שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הביצה המפורסמת בעולם נחשפת: "נשברתי"
    יותר מ-52 מיליון איש עשו לה לייק באינסטגרם, אבל עד עכשיו איש לא באמת ידע מה הסיפור של הביצה "יוג'ין". אמש היא הוכיחה שיש לה כוונות טובות כשהופיעה בתשדיר לקידום בריאות הנפש - וגם האנשים שמאחוריה נחשפו

    הביצה הכי פופולרית בעולם נחשפת ומתגייסת למען מטרה טובה: כשבועיים אחרי שפוסט בכיכובה הפך לפופולרי ביותר בתולדות אינסטגרם (וקיבל מאז יותר מ-52 מיליון לייקים), הביצה המכונה "יוג'ין" הופיעה אמש (יום א') בסרטון ששודר בשירות הסטרימינג "הולו" בזמן הסופרבול. המטרה: להעלות את המודעות לנושא בריאות הנפש.

     

    הפרסומת בכיכובה של הביצה ()

     

    סדקים מדאיגים מעטרים את קליפתה החומה של הביצה בסרטון. "אולי שמעתם עליי. לאחרונה

    התחלתי להיסדק", אומרת הביצה לפני שהיא נשברת, "הלחץ של הרשתות החברתיות משפיע עליי. אם גם אתם נאבקים - דברו עם מישהו". לקראת סופו של הסרטון חוזרת הביצה לצורתה המקורית ומעליה מופיע קישור לאתר האינטרנט של "בריאות הנפש אמריקה". מדובר בארגון שאינו למטרות רווח, אשר נוסד בשנת 1909 במטרה לקדם את בריאות הנפש בארה"ב.

    למי שפספס את העלייה המטאורית של הביצה, נספר כי היא הגיחה לחיינו לראשונה ב-4 בינואר בפוסט שפורסם בחשבון בשם world_record_egg. המטרה הייתה לזכות ביותר לייקים מאשר הפוסט הפופולרי ביותר עד אז באינסטגרם - תמונה של כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר אוחזת בידה של בתה הקטנה. הקמפיין הצליח מעל למצופה וב-14 בינואר כבר נספרו 24 מיליון לייקים. מאז, כאמור, המספר כבר הכפיל את עצמו.

    הפוסט הראשון של הביצה:

     


    רק בימים האחרונים נחשף כי מאחורי קמפיין הביצה עומדים שלושה אנשי פרסום מלונדון - כריס גודפרי, אליסה חאן-ווילן וסי.ג'יי בראון. השלושה סיפרו בריאיון ל"ניו יורק טיימס" כי קיבלו הצעות מפתות מחברות רבות, אבל בחרו לקדם מטרה טובה, בין היתר מכיוון שרבים מהעוקבים של הביצה באינסטגרם הם ילדים. השלושה הוסיפו כי הביצה תמשיך לפעול לקידום מטרות טובות. "אנשים התאהבו בביצה, ויוג'ין רוצה להמשיך להפיץ מסרים חיוביים", אמרה חאן-ווילן.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים