שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    שטראוס מנסה לחסום את יולו: מי רוצה מילקי ב-2 שקלים?

    החברה יצאה פתאום במבצעים על מעדן החלב הנמכר ביותר. המטרה: שתמלאו את המקרר במילקי ולא יהיה לכם שם מקום ליולו עם קצפת. רק ששטראוס קצת הקדימה: המעדן החדש של תנובה ייכנס לרשתות רק בשבוע הבא, אבל נראה שמדובר ב"חימום מנועים"

    אם מוצרי החלב בפיקוח מתייקרים - תאכלו מילקי? שטראוס רוצה שתמלאו את המקרר שלכם במילקי כדי שלא יהיה לכם חשק לנסות את יולו קצפת החדש של תנובה, כך טוענים קמעונאים, אחרי שהחברה יצאה השבוע במבצעי 10 מילקי ב-20 שקל ברוב הרשתות, שמורידים את מחיר המעדן הנמכר ביותר בישראל ל-2 שקלים לגביע ובאילת עד ל-1.70 שקלים לגביע, מחיר שמתקרב למחירי גרמניה.

     

    ראיתם משהו מעניין בסופר? יש לכם תלונה? כתבו לנו >>

     

     

     

       (הדמיה)
    יולו קצפת מפחיד את שטראוס?(הדמיה)

     

    מילקי (צילום: מירב קריסטל)
    בשופרסל שלי: 10 ב-22 שקל. ברוב הרשתות: 10 ב-20 שקל, למעט AM:PM שמוכרת 5 ב-10 שקלים(צילום: מירב קריסטל)

     

    כך למשל, ברמי לוי ובאושר עד מוכרים מילקי במבצע זה, בעוד שמחיר ליחידה ללא מבצע עומד על 2.80 שקלים. בחלק מהרשתות העירוניות, כמו שופרסל שלי, מילקי נמכר במבצע 10 ב-22 שקל, כלומר 2.20 שקלים לגביע במקום 2.90 שקלים.

     

    באופן הזה, כלל לא משתלם לקנות מארז מילקי שמינייה - המארז שמציע הנחה קבוע על מילקי. למשל באושר עד הוא עולה 19.90 שקלים - 2.48 שקלים ליחידה. ברמי לוי הוא עולה 19.70 שקלים - 2.46 שקלים ליחידה. בשופרסל שלי הוא עולה 21.20 שקלים כלומר 2.65 שקלים ליחידה. לצרכן עדיף לקנות 10 מילקי בודדים ולהשאיר את מארז השמינייה על המדף. כמובן שהכי זול, כספית וקלורית, זה לקנות גביע מילקי בודד במחיר המלא ולא עשירייה, או שמינייה, והכי הכי זול זה לא לקנות בכלל מעדנים עתירי סוכר.

    מילקי (צילום: מירב קריסטל)
    אריזת שמינייה תישאר במקרר? פחות משתלמת(צילום: מירב קריסטל)

     

     

    "זה לא יעזור לשטראוס, צרכנים ירצו לטעום את המעדן החדש"

    "בכוונת שטראוס שהצרכן יקנה הרבה מילקי, כדי שברגע שיולו עם קצפת יופיע, הוא כבר יהיה עם מקרר מלא במילקי בבית", אומרים בשוק. "אין ספק ששטראוס חוששת, למרות שהמעדן החדש של תנובה יהיה בכל מקרה יקר יותר ממילקי".

     

    קמעונאי אמר ל-ynet: "אלה מבצעי חסימה. מתחרה חדש נכנס לשוק - הספק הדומיננטי מוריד את המחיר כדי לחסום אותו. קורה כל הזמן, למרות שכולם מדברים על תחרות, הם לא באמת אוהבים תחרות. זה לא יעזור לשטראוס, כי צרכנים יהיו סקרנים לטעום את המוצר החדש. אחרי שיטעמו אולי יישארו איתו ואולי יחזרו למילקי".

     

    רק שיתכן ששטראוס יצאו במבצעים האלה מוקדם מדי. המבצעים תקפים עד סוף השבוע הקרוב, אבל תנובה בכלל מתכוונת להזרים את יולו עם קצפת לרשתות רק באמצע החודש. כלומר, עדיף היה לשטראוס לצאת במבצע הזה בשבוע הבא, שכן יתכן שעד שהיולו החדש ייכנס לרשתות - גביעי המילקי שקנינו במבצע 10 ב-20 שקל ייאכלו כולם. עקב כך שטראוס תצטרך למשוך את המבצע הזה, אולי קצת מעבר למה שתכננה. בשוק אומרים ששטראוס רק החלה לחמם מנועים, כך שיתכן שבשבוע הבא המבצעים יעמיקו או יהפכו ליצירתיים יותר.

     

    טרה, שמשווקת את מעדן הקצפת מו, לא נמצאת כרגע במשחק המבצעים. המעדן שלה נמכר לרוב ב-2.90 שקלים (אם כי מצאנו אותו גם ב-3.20 שקלים בשוק העיר ולעומת זאת ב-1.90 שקלים בשערי רווחה של שופרסל) ואין עליו מבצעים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים