שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    יגואר F-טייפ בסיסית: החל מ-575 אלף שקל

    יבואנית יגואר מתחילה לשווק בישראל גרסת בסיס ל-F-טייפ. היא מצוידת במנוע ארבעה צילינדרים מוגדש מערכות בטיחות מתקדמות ותג מחיר נמוך בכ-100 אלף שקלים מבעבר

    חברת המזרח, יבואנית יגואר, מתחילה בשיווק גרסת בסיס ל-F-טייפ עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, במטרה להתמודד מול פורשה קאיימן ובוקסטר, שעברו בגרסאות 718 העדכניות למנועי ארבעה צילינדרים מוגדשים. תג המחיר מתחיל ב-575 אלף שקל לקופה ו-626 אלף שקל לרודסטר, כ-100 אלף שקל פחות מגרסת הבסיס הקודמת.

     

     

    מנוע ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר טורבו בנזין מפיק 300 כ"ס, 40 כ"ס פחות מה-V6 בנפח 3.0 ליטר בעל מגדש על. הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית (של ZF) והנעה אחורית ומאפשר זינוק ל-100 קמ"ש תוך 5.7 שניות בדרך ל-250 קמ"ש מרביים, 0.4 שניות יותר ו-10 קמ"ש פחות מה-V6. צריכת הדלק הממוצעת (13.8 ק"מ לליטר) ופליטת מזהמים (163 גרם CO2 לק"מ) נמוכות בכ-15%.

     

    יגואר F-טייפ ()
    המשקל העצמי הופחת בכ-50 ק"ג, מרביתם מהציר הקדמי ויחד עם כיול שונה למיתלים ולהגה ומערכת הכוונת מומנט (באמצעות בלימה) מקנים לדברי היצרנית שיפור ביכולות הדינמיות. מערכת פליטה אקטיבית מאפשר צליל מנוע ייחודי.


    יגואר F-טייפ ()

    שינויים נוספים הם יחידות תאורת לד קדמיות חדשות, צינור פליטה במרכז הפגוש האחורי, חישוקי "18 שונים ("19 ב-V6) מושבים שונים ומסך מגע ("8) עדכני, עדיין ללא צימוד מתבקש דרך Apple Car Play ו-Android Auto. נוספו גם מערכת בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, התראת שטחים מתים וערנות נהג.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים