שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    קוקה–קולה ישראל מסתערת על טרנד הכושר: תייבא את המשקה האיזוטוני POWERADE
    קוקה-קולה תייבא בזיכיון את המותג המיועד בעיקר לעוסקים בספורט באופן אינטנסיבי. המשקאות יימכרו בשני טעמים בבקבוקי 500 מ"ל, במחיר של החל מ־10 שקלים

    משקאות הספורט האיזוטוניים סוף־סוף עושים עלייה. קוקה־קולה ישראל קיבלה את הזיכיון לייבא ארצה את המותג המוביל "פאוורייד" (POWERADE). המותג מוכר בעולם הספורט, ונבחר לשמש כמשקה הספורט האיזוטוני הרשמי באירועים הגדולים בעולם, בהם המונדיאל והאולימפיאדה (מאז 1988).

     

    קוקה קולה עובדת על משקה חדש - עם קנאביס

      

    הטרנד הבריאותי לא חדש בארץ, "וככל שאורח חיים זה מתפתח, עולה הצורך במשקאות מסוג זה", אומרת שלי שמיר־קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה־קולה בארץ. 

     

     

     

    קוקה קולה משקה איזוטוני פאוורייד (צילום: סטודיו גליקמן)
    המותג "פאוורייד" (POWERADE)(צילום: סטודיו גליקמן)

     

    אז איך המשקה עוזר לספורטאים? המשמעות של "איזוטוני" היא "ביחס שווה", והמשקה אכן מכיל ריכוז פחמימות ומלחים זהה לריכוז שבדם שלנו - כך שצריכתו שומרת על איזון ומסייעת בהשבת אנרגיה ומניעת התייבשות, תשישות ועייפות. למעשה, המשקה מחזיר אל הגוף את כל המלחים שנפלטים בעת הזעה - נתרן, מגנזיום, אשלגן, סידן וכלור. הריכוז הזהה מסייע לספיגה מהירה, כך שהמשקה לא נשאר זמן רב בקיבה.

     

    במשקה 17 קלוריות ל־100 מ"ל (85 קלוריות לבקבוק), והוא ישווק בארץ בטעמי פירות (Mountain blast) והדרים־ליים (Citrus־Lime).

     

    המשקה מתאים בעיקר לעוסקים בספורט שמקפידים על שגרת אימונים של יותר מפעמיים בשבוע, ולרוב למשך זמן של מעל 60 דקות בכל אימון. כמו כן, המשקה מתאים למתאמנים בענפי הכדורגל, כדורסל, ריצה, אופניים, טריאתלון ועוד.

     

    המשקאות יימכרו בבקבוקי 500 מ"ל, החל מ־10 שקלים לאחד. המוצר מגיע עם פקק ספורט ומעוצב באופן שמאפשר אחיזה מיטבית של הבקבוק במהלך הפעילות הגופנית.

     

    למרות שישראל מדינה חמה עם סכנת התייבשות, קטגוריית משקאות הספורט האיזוטוניים בישראל אינה מפותחת. לעומת זאת, בשוק האמריקאי יש מותגים רבים, בהובלת "גטורייד" של פפסי, שפֻּותח במיוחד עבור נבחרת הפוטבול של אוניברסיטת פלורידה, במטרה לעזור לשחקנים לשמור על כושר למשך כל המשחק. אל פפסי הצטרפה קוקה־קולה עם "אקווריוס" ו"פאוורייד", שכבר ממוקם בטופ 10 ברשימת 25 מותגי המשקאות הקלים הנמכרים בארה"ב.

      

    הנישה המתפתחת במהירות, במקביל לירידה בצריכת משקאות ממותקים מוגזים, הובילה למגוון רחב מאוד של מותגים וטעמים בקטגוריית המשקאות האיזוטוניים. בין המובילים תמצאו את lucozade הפעיל באנגליה, את Pocari Sweat הדומיננטי בשוק האסייתי ועוד.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים