שתף קטע נבחר

בועות: מה ביקש בני גנץ? סלט על שמו

ראש מפלגת כחול לבן הפתיע בהצעה מקורית. וגם: בתה של סינדי קרופורד הולכת בעקבותיה ותשתתף בעיצוב שעון היוקרה אומגה, יקב טפרברג משיק מהדורה בהשראת ווטסאפים משפחתיים, ומסדר הכנפיים המרגש של אל על

סינדי קרופורד ובתה על האומגה

מותג השעונים אומגה ממשיך במסלול הנשי ולוקח תחת חסותו את הדוגמנית קאיה גרבר, בתה של הסופר מודל סינדי קרופורד, שמעצבת עבורו רצועות שעונים לדגם הנשי: אומגה "Tresor". הצעירה, כאמור, הולכת בדרכי האם, שבין היתר עיצבה קולקציית אומגה לנשים ב-1995.

 

בועות: כרזה עם גברים בבגד ים? לא בתל אביב

בועות: מי הישראלי הנוסף שנאם בוועידת איפא"ק בוושינגטון?

בועות: הטיסה הפורימית של מנכ"ל סודהסטרים העולמית

 

השעונים יגיעו לקראת פסח לישראל וישווקו ברשת אימפרס. העלות: 20,000 שקל לשעון, כולל הרצועה. גרבר עצמה מצטרפת גם לקמפיין, שיעלה באפריל בעלות של כ-400 אלף שקל. נזכיר שאת הקמפיין "קונסטליישן" 2019 יובילו ארבע פרזטוריות: ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו, ליו שישי, והאם הגאה - קרופורד.

קאיה גרבר (צילום: יח
קאיה גרבר, מצטרפת קמפיין(צילום: יח"צ אומגה)
 

 

פורשים עם הפועלים

בנק הפועלים השיק מרכז ארצי לייעוץ פנסיוני ותכנון פרישה ברמת גן, שיעניק ייעוץ בנושא פרישה מעבודה ללקוחות השכירים של כל הבנקים. אריק פינטו, מנכ"ל הפועלים, ורבקה אלגריסי, מנהלת אגף ייעוץ ומחקר בבנק, ציינו את העובדה שפרישה מהווה את אחד השינויים המשמעותיים בחיי כל אזרח. לפי הנתונים, כ-70 אלף איש פורשים מידי שנה בישראל, ואמורים לקבל החלטות בשלב זה בחייהם בתחום המיסוי ואופן קבלת הכספים, כשקבלת ייעוץ מקצועי, לדברי מנהלי הבנק, עשויה לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים.

בנק הפועלים משיק מרכז לייעוץ פנסיוני. (צילום: בנק הפועלים)
בנק הפועלים משיק מרכז לייעוץ פנסיוני(צילום: בנק הפועלים)

 

גנץ מציע: מנה על שמי

עוד לא היו בחירות, הוא עוד לא נבחר, אבל בני גנץ העומד בראש מפלגת כחול לבן כבר משחק אותה ראש ממשלה. הוא הגיע בימים האחרונים לקפה קדוש במרכז בירושלים עם אבי ניסנקורן ודני בונפילד, וכנראה שלא במקרה הזמין מהתפריט סנדוויץ' הקרוי על שמו של בונפילד, יו"ר ההסתדרות בירושלים. אבל זה לא הכל: גנץ הגדיל וביקש לקבל על שמו מנה בתפריט, כשייבחר לראש הממשלה: סלט בשם בלאגנץ. מנהלי המקום, איציק וקרן קדוש, רשמו לפניהם. יאללה בלאגנץ.

קרן קדוש, בני גנץ ואיציק קדוש. (צילום: יח
קרן קדוש, בני גנץ ואיציק קדוש(צילום: יח"צ)

 

ווטסאפ עם עפיצות

בהשקעה של שלושה מיליון שקל השיק אתמול בערב (א') היקב המשפחתי, טפרברג, את המהלך "ווטסאפ משפחתי": סרטונים בהשראת הווטסאפ המשפחתי של משפחות אמיתיות כשתוויות במהדורה מוגבלת משלימות את המהלך. האירוע נערך בצוותא תל אביב וכלל גם מופע של ציפורלה. כמובן שמי שלא פספס את המופע ואת הרגע המשפחתי הם בעלי היקב והמנכ"ל, מוטי טפרברג, והרעייה שרה. גם מאיה ורטהיימר, נכדתו של סטף ורטהיימר ורעייתו של המועמד אסף זמיר ברשימת כחול לבן לכנסת, רשמה נוכחות, אבל לא רק כטועמת היין, אלא כחלק מצוות ציפורלה.

שרה ומוטי טפרברג (צילום: גלית סבג)
שרה ומוטי טפרברג(צילום: גלית סבג)

ווטסאפ משפחתי (צילום: יקב טפרברג)
ווטסאפ משפחתי(צילום: יקב טפרברג)

 

הלידה והטיסה

מזל טוב לעדי אלטושלר להולדת בנה השני. אלטשולר, היזמת ומייסדת תנועת "כנפיים של קרמבו", תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, פרסמה אתמול בעמוד הפייסבוק שלה : "דוד גליל נברא ביום ראשון בלידת בית שכולה חסד. ריינבו שלנו, תודה שהגעת איך שהגעת". המדור מצטרף לברכות, ומוסיף שבמקביל אירחה חברת אל על כ-180 ילדים ובני משפחותיהם מ"כנפיים של קרמבו" ומ"ספיישל אולימפיקס" מהרצליה, לטיסה חווייתית בשמי הארץ, במטוס הדרימליינר של החברה. רגע לפני ההמראה נערך "מסדר כנפיים", במהלכו ענדו טייסי ודיילי אל על סיכת כנפיים לילדים.

כנפיים של קרמבו וספיישל אופימפיקס ליד המטוס (צילום: סיון פרג')
כנפיים של קרמבו וספיישל אולימפיקס ליד המטוס(צילום: סיון פרג')

 

תנשמת ביקב

יזהר אפרתי, מנכ"ל IBBLS חברת בת של החברה המרכזית למשקאות, שאמונה על תחום האלכוהול והיין, ואורן סלע, מנכ"ל יקב תבור, השיקו מיתוג חדש ליקב, 20 שנה לאחר היווסדו. במרכז הלוגו החדש: תנשמת, הציפור הלילית שמזוהה עם הכרמים האקולוגיים של היקב.

מיתוג חדש ליקב תבור (צילום: יח
מיתוג חדש ליקב תבור(צילום: יח"צ)
 

צו השדולה

מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל, קוראת לנשות ישראל להצביע רק למפלגות שיש בהן ייצוג הולם לנשים, ולצורך כך אספה נתונים, שמציגים את שיעור הנשים במקומות הריאליים בכל רשימה. הנשים נקראו לקרוא את מצעי המפלגות ולוודא שיש בהם מחויבות למאבק לשוויון בשכר, באלימות מגדרית, למניעת הדרת נשים, לייצוג הולם ועוד. השדולה מספקת את אחוזי הנשים בכל מפלגה, ומספקת לנשים אמצעי קשר עם מטה המפלגות, כדי שישיבו על השאלות הקשות.

מיכל גרא מרגליות (צילום: עמוד השדולה)
מיכל גרא מרגליות(צילום: עמוד השדולה)

 

איילון דיגיטל

חברת ברעם, באמצעות חטיבת BARAM DIGITAL, תתקין שלט דיגיטלי באיכות HD בנתיבי איילון. בהתאם לחוק השילוט באיילון, השלט הדיגיטלי יציג מסרים סטטיים שאינם מתחלפים בפרק זמן הקטן מ-24 שעות, ומחיר הפרסום ל-10 ימים עומד על כ-40,000 שקל. גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים של ברעם פרסום מקורי, מוסיף את השלט לעשרות מסכים דיגיטליים שכבר הקים.

הדמיית השלט הדיגיטאלי באיילון (צילום: סטודיו ברעם)
הדמיית השלט הדיגיטלי באיילון(צילום: סטודיו ברעם)

 

אות הלילך

לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית קבוצת דיסקונט, קיבלה היום (ב') את אות "מצטייני הדיגיטל", על הובלת מהלך אסטרטגי רוחבי ומורכב ליישום טרנספורמציה דיגיטלית בתוך הארגון ומול הלקוחות. את האות היא קיבלה במסגרת טקס Best Digital Awards 2019 שהתקיים היום במשרדי אמזון AWS במגדל שרונה ת"א. עשרות מנכ"לים, סמנכ"לי חדשנות ודיגיטל, ובכירים מחברות במשק הגיעו למעמד, כשעל השיפוט הופקדו שבע שופטות, בראשן ליאת דין-טולדנו - סמנכ"לית דיגיטל, דאטה וחדשנות, בשטראוס אסטרטגיה. את האירוע פתח והעניק את האות: אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה.

לילך אשר טופליסקי ואבנר שטראוס (צילום: ניב קנטור  )
לילך אשר טופליסקי ואבנר שטראוס(צילום: ניב קנטור )
 

בקצרה

1. חילופי מנכ"לים בחברת פיליפ מוריס - רועי עמית מונה למנכ"ל החברה ויחליף את דניאל אלפן. "פיליפ מוריס העולמית חרתה על דגלה להוביל את החזון והמהפכה של 'עולם ללא עשן'", אמר עמית.

2. קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן, DS, ו-MG הודיעה כי משרד הפרסום ברוקנר יער לוי נבחר לטפל במותג אופל, שיתווסף לקבוצה בקרוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
קרן קדוש, בני גנץ ואיציק קדוש
צילום: יח"צ
מומלצים