שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    בא לכם סופגנייה בפסטיגל? שלמו פי 5

    הורים מתלוננים: לא די במחיר הגבוה של האירוע עצמו, סופגנייה במופע הפופולרי עולה 15 שקל לעומת 3-2.5 ש' ברשתות המזון. חברת אקספו: "הזכיין נענה לבקשתנו להוזיל מחירים, ומחיר הסופגניות מעתה יעמוד על עשרה שקלים"

     

     

    צפו: כך טיפסו מחירי הסופגניות בחג    (צילום: אלי סגל)

    צפו: כך טיפסו מחירי הסופגניות בחג    (צילום: אלי סגל)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    אחד הבילויים הפופולריים בחופשת החנוכה הוא מופעי הילדים ובראשם הפסטיגל. ההוצאה כבדה, ומחיר כרטיס (ללא הנחה) עומד על 172 שקלים - אך בכך לא תמו ההוצאות. הורים רבים התלוננו שמחירי הסופגניות באירוע שבמרכז הירידים שערורייתים, ואכן, הורים שרצו לפנק את הילד גם במאפה החגיגי נאלצו לשלם פי 5 יותר ממחיר אותה הסופגנייה ברשתות המזון.

     

    ריבה, טראפלס או בטעם ביסלי: כמה תעלה לכם סופגניית "יוקרה"

     

    מחיר סופגנייה במופע הפופולרי עמד על 15 שקל. בסופר, לשם השוואה, סופגנייה עולה 3־2.5 שקלים ובקונדיטוריות, שם הסופגניות משווקות כאיכותיות יותר המחירים מגיעים ל־7־5 שקלים לסופגנייה - עדיין בקושי חצי מחיר מהסופגנייה בפסטיגל.

    15 שקל ליחידה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
    15 שקל ליחידה(צילום: shutterstock)
     

    אז למה בפסטיגל כל כך הרבה יותר יקר? נכון, לזכייני דוכני המזון באולמות שבהם מוצגים מופעי הילדים יש עלויות שונות משל רשת שיווק או מאפייה: כוח קנייה קטן יותר ותפעול יקר יותר, אבל האם עד כדי כך? ולמה ההורים שכבר שילמו לא מעט עבור כרטיס צריכים לספוג את עלויות המפעיל?

     

    גם מחירי שאר הפריטים בתפריט לא נמוכים בכלל

    גם מחירי שאר הפריטים בתפריט לא נמוכים: בקבוק מים מינרליים קטן: 10 שקלים, כוס לימונדה ב־10 שקלים, פרצל ב־15 שקל ונקניקייה בלחמנייה בלא פחות מ־30 שקל (אם תוסיפו לזה כוס לימונדה, תשלמו "רק" 35 שקל). כנראה ככה זה כשמדובר בקהל שבוי.

     

    מחברת אקספו נמסר בתגובה: "המזנונים באקספו תל־אביב מופעלים לאורך השנה ע"י זכיין פרטי אשר זכה במכרז. במסגרת המכרז נקבעו מספר מוצרים במחירים מוזלים ומפוקחים - דוגמת מים, קפה, תה, בייגלה ועוד.

     

    "בנוסף, הזכיין רשאי למכור מגוון מוצרים נוספים. לטובת המבקרים חברת אקספו תל־אביב פנתה לזכיין בבקשה להוזיל את המחירים, הזכיין נענה לבקשה וכך לדוגמה מחיר הסופגניות מעתה יעמוד על עשרה שקלים".

     

    מהפקת הפסטיגל נמסר בתגובה: "כמו בשנים קודמות כך גם השנה, המזנונים במתחם אינם שייכים לפסטיגל או בשליטתנו. מדובר בזכיין פרטי שקשור בהסכם עם חברת מרכז הירידים. לצערנו אין לנו יכולת השפעה ו/או שליטה בנושא". 

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים