שתף קטע נבחר

קים קרדשיאן תהיה שותפה של בר רפאלי בקרולינה למקה

כוכבת הריאליטי והרשתות החברתיות תחזיק 10% מפעילות החברה בארה"ב ותהפוך לפרזנטורית של מותג המשקפיים לצדה של בר רפאלי. קרדשיאן תשיק ליין משקפיים בעיצובה, ותגיע לביקור בישראל במרס, במהלכו תטביל את בתה שיקאגו. צפו ברפאלי מספרת על ההצטרפות של קרדשיאן בראיון ל-ynet

עכשיו זה סופי: קים קרדשיאן ווסט תהיה שותפה בפעילות של קרולינה למקה בארה"ב ותחזיק ב-10% ממנה. היא תככב בקמפיין של החברה לצד בר רפאלי באפריל ותגיע לארץ במרס, לביקור במהלכו תטביל את בתה שיקאגו, כפי שעשתה בביקורה הקודם עם בתה הבכורה נורת'.

  

  

בר רפאלי, פרזנטורית ושותפה בקסטרו-הודיס, שמחזיקה במותג קרולינה למקה ברלין, אמרה הבוקר במסיבת העיתונאים: "לאחר מו"מ מתמשך ולקראת הכניסה של קרולינה למקה ברלין לשוק המשקפיים בארה"ב, קים קרדשיאן תהפוך לפרזנטורית הבאה של המותג".

 

רפאלי סיפרה שהעסקה נסגרה במטבח בביתה של קרדשיאן ווסט ושהן לא שוחחנו על אפשרות שכוכבת הריאליטי והרשתות החברתיות תספוג מתקפה על שהיא חוברת לחברה ישראלית.

  

בר רפאלי קרולינה למקה (צילום: מירב קריסטל)
בר רפאלי היום במסיבת העיתונאים(צילום: מירב קריסטל)

 קרולינה למקה ב-2016: "500 סניפים בעולם ב-10 שנים"

 

"אמרתי לה שאני בהתחלה הייתי פרזנטורית בחברה והפכתי לשותפה, אז היא אמרה אוקיי אני רוצה מה שלך יש" סיפרה רפאלי. "אנחנו מאוד מאוד שמחנו, ואז התחלנו את המסע המשותף איתה. לקח זמן עד שסגרנו את החוזה, היו כמה תקלות קטנות בדרך אז הקפיצו אותי ללוס אנג'לס, והייתה לנו פגישה נהדרת אצלה בבית. היא פתחה את הדלת ואת הארון שלה בפנינו, והיום היא חברתי הטובה ושותפה שלי".

חשבון האינסטגרם של בר רפאלי - צילום מסך (צילום מסך: אינסטגרם)
"ברוכה הבאה למשפחה". מתוך חשבון האינסטגרם של בר רפאלי(צילום מסך: אינסטגרם)

 

קרדשיאן תעצב מוצרים תחת שמה

כאמור, לרגל ההתרחבות בשוק הבינלאומי והכניסה לשוק האמריקאי, קרולינה למקה ברלין בחרה בלא אחרת מהאישה הכי מפורסמת בארה"ב, קים קרדשיאן, להיות הפנים של המותג, למשך שנתיים, החל מעונת קיץ 2019. לקרדשיאן 117 מיליון עוקבים באינסטגרם. היא שווה 350 מיליון דולר ומחזיקה בליין איפור ובשמים.

 

סמנכ"ל הכספים בקבוצת קסטרו-הודיס, רון רוטר, אמר ל-ynet שההשקעה החזויה בשנה הראשונה למהלך, תעמוד על 30-20 מיליון שקל, כולל הקמת אתר אונליין, מערך שיווק בארה"ב והתשלום לקרדשיאן.

  

כמה זה יגדיל את העסקים שלכם?

 

"אנחנו מוכרים למעלה ממיליון יחידות בשנה. בשוק האמריקני זה טיפה בים. אנחנו מקווים לשחזר לפחות את ההצלחה בארץ, אבל הפוטנציאל עצום".

  

קים כבר החלה לעצב את הדגמים?

 

"מדובר בכמה עשרות דגמים שהיא מעצבת. זה כבר בתהליך. היא מאוד מעורבת, מאוד מבינה. בשלב הראשון, הקולקציה שלה תהיה הרוב המוחלט של המכירות. יש לה סטייל והבנה".

  

הקולקציה של קים תהיה יקרה יותר?

 

"רמות המחירים אטרקטיביות באופן כללי. כל המשקפיים שלנו יימכרו בארה"ב במתחת ל-100 דולר. הקולקציה שלה יכולה להיות יותר יקרה בגלל גימורים ותוספות שונים מהקולקציות הרגילות".

  

חברת לוקסאוטיקה האירופית שולטת בשוק המשקפיים בארה"ב. יש לה גם רשתות

 

"גם בארץ היא שלטה עד שהגענו. יש הרבה חברות והרבה רעש בארה"ב, לכן הבנו שאנחנו צריכים מישהו לצידנו שיידע למשוך את תשומת הלב. לשמחתי זה עבד".

  

כמה דגמים תייצרו מהקולקציה שלה?

 

"מאות אלפים, כי אנחנו מאמינים באמת שזה מה שיוביל את המכירות".

  

יש לכם חנויות בחו"ל. אתם רווחיים שם?

 

"כן. זה עובד מעולה בספרד ובריטניה. אנחנו רווחיים בלי לשים שקל על שיווק. השקנו לפני שבוע אתר מכירות אונליין ובקרוב נשיק אתר בארה"ב. בארץ אנחנו השחקנים המובילים".

    

 

קרולינה למקה ברלין הייא חברת בתוך קבוצת הודיס שנמצאת בבעלות משותפת של חברת קסטרו. הקבוצה כוללת חמישה מותגים: הודיס, טופ טן, קרולינה למקה, פאלו ריטייל במסגרת המותג "אורבניקה" ואיי.סי.סי תחת הסכמי זיכיון ורישיון למותג "Accessorize". לאחרונה נמכרה קבוצת הודיס לחברת קסטרו.

 

מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN נוסד לפני 7 שנים על ידי מעצבת המשקפיים קרולינה למקה מגרמניה, שעלתה לארץ והיא אשתו של אחד מבעלי הקבוצה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים