שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    כך תעברו את קיר הטיפוס באתגר הנינג'ה. מדריך
    חושבים שאתם יכולים לעבור את קיר הטיפוס באתגר הנינג'ה? המדריך שילמד אתכם איך לעשות זאת נכון

     

    צילום ועריכה: זיו רובינזון, הפקה: שלמור תקשורת

    צילום ועריכה: זיו רובינזון, הפקה: שלמור תקשורת

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    בין אם אתם נמנים אם אלו שרוצים להרשים את משפחותיהם וחבריהם או שאתם בין האלפים שנרשמו לעונה השנייה של 'נינג'ה ישראל', קבלו מדריך מצולם שיסייע לכם לחזק את קבוצות השרירים הנדרשות למעבר האתגרים והטכניקה הנכונה לעבור אותם.

     

    קיר הטיפוס של אתגר הנינג'ה מתנשא לגובה של ארבע מטר ועשרים וחמישה ס"מ. על מנת לעבור אותו נדרשות רגליים חזקות לצד כח מתפרץ וכתפיים חזקות, שמסוגלות להרים את משקל גופכם ומעבר.

     

    הטכניקה:

    לזנק לקיר בריצה מהירה וקצרה

    לבעוט כשניים- שלושה צעדים על הקיר עם החזה קדימה

    לתזמן שהרגל החזקה תהיה זאת שתידחף אתכם בקפיצה האחרונה

    מתיחת הידיים קדימה עם עדיפות לתפיסה ראשונה של המוט עם היד הארוכה/החזקה יותר.

    בהנחה שהאצבעות אכן הצליחו להיאחז במוט בצורה חזקה ויציבה נדרש לייצר עליית כוח של משיכה מהכתפיים ובסיוע הרגליים כמובן.

     

    תרגילי הכח:

    ריצת ספרינט וקפיצה במקום

    קפיצה פליאומטרית למשטח גבוה.

    מכרעים דינמיים

    עליות מתח עד לגובה הצוואר

    עליות כח - עליות מתח על לגובה המותניים.

     

    קיר ( )

     

    הולמס פלייס מזמינה להתנסות באתגר במסגרת פסטיבל הכושר והמוזיקה Non Stop Fitness&FUN, בין ה-22-24 לנוב' באילת

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    שלום דוקטור
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים