ממסלול המרוצים לכביש הציבורי
מרצדס חושפת תמונות ראשונות מניסוי נהיגה בפרוייקט 1, המכונית החזקה והמהירה ביותר שייצרה מעולם. תחילת השיווק צפויה לשנה הבאה
יותר משנה מאז נחשפה לראשונה בתערוכת פרנקפורט זו הפעם הראשונה שמרצדס מפרסמת תמונות של המכונית נוסעת. היצרנית מציינת כי בחודשים האחרונים המכונית ביצעה שורה של ניסויי נהיגה במסלולים סגורים, הרחק מעייני הציבור וצלמי הריגול. התמונות הללו מגיעות ממסלול הניסויים מילברוק בממלכה המאוחדת, שכולל בין היתר מסלול אובאלי לבחינת מהירות וגם מסלול המדמה כביש ציבורי מפותל.
יחידת ההנעה משלבת בין מנוע V6 טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר בתצורה אחורית-מרכזית, עם ארבעה מנועים חשמליים נוספים בתפוקה משולבת של 1,000 כ"ס. אחד המנועים (הספק של 122 כ"ס) החשמליים משמש להנעה של מגדש הטורבו על-מנת להפחית את ההשהיה האופיינית ובנוסף עושה שימוש בגזי הפליטה לטובת טעינת מצברים. המנוע השני (הספק 163 כ"ס) מחובר ישירות לגל הארכובה ומסייע אף הוא לתגובה מהירה יותר. התפוקה המשולבת עומדת על 680 כ"ס העוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים סיקוונסיאלית הנשלטת ממנופים מאחורי ההגה.
שני מנועים נוספים (הספק של 163 כ"ס כל אחד) מחוברים לגלגלים הקדמיים, ובכך מקנים למכונית הנעה כפולה-קבועה עם הכוונת מומנט מלפנים. מרצדס עדיין לא מפרסמת נתוני ביצועים מלאים, אך כן מצהירה שהזינוק ל-200 קמ"ש יארך פחות משש שניות וכי המהירות המרבית תעמוד על 350 קמ"ש. מערכת אגירת בלימה רגנטיבית מסוגלת להחזיר כ-80% מהאנרגיה לסוללה וישנה אפשרות לנהיגה חשמלית מלאה למרחק של 25 ק"מ.

