שתף קטע נבחר
 

סימילאק Gold: הבחירה של האימהות

גם השנה סימילאק שינתה את שוק התמ"ל בישראל, והוכיחה כי ההבטחה שלה, המבוססת על מדע ומחקר פורצי דרך, פרי פיתוח של חברה בינלאומית, היא מפתח למענה מדויק ולביטחון שהיא מספקת להורים ותינוקות בישראל. לאחר שהייתה הראשונה בעולם להשיק את הבשורה בתחום תרכובות מזון לתינוקות, השיקה סימילאק בישראל את "Similac Gold", סדרת הדגל החדשה של המותג, המכילה את רכיב ההגנה החיסונית HMO

בשיתוף Superbrands 

 

כבר למעלה מ-90 שנה, שאבוט (Abbott), חברת התרופות ומוצרי הבריאות מהגדולות בעולם, מייצרת ומשווקת את תרכובות המזון לתינוקות (תמ"ל) סימילאק. אבוט מייחסת חשיבות עליונה לתזונתם, בריאותם ואיכות חייהם של תינוקות ומשקיעה משאבים רבים בפיתוח של פורמולות מתקדמות, רכיבים חדשניים וטכנולוגיות חלוציות.

 

סימילאק מפותח על בסיס עתיר ידע מחקרי, במטרה לסייע לבריאותם ולהתפתחותם של תינוקות. העדיפות הראשונה והחשובה במעלה של אבוט היא להציע לצרכניה מוצרים חדשניים באיכות גבוהה, שמבוססים על מחקר ומדע. אבוט פועלת ב-150 מדינות, ומציעה מגוון מוצרים רחב בתחומי הדיאגנוסטיקה, המכשור הרפואי, מוצרי תזונה ותרופות גנריות.

 

מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

 

מאחר שחלב אם הוא ההזנה הטובה לתינוק, סימילאק תומכת ומעודדת אמהות שבוחרות להניק. במסגרת תמיכתה, פועלת החברה להרחבת השכלתן של אמהות בכל הקשור בהנקה. במקביל, עבור נשים שאינן מעוניינות או אינן יכולות להניק, מספקת החברה מידע מקיף אודות התמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות) והזנת התינוק.

  

סופרברנדס ()
 

חלב אם בעל ההרכב האיכותי והמיטבי לצרכיו התזונתיים של התינוק, הוא שמנחה את אבוט בבואה לייצר את התמ"לים של סימילאק. אבוט חוקרת את הרכיבים הייחודיים שהופכים את חלב האם למיוחד. בעקבות מחקרים אלו, מפתחת החברה מוצרים שיספקו יתרונות דומים על מנת להעמיד לרשות ההורים תרכובת מזון לתינוקות בטוחה ומוכחת מדעית.

 

המדע הוא חלק מה-DNA של החברה, ובסיועם של למעלה מ-7,000 מדענים ואנשי מחקר ופיתוח ברחבי העולם, אבוט משפרת את איכות חייהם של אנשים מינקות ועד בגרות. זאת, באמצעות ייצור ושיווק של מוצרים המספקים פתרונות לשיפור הבריאות עבור מעגל החיים כולו.

 

סימילאק הוא מותג בינלאומי, שנמכר בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. המותג הגיע לישראל לפני כ-40 שנה. הסלוגן הידוע שמלווה את המותג בישראל הוא: "סימילאק. בגלל המדע".


סופרברנדס ()

הסביבה התחרותית

שוק התמ"ל בישראל ממשיך לעבור שינויים מבניים ורגולטוריים. בסביבה זו, ממשיך סימילאק להדגיש את הפיתוח הקפדני והאיכותי של מוצריו, המתבסס על המובילות המדעית של חברת אבוט והמחקרים המקיפים שמבצעת החברה, על מנת להביא להורים ותינוקות בעולם ובישראל מוצרים שישפרו את איכות חייהם. שיאו של תהליך זה היה השנה עם השקת "סימילאק Gold" עם רכיב ה-HMO.

 

האתגרים השיווקיים

על רקע מהלך זה, התחדד הצורך של סימילאק לוודא כי ההורים מבינים מהו תרומתו של רכיב ה-HMO החדש והייחודי שהמדע הצליח לחקות ונמצא מעתה גם בתמ"ל, ומהי הבשורה שמביא איתו "סימילאק Gold". הבידול המובהק של "סימילאק Gold", כמוצר שההרכב שלו מגיע לישראל לאחר שהשקתו בארצות הברית הצליחה, והיותו מבית אבוט - חברת תרופות ומוצרי בריאות בינלאומית – הובלט והוצב בחזית המסרים של הפעילות התקשורתית.


סופרברנדס ()

הפתרונות היצירתיים

סימילאק המכיל את רכיב ה-HMO, הושק לראשונה בארה"ב וחולש שם כיום כבר על נתח שוק משמעותי, ולכן הקמפיין בישראל להשקת "סימילאק Gold", אשר לווה בתמיכת מדיה משמעותית, התבסס באופן טבעי על ההצלחה המוכחת בארה"ב והיותו בחירה מועדפת על אמהות, תוך הדגשת הראשוניות של סימילאק בתחום.

 

קמפיין הטלוויזיה שעמד במרכזו של הקמפיין בישראל מנסח מחדש את הגישה השיווקית של סימילאק: מציג הנקה כחלק אינטגרלי וחשוב בהזנת התינוק. מתוך רצון לתת מענה לצורך אמיתי הקיים בקרב אימהות לקבלה עצמית והעצמה אישית, בחרו סימילאק בקמפיין המצדד בבחירה אישית ומציג את הרעיון שהאם יכולה להניק מתי, היכן וכמה שהיא רוצה. זאת במקביל להצגת יתרונות הרכיב HMO, הקיים באופן טבעי בחלב האם. השפה התקשורתית מעניקה לאמהות את האפשרות לבחור ב"סימילאק Gold", הן כמוצר משלים והן כתרכובת מזון לתינוקות לאמהות שאינן מניקות, בטוח לשימוש ומגובה מחקרית.

 

בנוסף, הקמפיין לווה בפעילות תוכן עשירה וענפה בדיגיטל, אשר הדגישה את חשיבות תרומתה של ההנקה למערכת החיסון של התינוק. הקמפיין הצליח להמשיך ולחזק את מעמדו של סימילאק כמותג בינלאומי שמוצריו נותנים מענה מוצרי, מבוסס מחקר ומדע, לצרכים של ההורים וטובתו של התינוק, וזאת, על מנת להבטיח את גדילתו והתפתחותו המיטביים.

 

סופרברנדס ()

תרכובות מזון לתינוקות רגישים

לצד השקת פורמולת "סימילאק Gold", מספקת סימילאק פתרונות גם לתינוקות עם רגישויות או צרכים רפואיים מיוחדים, דוגמת: סימילאק איזומיל – פורמולה צמחית על בסיס חלבון סויה, המעניקה מענה לתינוקות הסובלים מאלרגיה לחלבון חלב פרה.

סימילאק קומפורט - פורמולה עם הרכב מיוחד לעיכול קל, המכילה חלבון מפורק חלקית, סיבים תזונתיים ורמה מופחתת של לקטוז.

סימילאק אלימנטום - פורמולה היפואלרגנית עבור תינוקות הסובלים מאי סבילות או אלרגיה לחלב פרה. הפורמולה מכילה חלבון חלב מפורק באופן מלא, המסייע למניעת תסמיני אלרגיה.

סימילאק Spit-up Relief - עבור תינוקות הסובלים מפליטות.

מעטפת המוצרים הייעודיים של סימילאק מחזקת את המיצוב המדעי של המותג ונותנת להורים מענה לכל צורך תזונתי של התינוק.

 

אבני דרך בחיי המותג סימילאק

1888 - חברת התרופות Abbott מתחילה את פעילותה בשיקגו.

1925 - חברת Moores&Ross לייצור חלב (כיום Abbott) מייצרת את תרכובת המזון המסחרית הראשונה לתינוקות.

1970 - מוצרי סימילאק מוצעים לראשונה בישראל.

2004 - חברת Abbott העולמית מקימה את Abbott ישראל.

2010 - המותג משיק קמפיין תחת שפה תקשורתית חדשה, שפת העובדות המדעיות.

2014 - Abbott ישראל משיקה את קמפיין "סימילאק - התמ"ל היחיד ללא שמן דקל".

2015 - השקת סימילאק Alimentum וסימילאק Spit-up Relief.

2016 - סימילאק משיקה, לראשונה בישראל, תמ"ל בבקבוק מוכן לשימוש.

2017 - השקת שפה תקשורתית חדשה "התינוק המדבר".

2018 - השקת "סימילאק Gold"'המכיל את הרכיב התזונתי HMO.

 

דברים שלא ידעת על סימילאק

  • השם סימילאק מבוסס על צירוף המילים Similar to Lactation ("דומה להנקה").
  • Abbott השיקה את סימילאק ב-1925, וכיום מוצעים מוצרי המותג בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם.
  • בשנת 1951 פיתחה Abbott את הפורמולה הנוזלית הראשונה מסוגה בארה"ב לשימוש בבתי חולים.
  • סדרת מוצרי סימילאק בישראל כוללת למעלה מ-20 מוצרים, המספקים מענה למגוון צרכים ייעודיים, לרבות בעיות רפואיות של תינוקות. אף לא אחד ממוצרי הסדרה מכיל שמן דקל.
  • חברת Abbott מפתחת ומייצרת את מוצריה ב-150 מדינות ומעסיקה כ-99 אלף עובדים.

 

*לתשומת לב, חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק. HMO *מסוג 2'FL שאינו מופק מחלב אם. 2'FL* הוא אחד ממשפחת ה-HMO הקיימים בחלב אם.


פורסם לראשונה 10/11/2018 13:35
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סימילאק
צוות הניהול והשיווק:
צוות השיווק של המותג
מומלצים