שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מכשול הטבעות בנינג'ה ישראל: כך תעברו שלב אחר שלב
    מכשול הטבעות בנינג'ה ישראל היווה אתגר לא קטן ללא מעט ספורטאים שמצאו את עצמם צונחים מטה. רוצים לעבור אותו בהצלחה? כך תעשו זאת

     

     

    צילום ועריכה: זיו רובינסון

    מדריך: גיל מרנץ, הולמס פלייס

     

    תכנית הטלוויזיה "נינג'ה ישראל" הגיחה לחיינו לפני ממש לא מעט זמן וכבר נראה כי כל מדינת ישראל קבעה לעצמה מטרה אחת: לכבוש את כל האתגרים הניצבים בה.

     

    אם אתם חובבי כושר או בכלל מעריצים אדוקים לפניכם מדריך מצולם שיעזור לכם לחזק את קבוצות השרירים הפעילות במהלך האתגרים בצירוף הטכניקה הנכונה לעבור אותם. והפעם – מכשול הטבעות.

     

    מכשול הטבעות באתגר הנינג'ה כולל כ-10 טבעות תלויות המסודרות בטור במרחקים שונים האחת מהשנייה. בחלק מהמעברים המרחק הוא כזה שלא ניתן לעבור אותו ללא שילוב נכון בין יצירת מומנטום על ידי תנועות האגן, ותזמון נכון של שחרור הטבעת בנקודת המקסימום שלה.

     

    הטכניקה:

    מומלץ לאחוז את הטבעות עם יד מכופפת לשם שמירת האנרגיה אך ניתן לעבור את האתגר גם עם יד ישרה.

    לשם תפיסת שתי הטבעות הראשונות נדרש ניתור לגובה עם שתי ידיים מושטות למעלה.

    יש להקפיד על תזמון נכון של שחרור ותפיסת הטבעת, בנקודה בה היא הכי קרובה לטבעת הבאה.

    חובה לנדנד את הגוף באמצעות האגן על מנת ליצור תאוצה ומעבר חלק בין הטבעות.

     

    תרגילי הכח:

    תלייה פאסיבית

    תלייה אקטיבית

    תרגיל מעברים בין תלייה אקטיבית לפאסיבית

    תרגיל מעברי משקל

    תרגיל ניתוק ידיים 

    תרגיל יד אחת

     

    אימון הכנה לאתגר הטבעות ()

     

    הולמס פלייס מזמינה להתנסות באתגר במסגרת פסטיבל הכושר והמוזיקה Non Stop Fitness&FUN, בין ה-22-24 לנוב' באילת

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מחשבוני בריאות
    פורומים רפואיים
    מומלצים