שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    רכבת ישראל בחרה מנכ"ל חדש
    מיכאל מייקסנר, שבעבר שימש בתפקיד בכיר בפרויקט טנק המרכבה, נבחר על ידי ועדת האיתור של רכבת ישראל לתפקיד מנכ"ל החברה. הוא יחליף בתפקיד את שחר איילון שפרש לפני כמה חודשים

    דירקטוריון רכבת ישראל בחר הערב (ד') באל"מ במיל' מיכאל (מיכה) מייקסנר (61) לתפקיד מנכ"ל החברה. מייקסנר יחליף בתפקיד את המנכ"ל היוצא שחר איילון, שפרש לפני כמה חודשים לאחר יותר משנתיים.

    מיכה מייקסנר (צילום: אלעד גרשגורן)
    יוביל את הרכבת בתקופה מאתגרת. מיכאל מייקסנר(צילום: אלעד גרשגורן)
     

    ועדת האיתור העדיפה את מייקסנר על פניו של סמנכ"ל חברת החשמל לשעבר יצחק בלמס. ברכבת טענו כי מייקסנר נבחר על בסיס ההתאמה הטובה ביותר בקרב המועמדים לתפקיד, וכי הוועדה התרשמה בין היתר מיכולות המהנהיגות שלו. עוד נטען כי הוא הציג חזון, ראייה אסטרטגית ותפעול מערכות מורכבות לצד ניסיון עשיר בניהול משברים, גם בתחום יחסי העבודה.

     

    מייקסנר, נשוי ואב לשלושה, מכהן כיום כמנכ"ל חברת "אימקו תעשיות". בעבר שימש כראש הרשות לפיתוח טנק המרכבה וכראש מחלקת מערכות ממונעות ביחט"ל (היחידה הטכנולוגית של אגף הלוגיסטיקה והטכנולוגיה בצה"ל).

     

    מייקסנר נכנס לתפקיד כשרכבת ישראל נתונה במצב קשה. לצד הגדילה בתחנות ובקווים שהורגשה בשנים האחרונות, ישנו מחסור בקרונות נוסעים ואף בקטרים, כאשר פרויקט הדגל של הרכבת - תהליך החשמול הכולל,ובראשו הקו בין ירושלים לתל אביב, מתנהל שלא לפי התוכניות.

     

    לאחר שיאושר מינויו יצטרך מייקסנר להתמודד עם המשבר הקיים בין הנהלת החברה לוועד העובדים סביב לוח הזמנים החדש של נהגי הקטר, סוגייה שגרמה לשביתות בקרב העובדים ולשיבושים בתנועת הרכבות.

     

    מרכבת ישראל נמסר: "מיכאל מייקסנר יוביל את רכבת ישראל בשנים הקרובות והמאתגרות, זאת על רקע צמיחה חסרת תקדים בביקושים לנסיעה ברכבת לצד מחסור חמור בתשתיות מסילה ובקרונות; יחסי עבודה מתוחים על רקע סכסוכי העבודה הרבים מול ועד העובדים בראשות גילה אדרעי ותוכנית פיתוח נרחבת".

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים