שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    מה מארק צוקרברג מחפש בקבוצת פייסבוק לתל אביבים?
    מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית הצטרף לקבוצת הפייסבוק הישראלית Secret Tel Aviv והתקבל בהתלהבות: "מקווים שהחבר החדש בקבוצה אוהב חומוס", כתבו לו. צוקרברג הגיב: "כולם אוהבים חומוס"

    המעורבות החדשה של מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל הרשת החברתית הפופולרית בעולם, בקבוצות פייסבוק - מגיעה גם לישראל: אחרי שהצטרף בשבוע שעבר לקבוצת ממים המיועדת לסטודנטים ובוגרי הארוורד, הצליח להלהיב את כולם בנוכחותו הווירטואלית, צוקרברג עושה את זה שוב. הפעם - בישראל.

     

    פייסבוק תל אביב (צילום מסך)
    החבר החדש בקבוצה(צילום מסך)

     

    אל קבוצת הפייסבוק "Secret Tel Aviv", הצטרף הבוקר חבר חדש - צוקרברג בכבודו ובעצמו. ההצטרפות שלו לקבוצה מיד גררה הדים: "אנחנו מקווים שהחבר החדש בקבוצה אוהב חומוס", נכתב בצירוף צילום מסך של הפרופיל המאומת של צוקרברג. לא חלף הרבה זמן ותגובה מהמשתמש מספר אחת של פייסבוק הגיעה: "כולם אוהבים חומוס", הוא כתב, והלייקים החלו לזרום.

     

    במקום אחר כתב צוקרברג: "היי - אני שמח להיות פה כדי להיות מחובר יותר לתל אביב. עבר יותר מדי זמן מאז הביקור האחרון שלי פה. תודה לכם על יצירת הקהילה הזאת". לצד בדיחות, הטרלות ותגובות מסוגים שונים, בלטה זו של מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, אסף רפפורט, שכתב לצוקרברג: "אנחנו מחפשים מפתחים עבור משרדי מיקרוסופט בתל אביב אם אתה חושב לעשות עלייה", והוסיף אימוג'י מחייך.

     

    "שמח להיות פה" (צילום מסך)
    "שמח להיות פה"(צילום מסך)

     

     

    פייסבוק תל אביב (צילום מסך)
    כולם אוהבים חומוס(צילום מסך)

     

     

    פייסבוק תל אביב (צילום מסך)
    ואפילו הצעת עבודה ממיקרוסופט(צילום מסך)

     

    היו גם כמובן מי שניצלו את ההזדמנות כדי להציג בפני צוקרברג שאלות קשות: אושיית הרשת אהוד קינן, תהה האם לצד החיבה האוניברסלית לחומוס, צוקרברג מחבב גם מאכלים אחרים, דוגמת עוגה כושית. בכך התייחס לאחת מהפרשות הזכורות אצל משתמשי פייסבוק בישראל, כשהרשת החברתית החלה להסיר פוסטים ולחסום משתמשים ששיתפו מתכונים לעוגה כושית, בטענה שמדובר בהפרת כללי הקהילה של פייסבוק על רקע גזענות.

     

    פייסבוק תל אביב (צילום מסך)
    תקרית העוגה הכושית(צילום מסך)

     

    הנוכחות ההולכת וגוברת של צוקרברג ברשת החברתית מציפה שאלות: פייסבוק בכלל וצוקרברג בפרט, סופגים ביקורת ציבורית נרחבת בשנתיים האחרונות,

    סביב משברי אבטחה, פייק ניוז ומעורבות זרה בפלטפורמה. סביר להניח שהנוכחות הזו היא חחלק ממהלך יח"צני שקשור באסטרטגיה החדשה של פייסבוק - שנועדה לחזק את תחום ה"קהילות", כלומר קבוצות פייסבוק.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים