שתף קטע נבחר
 

חדשני, מתקדם, דיגיטלי: דיסקונט מוביל בעולם המודרני

דיסקונט‭ ‬שם‭ ‬לעצמו‭ ‬כיעד‭ ‬מרכזי‭ ‬להוביל‭ ‬בשביעות‭ ‬רצון‭ ‬לקוחות‭ ‬באמצעות‭ ‬בנקאות‭ ‬מותאמת‭ ‬לקוח. ‬דיסקונט‭ ‬מציע‭ ‬ללקוחותיו, ‬המצפים‭ ‬לשירות‭ ‬זמין, ‬נגיש‭ ‬ונוח, ‬בנקאות‭ ‬רב‭-‬מוקדית‭ ‬ורב‭-‬ערוצית, ‬עם‭ ‬פתרונות‭ ‬מיטביים‭ ‬במגוון‭ ‬ערוצי‭ ‬השירות‭ ‬תחת‭ ‬התפיסה‭ ‬השיווקית‭ ‬החדשה – ‬"‬דיסקונט‭ ‬מתאימים‭ ‬לך‭ ‬יותר‭"‬

בשיתוף Superbrands

 

בתחילת‭ ‬שנת 2017, ‬עודכנה‭ ‬התוכנית‭ ‬האסטרטגית‭ ‬של‭ ‬הבנק‭ ‬והותאמה‭ ‬להתפתחויות‭ ‬בזירת‭ ‬הבנקאות‭ ‬בישראל. ‬התוכנית‭ ‬המעודכנת‭ ‬מבוססת‭ ‬על‭ ‬יעד‭ ‬עיקרי‭ ‬‮–‬‭ ‬להוביל‭ ‬בשביעות‭ ‬רצון‭ ‬לקוחות‭ ‬הבנק‭ ‬באמצעות‭ ‬בנקאות‭ ‬מותאמת‭ ‬לקוח. ‬

 

כחלק‭ ‬מיישום‭ ‬התוכנית‭ ‬האסטרטגית‭ ‬הושקה‭ ‬בשנה‭ ‬החולפת‭ ‬תפיסה‭ ‬שיווקית‭ ‬חדשה: "‬דיסקונט‭ ‬מתאימים‭ ‬לך‭ ‬יותר", ‬התואמת‭ ‬את‭ ‬המחויבות‭ ‬של‭ ‬הבנק‭ ‬ללקוחותיו‭ ‬ומבטיחה‭ ‬מקצועיות‭ ‬ומצוינות‭ ‬בכל‭ ‬ממשק. ‬במסגרת‭ ‬תפיסה‭ ‬זו, ‬דיסקונט‭ ‬מציע‭ ‬ללקוחותיו, ‬המצפים‭ ‬לשירות‭ ‬זמין, ‬נגיש‭ ‬ונוח, ‬בנקאות‭ ‬רב‭-‬מוקדית‭ ‬ורב‭-‬ערוצית, ‬עם‭ ‬פתרונות‭ ‬מיטביים‭ ‬במגוון‭ ‬ערוצי‭ ‬השירות‭.‬ 

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

 

 



 

כדי‭ ‬ליצור‭ ‬הובלה‭ ‬בשביעות‭ ‬רצון‭ ‬לקוחות‭ ‬הבנק, ‬באמצעות‭ ‬בנקאות‭ ‬מותאמת‭ ‬לקוח, ‬הבנק‭ ‬מקדם‭ ‬מספר‭ ‬תחומים, ‬שיובילו‭ ‬אותו‭ ‬אל‭ ‬היעד‭ ‬האסטרטגי‭ ‬שנקבע: ‬

  • פיתוח‭ ‬ערוצי‭ ‬קשר, ‬כולל‭ ‬שדרוג‭ ‬הערוצים‭ ‬הדיגיטליים‭ ‬ופתיחת‭ ‬ערוצי‭ ‬קשר‭ ‬חדשים‭.‬
  • שדרוג‭ ‬מוקדי‭ ‬השירות, ‬כולל‭ ‬מערך‭ ‬הסניפים, ‬הטלבנק‭ ‬והלשכה‭ ‬האחורית‭.‬
  • בניית‭ ‬פלטפורמת‭ ‬ניהול‭ ‬רב‭-‬ערוצית, ‬אשר‭ ‬מבטיחה‭ ‬איכות‭ ‬שירות‭ ‬ללקוח‭.‬
  • הפקת‭ ‬תובנות‭ ‬עסקיות‭ ‬מבוססות‭ ‬מידע, ‬במטרה‭ ‬לאפשר‭ ‬ללקוחות‭ ‬לקבל‭ ‬את‭ ‬הצעת‭ ‬הערך‭ ‬הטובה‭ ‬ביותר‭ ‬והמתאימה‭ ‬ביותר‭ ‬עבורם‭.‬

  

סופרברנדס superbrands ()

במסגרת‭ ‬זו, ‬השיק‭ ‬הבנק‭ ‬מגוון‭ ‬רחב‭ ‬של‭ ‬מוצרים‭ ‬ושירותים‭ ‬חדשים‭:‬

 

פינטק‭ ‬וחדשנות. ‬הבנק‭ ‬מתאים‭ ‬את‭ ‬עצמו‭ ‬לעולם‭ ‬המשתנה‭ ‬ופועל‭ ‬ליצירת‭ ‬מודלים‭ ‬בנקאיים‭ ‬חדשניים,‭ ‬שיעניקו‭ ‬ללקוחות‭ ‬שירות‭ ‬מתקדם‭ ‬ומותאם‭ ‬לצרכיהם. ‬במסגרת‭ ‬זו, ‬במהלך‭ ‬2017‭ ‬רכש‭ ‬הבנק‭ ‬את‭ ‬הפעילות‭ ‬בישראל‭ ‬של‭ ‬חברת‭ ‬ההזנק‭ "‬PayBox‭" ‬וחתם‭ ‬על‭ ‬הסכם‭ ‬לשיתוף‭ ‬פעולה‭ ‬עם‭ ‬חברת‭ ‬הפינטק -iCount‭ ‬.

 

PayBox. חברת‭ ‬ההזנק‭ "‬PayBox‭" ‬פיתחה‭ ‬אפליקציה‭ ‬סלולארית‭ ‬ואתר‭ ‬אינטרנט‭ ‬ייעודי, ‬שבאמצעותם‭ ‬היא‭ ‬מפעילה‭ ‬ומספקת‭ ‬שירות‭ ‬תשלומים‭ ‬המיועד‭ ‬ללקוחות‭ ‬כל‭ ‬הבנקים‭ ‬בישראל. ‬השירות‭ ‬מאפשר‭ ‬העברת‭ ‬כספים‭ ‬בין‭ ‬אנשים‭ ‬פרטיים‭ ‬וכן‭ ‬איסוף‭ ‬קבוצתי‭ ‬של‭ ‬כספים‭ ‬למטרה‭ ‬מוגדרת‭ ‬באמצעות‭ ‬קבוצה‭ ‬סגורה. ‬

 

iCount‭‬. שיתוף‭ ‬הפעולה‭ ‬עם‭ ‬iCount‭ ‬הנו‭ ‬יישום‭ ‬עסקי‭-‬טכנולוגי‭ ‬ראשון‭ ‬במערכת‭ ‬הבנקאית‭ ‬בישראל, ‬המיישם‭ ‬תפיסת‭ ‬בנקאות‭ ‬פתוחה, ‬לממשק‭ ‬עם‭ ‬ספקי‭ ‬צד‭ ‬ג', ‬ומיושם‭ ‬באמצעות‭ ‬פלטפורמת Application Programming Interface) API) מהמתקדמות בעולם, המאפשרת חיבור מאובטח על בסיס תקן עולמי.

 

דידי.‬‭ ‬הנציגה‭ ‬הדיגיטלית‭ ‬של‭ ‬דיסקונט‭ ‬באפליקציה‭ ‬‭-‬‭ ‬
כחלק‭ ‬ממהלכי‭ ‬קידום‭ ‬החדשנות, ‬במהלך‭ ‬שנת‭ ‬2017‭ ‬הבנק‭ ‬יזם, ‬פיתח‭ ‬והשיק‭ ‬את "‬דידי", ‬המאפשרת‭ ‬ללקוחות‭ ‬ביצוע‭ ‬פעולות, ‬גישה‭ ‬למידע‭ ‬וקבלת‭ ‬תובנות‭ ‬על‭ ‬הפעילות‭ ‬בחשבונם‭ ‬באמצעות‭ ‬בקשה‭ ‬בשפה‭ ‬פשוטה, ‬בכתב‭ ‬או‭ ‬בדיבור. ‬השירות‭ ‬מבוסס‭ ‬על‭ ‬יכולות‭ ‬אנליטיקה‭ ‬ובינה‭ ‬מלאכותית‭ ‬מתקדמות‭ ‬והינו‭ ‬הראשון‭ ‬מסוגו‭ ‬במערכת‭ ‬הבנקאית‭.‬

 

סופרברנדס superbrands ()

התכתבות‭ ‬עם‭ ‬בנקאי‭ ‬באפליקציה. ‬הבנק‭ ‬פועל‭ ‬באופן‭ ‬שוטף‭ ‬לתת‭ ‬ללקוחותיו‭ ‬חוויה‭ ‬מתקדמת‭ ‬גם‭ ‬בערוצי‭ ‬הדיגיטל‭ ‬תוך‭ ‬שאיפה‭ ‬לשיפור‭ ‬מתמיד‭ ‬בקלות‭ ‬השימוש‭ ‬ובחוויית‭ ‬הלקוח. "‬התכתבות‭ ‬עם‭ ‬בנקאי" ‬מאפשרת‭ ‬התכתבות‭ ‬עם‭ ‬בנקאים‭ ‬באפליקציה‭ ‬במגוון‭ ‬נושאים. ‬

 

‭"‬רוח‭ ‬דיסקונט" ‬והקוד‭ ‬האתי. ‬בתחילת‭ ‬שנת 2017, ‬בחלוף‭ ‬שנתיים‭ ‬וחצי‭ ‬מאז‭ ‬החל‭ ‬יישומה‭ ‬של‭ ‬התוכנית‭ ‬האסטרטגית, ‬עלה‭ ‬הצורך‭ ‬ביצירת‭ ‬תרבות‭ ‬ארגונית‭ ‬תומכת‭ ‬שינוי‭ ‬כתהליך‭ ‬משלים‭ ‬לאסטרטגיית‭ ‬הבנק. ‬הנהלת‭ ‬הבנק‭ ‬הובילה‭ ‬מהלך‭ ‬של‭ ‬גיבוש "‬רוח‭ ‬דיסקונט", ‬הכולל שלושה ‬נדבכים:

‬גובש‭ ‬החזון: ‬נשאף‭ ‬להיות‭ ‬הבנק‭ ‬הטוב‭ ‬ביותר‭ ‬ללקוחותיו, ‬המאפשר‭ ‬צמיחה‭ ‬ואיתנות‭ ‬פיננסית‭ ‬לאורך‭ ‬זמן, ‬באמצעות‭ ‬בנקאות‭ ‬מותאמת, ‬מקצועית‭ ‬והוגנת.‬‭ ‬גובשו‭ ‬הערכים‭ ‬וכללי‭ ‬ההתנהגות‭ ‬וכן‭ ‬נכתב‭ ‬הקוד‭ ‬האתי‭ ‬המבוסס‭ ‬על‭ ‬חזון‭ ‬הבנק‭ ‬וערכיו‭ ‬תוך‭ ‬שימת‭ ‬דגש‭ ‬על‭ ‬המחויבות‭ ‬לעשות‭ ‬עסקים‭ ‬באופן‭ ‬הוגן‭ ‬ולפעול‭ ‬על‭ ‬בסיס‭ ‬יושרה‭ ‬מקצועית‭ ‬ואישית. ‬

 

מעורבות‭ ‬ותרומה‭ ‬לקהילה

מיום‭ ‬היווסדו‭ ‬פועל‭ ‬הבנק‭ ‬למען‭ ‬הקהילה‭ ‬כחלק‭ ‬ממחויבות‭ ‬עסקית‭ ‬חברתית‭ ‬ותרבותית‭ ‬באמצעות‭ ‬פרויקטים‭ ‬ופעילויות‭ ‬שונות‭:‬

‭"‬למען" ‮–‬ ‬פרויקט‭ ‬בו‭ ‬שותפים‭ ‬עובדי‭ ‬דיסקונט, ‬שבמסגרתו‭ ‬הם‭ ‬תורמים‭ ‬מזמנם‭ ‬בפעילות‭ ‬התנדבותית‭ ‬מגוונת‭ ‬למען‭ ‬הקהילה. ‬

‭"‬הזנק‭ ‬דיסקונט" - ‬פרויקט‭ ‬דגל‭ ‬במסגרתו‭ ‬חבר‭ ‬הבנק‭ ‬לעמותת "‬הזנק‭ ‬לעתיד" ‬במטרה‭ ‬לסייע‭ ‬לתלמידים‭ ‬מהפריפריה‭ ‬לסיים‭ ‬את‭ ‬לימודיהם‭ ‬עם‭ ‬תעודת‭ ‬בגרות‭ ‬מלאה. ‬בנוסף‭ ‬פועל‭ ‬הבנק‭ ‬בפרויקטים‭ ‬שונים‭ ‬בתחום‭ ‬התרבות‭ ‬והאמנות‭ ‬ובמתן‭ ‬חסויות‭ ‬ותרומות‭.‬

‭"‬הרצלילנבלום" –‬‭ ‬מוזיאון‭ ‬פרטי‭ ‬לבנקאות‭ ‬ונוסטלגיה‭ ‬תל‭ ‬אביבית, ‬מאפשר‭ ‬ללמוד‭ ‬מקרוב‭ ‬את‭ ‬ההיסטוריה‭ ‬והכלכלה‭ ‬הישראלית‭ ‬מאז‭ ‬ראשית‭ ‬המאה‭ ‬שעברה. ‬המוזיאון, ‬שהוקם‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬דיסקונט, ‬הוכר‭ ‬כאתר‭ ‬מורשת‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬המועצה‭ ‬לשימור‭ ‬אתרי‭ ‬מורשת‭ ‬בישראל‭.‬

 

סופרברנדס superbrands ()

אבני דרך בחייו של דיסקונט

1935 ‬ - בנק‭ ‬דיסקונט‭ ‬לישראל‭ ‬פותח‭ ‬את‭ ‬שעריו‭.‬

1949 - סניף‭ ‬ראשון‭ ‬של‭ ‬הבנק‭ ‬נפתח‭ ‬בניו‭ ‬יורק‭.‬

1981 - פתיחת‭ ‬הטלבנק, ‬ה-‬call center‬ הראשון‭ ‬בישראל‭.‬

2010‬ - השקת‭ ‬כרטיס‭ ‬האשראי‭ ‬מפתח‭ ‬דיסקונט‭.‬

2014‬ - דיסקונט‭ ‬הופך‭ ‬לבנק‭ ‬ללא‭ ‬גרעין‭ ‬שליטה‭.‬

2017‭‬ - כניסה‭ ‬לתחום‭ ‬הפינטק‭ ‬עם PayBox‬, דידי‭ - ‬הנציגה‭ ‬הדיגיטלית‭ ‬באפליקציית‭ ‬דיסקונט‭ ‬ו-iCount. בנוסף, ‬הושקה‭ ‬תפיסה‭ ‬שיווקית‭ ‬חדשה - "‬דיסקונט‭ ‬מתאימים‭ ‬לך‭ ‬יותר".‬

 

דברים‭ ‬שלא‭ ‬ידעת‭ ‬על
 דיסקונט

• בספטמבר‭ ‬2017‭ ‬ערך‭ ‬מכון‭ ‬המחקר‭ ‬Marketest‭ ‬סקר‭ ‬אינטרנטי‭ ‬לבחינת‭ ‬חוויית‭ ‬הלקוח‭ ‬בענף‭ ‬הבנקאות‭ ‬בישראל. ‬הסקר‭ ‬מצא‭ ‬כי‭ ‬שביעות‭ ‬הרצון‭ ‬של‭ ‬לקוחות‭ ‬דיסקונט‭ ‬היא‭ ‬הגבוהה‭ ‬ביותר‭ ‬במרבית‭ ‬הפרמטרים‭ ‬שנבדקו‭ ‬וכן‭ ‬שדיסקונט‭ ‬מוביל‭ ‬בשביעות‭ ‬הרצון‭ ‬מהאפליקציה‭.‬

• הבנק‭ ‬זכה‭ ‬בפרס‭ ‬מגזין‭ ‬Global‭ ‬Finance‭ ‬בקטגוריית‭ ‬Digital‭ ‬Bank‭ ‬of‭ ‬Distinction‭ ‬(שנה‭ ‬שנייה‭ ‬ברציפות).‬

• הבנק‭ ‬זכה‭ ‬בפרס‭ ‬מגזין‭ ‬Global Banking & Finance Review‭ ‬בתואר Best‭ ‬Digital‭ ‬Bank‭ ‬in‭ ‬Israel‭ ‬2017.

• הבנק‭ ‬זכה‭ ‬בפרס‭ ‬מגזין‭ ‬‮–‬‭ ‬Retail‭ ‬Banker‭ ‬International‭ ‬בקטגוריית‭ ‬Best‭ ‬Payment‭ ‬Innovation‭ ‬על‭ ‬מהלך‭ ‬תשלומים‭ ‬בפקודה‭ ‬קולית‭ ‬דרך‭ ‬סירי‭.‬

 


פורסם לראשונה 13/10/2018 20:46
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דיסקונט
צוות הניהול והשיווק:
לילך אשר-טופילסקי - מנכ״לית קבוצת דיסקונט
מומלצים