שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות

    עכשיו זה רשמי: חברת ביטוח דיגיטלית חדשה החלה לפעול

    אחרי תקופת הרצה, חברת הביטוח הדיגיטלית החדשה "ליברה" החלה לפעול במתכונת מלאה בדיגיטל: מציעה ביטוחי רכב מותאמים אישית ועד סוף השנה תציע גם ביטוחי דירה ועסק. מנכ"לית החברה: "אנחנו מציעים תמחור פרסונאלי שיכול להוזיל מחיר באופן משמעותי"

    חברת הביטוח הדיגיטלית החדשה "ליברה" מתחילה לפעול במתכונת מלאה לציבור הרחב.

     

     

    "ליברה", שקיבלה רישיון מבטח מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון לפני כ-3 חודשים, העלתה בימים אלה לאוויר את הפלטפורמה הדיגיטלית שלה. עד כה החברה הנפיקה כ-2,000 פוליסות.

     

    החברה מציעה באתר האינטרנט החדש ביטוחים אלמנטריים – בשלב ראשון ביטוחי רכב, ועד סוף השנה בכוונתה להרחיב את פעילותה ולהציע גם ביטוחי דירה ועסק.

    ליברה ()
    מתוך את האינטרנט של החברה
     

    בחברת הביטוח החדשה מציינים כי המודל האקטוארי של החברה, יחד עם הכלים הדיגיטליים, מאפשרים לה להתאים את הצעת המחיר למבוטח, על ידי מענה לשאלות, כגון: מספר הקילומטרים שהרכב נוסע בשנה, תחזוקת הרכב, רמת הנהיגה, גילאי הילדים, תביעות שהוגשו ב-10 השנים האחרונות, סקר רכב ועוד. המענה לשאלות הוא וולונטרי ובאמצעותו ניתן להוזיל את הצעת המחיר באופן משמעותי.

     

    עוד מדגישים שם, כי פיתחו מודל לשיתוף המבוטחים ברווח, במסגרתו לכל מבוטח מוקם, כבר בעת רכישת הביטוח, "ארנק דיגיטלי" בו הוא צובר "ליברות" הנזקפות לזכותו. באמצעות הליברות החברה תחלק עד 25% מרווחיה למבוטחים שלה.

     

    נציין כי בשנה האחרונה, תחום ביטוחי רכב חובה, שגם כך לא היה רווחי במיוחד, הפך להפסדי בכל חברות הביטוח, ברקע הוראות ושינויים בתחום שהחילה רשות שוק ההון ומחירי הפוליסות במגמת התייקרות.

     

    מנכ"לית ומייסדת ליברה, אתי אלישקוב, מציינת בשיחה עם ynet, כי בה בעת חלה ירידה משמעותית במחירי הביטוח המקיף, בעיקר ברקע התרחבות האבזור הבטיחותי המותקן ברכבים, זאת בנוסף לתחרותיות ופערי המחירים בין החברות. "הפערים בחובה נעים סביב 100-200 שקל, בעוד הפערים במקיף יכולים להגיע לאלפי שקלים", אמרה. לדבריה, 98 אחוז מהלקוחות רוכשים ביטוח חובה ומקיף ביחד באותה חברה.

    אתי אלישקוב (צילום: אבי מועלם)
    אתי אלישקוב(צילום: אבי מועלם)
     

    אלישקוב מוסיפה כי "עולם הביטוח עובר מהפכה בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות והשינויים בהעדפות הצרכנים. אנחנו מציעים תמחור פרסונאלי שיכול להוזיל מחיר באופן משמעותי. זה נכון גם בביטוחי הרכב וזה יהיה נכון גם בביטוחי הדירה".

     

    בשנת 2017 היקף הפרמיות שגבו חברות הביטוח ממבוטחים בענפי ביטוח רכב חובה, רכב רכוש, מקיף דירות ובתי עסק עמד על כ-18 מיליארד שקל.

     

    העלות הממוצעת של משק בית על ביטוחים אלו נעה בטווח של 500-1,000 שקל בחודש, כאשר לגבי העסקים השונים העלויות גבוהות משמעותית

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מתוך אתר האינטרנט של החברה
    מומלצים