שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    הכירו את Loom Systems
    סטארטאפ השבוע שלנו הוא Loom Systems מערכת האפשרת לארגונים לנבא תקלות במערכות דיגיטליות ולפתור אותן רגע לפני שהלקוחות מתלוננים. הישראלים שמאחורי הרעיון עונים על השאלון שלנו

    תעודת זהות

    מייסדים: גבי מנחם, דרור מן ורוני להמן

     

    שנת הקמה: 2015

     

    שנות עבודה בניו-יורק: חודש וחצי, עם 2 עובדים

     

    הרעיון מאחורי הסטארטאפ:

    Loom Systemsהיא העומדת מאחורי המותג Sophie, מוצר שו"ב מבוסס בינה מלאכותית, אשר מאפשר חווית לקוח נטולת הפרעות באמצעות זיהוי מקדים של תקלות בעידן הדיגיטלי. מאז השקתו לפני כשנתיים, נבחר המותג ע"י ארגוני Fortune 100 בתור מוצר ה-AIOps המוביל בתחום. החברה זכתה בפרסים רבים והוגדרה "Cool Vendor for 2017" על-ידי גרטנר, "מוצר החדשנות של השנה" ע"יPink Elephant ו-"EMA Top 3 AI" בשנת 2018.

     

     

    איך נולד הרעיון?

    שלושתנו חברים טובים עוד מחיל המודיעין- עבדנו עם כמויות מידע עצומות במשך שנים רבות, גם בסטארטאפ הקודם. בכל פעם שהיתה

    לנו תקלה במערכות, היינו צריכים לנתח הרבהמידע– בעיקר לוגים ומטריקות - כדי להבין מה בדיוק סיבת השורש, ובמשך כל התקופה הרגשנו שלא יכול להיות שאי אפשר לכתוב מכונה שתעשה חלק גדול מהעבודה. החלטנו שאנחנו רוצים לבנות אנליסט רובוט, ולא עוד איזה דשבורד צבעוני שיעזור לעשות אנליזה ידנית. ההתפתחות של השנים האחרונות בתחומי ה-Machine Learning ו-BIG Dataאפשרה לנו להפוך את זה למציאות.

     

    מה היו הצעדים הראשונים שהפכו רעיון טוב להקמת סטראטאפ?

    ישבנו עם עשרות אנשי DevOps וראינו איך הם עובדים. זיהינו שיש דרכי פעולה רבות בתהליך התחקור שחוזרות על עצמן, והתחלנו לכתוב את האלגוריתמים הראשונים שמחקים את הדפוסים הללו. חיפשנו לקוחות בישראל שישמחו להתנסות בטכנולוגיה שלנו, ולשמחתנו מצאנו כמה חברות מצוינות שהשתמשו במוצר ונתנו לנו המון פידבק. עכשיו שכבר היתה לנו טכנולוגיה שמחקה את המשתמש, פשוט היה צריך לתת לה לעבד המון מידע, ולאפשר לה להגיע למסקנות לבד.

     

    - ()
    מייסדי החברה.

     

    לו הייתם מתחילים מהתחלה, מה הייתם עושים אחרת?

    בהתחלה היינו מאד עסוקים בבניית הטכנולוגיה ובהקמת החברה, ופחות מדי באיך לקחת אותה לשוק. כשעובדים עם שותפים אפשר לקבל פידבק על המוצר והשוק בצורה הרבה יותר מהירה, ולנו לקח לנו הרבה זמן ללמוד את הדברים הללו.

     

    מה הייתה נקודת המפנה שהביאה לכם לקוחות וחשיפה רבה?

    כשהיינו באחד הכנסים הראשונים בארה"ב יצאנו עם הסיסמא Radically Simplifying Root-Cause Analysis, ואנחנו זוכרים שהיה פשוט תור של אנשים שרוצים לדבר איתנו, אז הבנו שעלינו על משהו ושהצורך הוא אמיתי.

     

    למה דווקא ניו יורק?

    הרבה מן הלקוחות הפיננסיים שלנו והשותפים המובילים בתחום נמצאים כאן, ומאד חשוב לנו להיות קרובים אליהם.

     

    מתי להערכתכם הוא הטיימינג הנכון להגיע לעיר?

    ברגע שיש מוצר, אפילו ראשוני, שאפשר להתחיל למכור אותו, ובתנאי שיש צוות מספיק חזק בארץ שיידע לתמוך במאמצי המכירה. אנחנוזכינו לעבוד עם צוות מדהים בישראל, אז מבחינתנו מדובר בתהליך צמיחה טבעי.

     

    האם מחפשים עובדים?

    תמיד מחפשים מפתחי תוכנה מנוסים.

     

    חפשו ב: www.loomsystems.com

     

    מפת הסטארטפים הישראלים בניו יורק הוקמה בשנת 2013 על ידי גיא פרנקלין, מנהל כללי SOSA NY.

    WWW.IsraeliMappedinNY.com 

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים