שתף קטע נבחר

פריז: עובדי מגדל אייפל מאיימים לשבות

העובדים טוענים כי שריון מעליות למבקרים שהזמינו תור באינטרנט, על חשבונם של מבקרים שקנו כרטיסים במקום, מוביל ל"תורים מפלצתיים" ולחוסר יעילות שגורם לתיירים להמתין שעות למעלית

 

 

עובדי מגדל אייפל מתכננים לפתוח השבוע בשביתה במחאה על שינויים שהובילה ההנהלה במדיניות הזמנת הכרטיסים ותפעול המעליות במקום. כך הודיעו אתמול (יום ב') גורמים באיגוד העובדים.

 

מחשש לטרור: קירות זכוכית וגדרות מתכת סביב מגדל אייפל

 

השינוי של מדיניות הזמנת הכרטיסים נכנס לתוקף בתחלית החודש ובמסגרתו אתר התיירות משריין מחצית מהכרטיסים לטובת מבקרים שמזמינים באינטרנט תור מראש למועד מדויק. עד כה שוריינו 20 אחוזים בלבד מהכרטיסים לטובת מבקרים שמזמינים תור באינטרנט.

 

בנוסף, הנהלת המגדל המפורסם החליטה לחלק את המעליות בין המבקרים שהזמינו מראש למבקרים שקנו כרטיסים במקום. לטענת הוועד, מהלך זה יצר "תורים שהם לעתים מפלצתיים ולעתים לא מאוזנים".

מגדל אייפל (צילום: AFP)
אנשים טובלים במים בגני טרוקדרו סמוך למגדל אייפל(צילום: AFP)
 

 

לדוגמה, במהלך שעות שאינן שעות השיא עבור מבקרים שמזמינים מקום מראש, כגון שעות אחר הצהריים המוקדמות או שעות הערב, המעליות השמורות נותרות חצי ריקות, בזמן שישנם תורים של שלוש שעות למעלית של המבקרים שקנו כרטיסים במקום.

 

בכיר באיגוד העובדים אמר כי מעבר לחוסר היעילות ואי שביעות רצונם של המבקרים, גם סבלנות העובדים אזלה. לדבריו, הבעיה לא הייתה ש-50 אחוז מהכרטיסים הם כעת שמורים למזמינים מראש באינטרנט, אלא שיש להתיר גישה לכל המעליות לכל המבקרים וכך לנהל טוב יותר את התורים במקום. לדבריו ההנהלה סירבה לשנות את המצב. "פשוט יש התאמות שצריך לעשות", סיכם נציג ארגון העבודים.

 

בשנת 2017 ביקרו במגדל אייפל יותר מ-6 מיליון בני אדם. בשנים האחרונות שבתו 300 אנשי הצוות שעובדים בו כמה פעמים בעקבות נושאים שונים, כגון פעילות של כייסים באתר ועבודות תחזוקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים