאותו פס יצור, לא נמצאו שאריות מהניילון.

     

    "ברצוננו להדגיש כי קו היצור של אקטימל מייצר 8 מיליון בקבוקים בחודש והינו סגור וכולל פילטרים רבים שנועדו למנוע מקרים מסוג זה. בנוסף כל בקבוק לפני תהליך המילוי עובר היפוך, שטיפה וסטריליזציה על מנת להבטיח את סטריליות המוצר ולהבטיח שהבקבוק ריק לפני המילוי.

     

    "על פי כל הבדיקות שערכנו מדובר במקרה נקודתי בלבד. אנו בקשר רציף עם המתלוננת, התנצלנו בפניה ואנו ממשיכים בתחקור המקרה כדי לוודא שלא יקרה שוב".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים