שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    בעננים: הישראלים שהציגו בכנס של אמזון
    לצד נטפליקס, IBM וחברות ענק אחרות מצאנו כמה סטארט-אפים ישראליים בכנס של AWS, חטיבת שירותי הרשת ומיחשוב הענן של ענקית הטכנולוגיה. בכיר בחברה: "הישראלים חושבים גלובלית, זאת גישה מאוד בריאה"

    כנס Re:invent של AWS (חטיבת שירותי הרשת ומיחשוב הענן של אמזון) שהתקיים השבוע בלאס וגאס בהשתתפות 53 אלף איש, היה הזדמנות מצוינת למאות לקוחות ושותפים עסקיים של החברה להציג את מרכולתם בתערוכה ענקית שהתקיימה לצד הנאומים, ההדרכות והסדנאות השונות.

     

     

    לצד חברות מוכרות כמו נטפליקס, IBM, קוואלקום, מקאפי ואחרות, ניתן היה למצוא באולם הענק גם דוכנים של סטארט-אפים קטנים יותר, ובאופן לא מפתיע שמענו שם גם לא מעט עברית.

     

    כנס Re:invent של AWS (צילום: AWS)
    לא מעט עברית. כנס Re:invent(צילום: AWS)

    קלאודינרי הוא סטארט-אפ ישראלי שמסייע לארגונים, אתרי מכירות וגם אתרי חדשות לארגן, לנהל ולעבד את המדיה הדיגיטלית שלהם. החברה מתגאה ב-375 אלף לקוחות, כולל שמות גדולים כמו נטפליקס, ווג, פורבס ואחרים.

     

    ג'ף באר, AWS (צילום: יובל מן)
    מפרגן לישראלים. ג'ף באר, AWS(צילום: יובל מן)
      

    חברה נוספת שפגשנו ב-Re:invent היא ספוטינסט, סטארט-אפ שמסייע לחברות כמו סמסונג, וויקס, סוני
    ואחרות לחסוך עד 80 אחוז מהעלויות של שירותי הענן. "גייסנו 52 מיליון דולר בשני סבבים", מספר ניר חינסקי, הג'נרל מנג'ר של החברה. "יש לנו עובדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, לונדון, ישראל ובקרוב גם ברלין, טורונטו וסידני".

     

    לג'ף באר, סגן נשיא והאוונגליסט הראשי ב-AWS, יש רק מילים חמות לומר על תעשיית הסטארט-אפ הישראלית אחרי שביקר כבר כמה פעמים בארץ. "אני תמיד מתרשם לטובה מהאנרגיה ומההתלהבות". לדבריו, "הגישה של הסטארט-אפ הישראלי הטיפוסי היא לחשוב על השוק הגלובלי ולא על המקומי. זאת גישה מאוד בריאה".

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים